PHP version xx optimized for ...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Roland -

- Roland -

08/12/2014 13:52:35
Quote Anchor link
mijn wordpress sites vind ik vaak (bij huidige hoster) erg langzaam *
Ik ben daarom eens aan het rondkijken, en zie hier en daar veel belovende (reclame) teksten over speciale hosting voor wordpress, joomla of magenta. *
De servers zijn dan (speciaal voor dat genoemde programma?) optimized !
Ook wordt er zelfs gesproken over een speciale php versie die is geoptimaliseerd voor wordpress !?

Verder zie ik wel veel mooie woorden, maar weinig/geen feiten daarvoor, evenmin resultaten qua snelheidswinst. Is/zijn het vooral mooie woorden waardoor ze de veel duurdere paketten proberen te verkopen.

- Bestaat er een geoptimaliseerde php versie ? (zou die niet voor verreweg de meeste zwaardere site sneller werken?)

- Hebben jullie ervaring met snelheid WP bij verschillende hosters en/of op speciale WP (optimized)servers ?


BVD

* Bij het bekijken wacht je echt op elke pagina, en het dashbord is vaak nog langzamer...
(ik weet, en gebruik die ook altijd, dat er 'cache'plugings zijn)
Gewijzigd op 08/12/2014 14:00:38 door - Roland -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:38:29
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/12/2014 13:54:53
Quote Anchor link
PHP is open-source, dus ze kunnen het geoptimaliseerd hebben. Ik vermoed in dat geval zat ze met speciale cachingsmodules werken om de boel makkelijk te kunnen updaten.

Kan je niet aan de hosting vragen of ze een phpinfo()-file hebben staan, zodat je kan kijken hoe ze PHP hebben versneld?
Gewijzigd op 08/12/2014 13:55:35 door - Ariën -
 
- Roland -

- Roland -

08/12/2014 15:57:03
Quote Anchor link
bij 1 hoster kreeg ik, een haast verbazend eerlijk, antwoord:
het verschil is bijna te verwaarlozen . . .

Maar ergens anders kan er wel verschil zijn .. . . Ervaringen ?
 
John D

John D

08/12/2014 16:20:26
Quote Anchor link
Met Aar eens, caching is natuurlijk veel mee te behalen. Verder denk ik niet dat ze open source php gaan porten en eigen distro's maken. Lijkt me arbeidsintensief ook in relatie met nieuwe php versies. Tegenwoordig moet alles voor bodemprijs dus als de prijs ook laag is dan zou ik niet direct verwachten dat ze php echt hebben gecustomized in source code.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.