PHP Source encrypten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter

peter

09/02/2009 10:01:00
Quote Anchor link
Hi!

Ik ben bezig met het maken van bepaalde module's voor mijn stage, en aangezien deze onder licentie verkocht gaan worden is het redelijk van belang dat de PHP source ge-encrypt wordt.

Nu heb ik uiteraard al een beetje speurwerk verricht naar dit onderwerp, en kom ik steeds uit op de dure pakketten zoals ZEND en Ioncube.

Is één van jullie mischien bekend met een gratis stukje software hiervoor?

alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 23:52:41
 
Jacco Engel

Jacco Engel

09/02/2009 10:19:00
Quote Anchor link
Wil je een tip? Ga niet voor een gratis pakket :).

Er is een reden dat pakket (al dan niet) gratis zijn.

De meeste gratis dingen zijn een soort scramblers, geen encoders.

Die maken van

$var1 = $var2 + $var3 ;
$qweoofsfvmashdfmabdf = $dcvbxcvnbabadfb + $cvbxcvbxcvbxcvbxcv ;

Met een heel kort door de bocht veredelde string replace. Bijna alles wat gratis is , is te ontcijferen. Als het goed moet gebeuren zou ik betalen gaan overwegen omdat dit niet te reverse engeneren of decrypten is.

In dit geval kan goedkoop heel goed duurkoop worden
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Peter

peter

09/02/2009 10:23:00
Quote Anchor link
zelfs het ZEND pakket van $1000,- is gekraakt, dat hou je toch, maar ik begrijp je punt wel de meeste van de gratis versies zijn inderdaad niet iets om over naar huis te schrijven.

Nouja, moet maar eens kijken of de grote baas €200,- overheeft voor zo'n pakketje.

thnx
 
Jacco Engel

Jacco Engel

09/02/2009 10:26:00
Quote Anchor link
peter, als je wil, de tijd en de rekenkracht er voor hebt is alles te kraken, alleen of de kosten van het kraken opwegen tegen de kosten van het aanschaffen van een licentie is altijd maar de vraag.

De gratis pakketten zijn relatief makkelijk om te kraken. Dus de kans dat het financieel aantrekkeler is om te kraken is waarschijnlijk voor een gratis, relatief makkelijk te kraken pakket, aantrekkelijker dan een iets lastiger te kraken pakket als zend
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.