(nog ff) nix te klagen !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Joop

Joop

06/09/2004 20:56:00
Quote Anchor link
'k ben sinds vandaag nieuw op deze site, en o gottegot ook nog eens een newby, maar ik vind het hier wel reuze mooi en informatief.

Ik zocht en vond een klein makkelijk te configureren forum&sql scriptje waarmee ik reuze in mijn sas ben, als beginner zie je vaak de bomen door het phpbos niet meer.
Dit forumpje is zo mooi klein en eenvoudig dat ik zelf voorzichtig durf te experimenteren met php daarin zonder bang te hoeven zijn dat ik de hele boel vernaggel.

tnx, and keep up the good work !!!!

med.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 08:09:52
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

06/09/2004 21:14:00
Quote Anchor link
Quote:
'k ben sinds vandaag nieuw op deze site,
Welkom!
Quote:
en o gottegot ook nog eens een newby, maar ik vind het hier wel reuze mooi en informatief.
En als je dit mooi vindt, dan moet je nog een weekje wachten... dan komt de nieuwe lay-out.. :D
Quote:
Ik zocht en vond een klein makkelijk te configureren forum&sql scriptje waarmee ik reuze in mijn sas ben, als beginner zie je vaak de bomen door het phpbos niet meer.
Dit forumpje is zo mooi klein en eenvoudig dat ik zelf voorzichtig durf te experimenteren met php daarin zonder bang te hoeven zijn dat ik de hele boel vernaggel.
En als je het verpest? Lekker boeien toch? Dan zet je hem gewoon opnieuw op je site.. ;)
Quote:
tnx, and keep up the good work !!!!

med.

Elwin
 
Dutchcamel

dutchcamel

06/09/2004 21:24:00
Quote Anchor link
Kijk daar doen ze het voor, tevreden bezoekers :) Is eigenlijk precies waarom ik deze site zo relax vind. Alles gewoon simpel gehouden en daardoor vind je precies wat je nodig hebt. Ben trouwens echt vort benieuwd naar de nieuwe site over een weekje :)

(Elwin vanaf hoeveel posts ben je trouwens 'wizard'?)
 
Mitch X

Mitch X

06/09/2004 21:29:00
Quote Anchor link
500+ ofsow :P
 
Dutchcamel

dutchcamel

06/09/2004 21:30:00
Quote Anchor link
Hehe, niet dat ik van plan was dat morgen te worden, maar ik vroeg het me af :)
Dan heb ik m'n rijtje bijna compleet.

50 - beginner
100 - gevorderd
200 - expert
400 - master
600 gok ik dan - wizard
800 - god

zoiets :)
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

06/09/2004 21:32:00
Quote Anchor link
Quote:
(Elwin vanaf hoeveel posts ben je trouwens 'wizard'?)
Ik weet niet hoor. Ik vind dat trouwens de meest domme dingen. Als er bij wijze van spreke iemand komt die afgestudeerd in PHP is is die nog een newbie, maar weet die wel meer dan ik...

Elwin
 
Dutchcamel

dutchcamel

06/09/2004 21:34:00
Quote Anchor link
Ja klopt :) Zijn hier mensen die met hun eerste post een 'god' eruit lullen zeg maar.. Heb je wel gelijk in. Maar er is nergens een rijtje te vinden met rankings dus ben ik het zelf maar uit aan het zoeken :)
 
B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 01:03:00
Quote Anchor link
tnx Joop :) komt allemaal door phphulp bezoekers :)
 
Mitch X

Mitch X

07/09/2004 08:57:00
Quote Anchor link
1000 Admin wannabe?
Zoiets ... kzit al 1100 posts zonder nieuwe rank :(
 
B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 09:47:00
Quote Anchor link
ik zal die ranks ff updaten en lijstje in FAQ zetten.. :)
 
B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 09:54:00
Quote Anchor link
Ik heb echt GEEN idee!!

Ik heb nu dit:

- newbie
- beginner
- gevorderde
- expert
- diehard
- master
- root
- 31337
- wizard
- god
- admin wannabe
- highly respected
- protected guy
- friend of ours
- friend of family
- member of family

Iemand nog aanvullingen, wijzigingen, verwijderingen?! :) Ik weet het niet meer.. :(
 
Eris -

Eris -

07/09/2004 09:58:00
Quote Anchor link
Ik zo zeggen na 1000 posts zelf kiezen :|
 

07/09/2004 12:55:00
Quote Anchor link
Don Mitch ;)
 
B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 13:13:00
Quote Anchor link
Jaap:
Ik zo zeggen na 1000 posts zelf kiezen :|


goed idee ;-)
 
Mitch X

Mitch X

07/09/2004 13:25:00
Quote Anchor link
Wordt dus toch Don Mitch :P
 
SerpenT

SerpenT

07/09/2004 13:45:00
Quote Anchor link
vanaf 220 eigen titel kiezen:P
Gewijzigd op 07/09/2004 13:45:00 door SerpenT
 

07/09/2004 14:43:00
Quote Anchor link
Elwin scrheef:
---
En als je het verpest? Lekker boeien toch? Dan zet je hem gewoon opnieuw op je site.. ;)
---

Mee eens, je maakt gewoon een kopie van hoe ie nu is.
 
Gerben

Gerben

07/09/2004 16:57:00
Quote Anchor link
he joop wat is je site en andere mensen. heb ik wat te doen.
 
Steff   an

Steff an

07/09/2004 16:59:00
 
Joop

Joop

07/09/2004 23:17:00
Quote Anchor link
Quote:
he joop wat is je site en andere mensen. heb ik wat te doen.


mijn site is www.med.nl
maar dat gaat alleen maar over honden en zo.
Ik ben er ook wel bezig met het forumpje, dat draait al lekker, maar ik ben lekker aan't klooien en aanpassen en zo.
Prima studie projekt overigens.
Zo en nu heb ik al 2 berichten geschreven, dus weer 1 puntje minder newby :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.