PHP script nodig

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bas M

Bas M

23/06/2010 17:00:45
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een eigen game.. met een aantal vrienden.. dus een soort groep..
waar we nu klem zitten is dat we een script nodig hebben.. dat zeg maar niet toelaat dat je meer dan 2-3 opdrachten tegelijk kan bouwen..

het word een klikspelletje (browser) ik ga er eerlijk gezegt vanuit dat dit een PHP script is, maar wij komen er zelf niet uit..
is er de mogelijkheid dat iemand hier mij daar mee kan helpen?

Dus een scriptje, dat niet toelaat dat je meer dan 2 - 3 bouwopdrachten tegelijk krijgt!

(als er aanpassingen nodig zijn voer ik die zelf wel door)


Heel hartelijk bedankt alvast!!

Baasszz
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 07:50:08
 
- Mark -

- Mark -

23/06/2010 17:03:20
Quote Anchor link
Quote:
dat zeg maar niet toelaat dat je meer dan 2-3 opdrachten tegelijk kan bouwen


Kun je het wat beter uitleggen, Ik heb geen idee waar je het over hebt.
 

23/06/2010 17:03:39
Quote Anchor link
Is dit een vacature?
 
Bas M

Bas M

23/06/2010 17:05:14
Quote Anchor link
ik bedoel.. dat iemand zeg maar 2 dingen aan kan klikken en dan moet wachten tot die 2 "gebouwen" (whatever) klaar zijn.. dit kan 5 maar ook 20 minuten duren.. stel er is er 1 klaar, kan je er wel weer 1 in de wachtrij zetten.. maar het moet kunnen stoppen bij 2. dus niet meer als 2 opdrachten te gelijk.
 
- Mark -

- Mark -

23/06/2010 17:15:59
Quote Anchor link
lol je wilt een spel maken en dit is al een probleem?

Anyway gewoon een tabel aanmaken voor de gebouwen, Een speler kan zoveel opdrachten toevoegen als hij wil " In de wacht zetten " elke opdracht heeft een start knop zullen we maar zeggen, of deze werkt hangt af aan de hoeveelheid opdrachten die al in behandeling zijn. " gewoon tellen hoeveel er worden uitgevoerd voor de desbetreffende speler " en dan toestaan ja of nee.

Of weet je niet hoe je dit naar PHP/MySQL moet verstalen?
 
Bas M

Bas M

23/06/2010 17:25:39
Quote Anchor link
haha Mark, nee.. dat weten we dus niet :p..
die knop is wel een leuk idee!!
als je iets weet te vinden? of je hebt toevallig iets :p..
of je kan iets kleins snel maken.. dna kunnen wij wel wat dingen toevoegen!!

iig, je begrijpt wel wat we ongeveer nodig hebben :P
 
- Mark -

- Mark -

23/06/2010 17:33:27
Quote Anchor link
Je zult zoiets niet op het internet vinden lijkt me, veels te specifiek. Ik heb zelf geen tijd voor hobby projectjes op moment.

Ik heb all mijn mmo spul weggegooit omdat het hopeloos verouderd was, vroeger ook op die manier begonnen. Leuk voor ervaring op te doen maar het kost wel veel tijd.
 
Bas M

Bas M

23/06/2010 17:42:20
Quote Anchor link
Ja idd.. maar hoe kan ik zoiets gaan bouweN?? zijn daar snelle mogelijkheden voor? of word het een mega script?
 

23/06/2010 17:54:16
Quote Anchor link
Kan je al php en sql?
Het stelt niet veel meer voor dan een starttijd in een db stoppen en kijken of de wachttijd is verstreken door de huidige tijd met de starttijd te vergelijken.
Eventueel kan je het fancier maken met javascript.
 
- Mark -

- Mark -

23/06/2010 17:54:45
Quote Anchor link
ligt er maar net aan hou uitgebreid je het wilt maken. lijkt me niet al te groot. Ik weet niet wat voor soort spel je aan het maken bent maar er zullen vast en zeker complexere dingen in voor komen.

het is niet meer dan een insert en een update. De insert om de opdracht in the voeren en de update om hem te starten.
 
Bram Boos

Bram Boos

23/06/2010 18:30:58
Quote Anchor link
Ik denk dat het op Travian of Tribalwars moet gaan lijken? Of heb ik het fout?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.