output formuliertje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »
Henry

Henry

03/09/2006 16:04:00
Quote Anchor link
Hoi...
Ik heb een admin file tbv mijn oscommerce.
Deze oscommerce is zo aangepast dat hij niet meer als winkel maar als reserverings systeem fungeerd.

Nu heb ik een file aangemaakt wat de data echo (ed) die ik benodig om mijn reserveringen te administreren ... ik heb dus alleen de echo .. ik krijg dit niet netjes in rijen.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php
$products_values
= $_POST['products_values'];
if (!isset($_POST['submit'])) { // if page is not submitted to itself echo the form
?>

<form action="booking2.php" method="POST">
<select name="products_id">

<?php

$products
= tep_db_query("select p.products_id, pd.products_name from " . TABLE_PRODUCTS . " p, " . TABLE_PRODUCTS_DESCRIPTION . " pd where pd.products_id = p.products_id and pd.language_id = '" . $languages_id . "' order by pd.products_name");
       while($products_values = tep_db_fetch_array($products)) {  
          echo "\n" . '<option name="' . $products_values['products_name'] . '" value="' . $products_values['products_id'] . '">' . $products_values['products_name'] . '</option>';
}

?>

</select><br><input type="submit" name="submitquery" value="Submit"><br>
</form>

<?php

echo $products_id;
$today_order = tep_db_query("SELECT b.pk_booking, b.order_id, i.image_name, b.booking_date_start, b.booking_date_finish FROM booking  b left join images i on b.order_id=i.album_id WHERE now() BETWEEN b.booking_date_start AND b.booking_date_finish AND products_id = '" . $products_id. "'");
      while($products_today = tep_db_fetch_array($today_order)) {
          echo "\n" . $products_today['image_name'];
}
}

?>

bovenste call laat een dropdown zien van de producten , na submit worden de gegevens uitgelezen.
deze output krijg ik niet netjes op een rijtje.

Ik weet dat er mensen rondlopen die dit in 3 minuten fixen , ikzelf moet er eerst 3 dagen naar kijken voordat ik in beweging kom ... en dan is het nog maar de vraag of het lukt.
Ik weet dat op de een of andere manier de 2de call niet goed is ... er moet een order by ???? bijkomen ... volgens mij order by order_id omdat dit een neutrale variabele is voor deze toepassing.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henry

PHP hulp

PHP hulp

27/02/2024 20:32:26

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/09/2006 16:15:00
Quote Anchor link
In je options hoef je geen name attribuut op te geven. Het resultaat van je PHP code moet dus zoiets opleveren:

<option value="1">product 1</option>

Henry

Henry

03/09/2006 16:21:00
Quote Anchor link
tabel.products heeft niet de product_name in de tabel.. deze staat in de tabel_products_description

p.products_id, pd.products_name hieruit word de dropdown gegenereerd dus automatisch .. ik hoef danniet wanneer ik een nieuw product aanmaak in de admin niet steeds deze file aan te passen.

Maar buiten dat , de dropdown is niks mis mee bij mij , ik krijg de output alleen niet netjes op een rijtje

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/09/2006 16:32:00
Quote Anchor link
Quote:
Maar buiten dat , de dropdown is niks mis mee bij mij , ik krijg de output alleen niet netjes op een rijtje.

Je bedoelt onder elkaar? In regel 25 van je voorbeeld echo je een "\n", maar die zal alleen in de broncode van je pagina een nieuwe regel geven. Als je ook in de HTML een nieuwe regel wilt, moet je <br> echoen. Of je zet er <p> tags omheen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Henry

Henry

03/09/2006 16:43:00
Quote Anchor link
Hier is een plaatje met hoe ik het eigenlijk hebben wil:

Afbeelding

en hier ook maar gelijk een link naar de hele file voor het gemak van de diener:

voorbeeld text
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henry

Henry

Henry

03/09/2006 19:11:00
Quote Anchor link
Het is me dan toch nog zelf gelukt ;P
Iig bedankt voor de stimulans.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.