[OPGELOST] Wordpress - Tekst in drie kolommen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kevin de Groot

Kevin de Groot

01/03/2011 10:33:45
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik moet een kant-en-klaar Wordpress®-installatie in een layout bouwen en ik kamp met een probleempje. De layout is zo gebouwd dat de tekst op de pagina verdeeld is over drie kolommen. Zie illustratie:

http://img832.imageshack.us/i/voorbeeld3kolommen.png/

Nu kan ik wel drie posts (berichten) aanmaken middels het CMS en in de categorie (bijvoorbeeld) 'Over ons' plaatsen. Dit is prima te realiseren, echter moet de website ook door mensen onderhouden worden welke geen ervaren computergebruikers zijn.

Hoe kan ik het beste de content van een pagina verdelen over drie kolommen en wel zo, dat men ook kan aangeven welke tekst in welke kolom staat?

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,

Kevin de Groot

Edit: typefoutje

Toevoeging op 01/03/2011 11:51:28:

Het is opgelost! Voor de belangstellenden: ik heb het antwoord gevonden op:

http://blogs.sitepoint.com/2010/02/04/split-wordpress-content-into-multiple-sections/
Gewijzigd op 01/03/2011 11:51:40 door Kevin de Groot
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.