PHP Mailing list, different mails.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lau gro

lau gro

04/06/2010 13:47:01
Quote Anchor link
Hallo iederee,

ik heb een project waarbij ik een backend moet maken.
ik heb enkele users met hun username pass en email in de database staan.
de bedoeling is dat ik een oplijsting heb van al de users met een checkbox ernaast.
hierbij kiest u naar wie u een email wilt sturen en wie niet.

in deze mail word dan de username en pass gestuurd naar het overeenkomende email dat in de database staat.

mijn vraag is nu. hoe pak ik dit aan en heeft iemand al zoiets gemaakt in deze aard?

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 23:10:37
 

04/06/2010 14:35:51
Quote Anchor link
Waarom zou je die gegevens willen versturen?
En kijk eens naar swiftmailer.
 
Lau gro

lau gro

04/06/2010 14:41:38
Quote Anchor link
het doel hiervan is dat de klant een database aanmaakt van users met hun username en pass.
deze gegevens worden dan naar hun gestuurd met een link waar ze kunnen inlioggen.
Het is voor een event maar niet iederen is uitgenodigd dus de mensen die wel mogen komen krijgen een unieke username + pass toegemailt samen met de link waar ze kunnen inloggen met die gegevens.
 
- Mark -

- Mark -

04/06/2010 15:17:22
Quote Anchor link
Het kan zijn dat ik je niet goed begrijp maar zo moeilijk is het toch niet wat je wilt?

Ik zou gewoon een nieuwe kolom toevoegen " uitgenodigd int() " met 0 of 1 " niet of wel uitgenodigd " deze kun je dan naargelang iemand is uitgenodigd updaten.

Je kunt daarna gewoon de database uitlezen en een mail versturen naar de mensen die uitgenodigd zijn " Die met 1 bij uitgenodigd. "
Gewijzigd op 04/06/2010 15:25:02 door - Mark -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.