PHPBB2 Administrator mail

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Salesforce Administrator

Ben jij een allround Salesforce expert die op zoek is naar afwisseling en uitdaging? Dan is deze functie bij Brink’s de perfecte baan voor jou! Jouw verantwoordelijkheden Je wordt onderdeel van het Salesforce Product Team en rapporteert aan de Product Owner Salesforce.Als Salesforce administrator hou je je voornamelijk bezig met het beheren, verbeteren en implementeren van Salesforce en het beheren van het incidenten en changes proces. Je meest voorkomende werkzaamheden zijn:Monitoren en beheersen van operationele risico’s binnen Salesforce en gerelateerde servicesBeheren van verschillende administratieve functies binnen Salesforce, inclusief o.a. workflows, process builders, dashboards en reportsBehandelen van verzoeken en incidenten van

Bekijk vacature »

Bas

Bas

11/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Even een (naar verwachting) simpel vraagje:

Ik heb ter ondersteuning van een siteje een forum aangemaakt waar gebruikers van mijn aplicatie site kunnen vragen en reageren. Nun wordt het forum eigelijk weinig gebruikt, en wil ik niet hele dagen ingelogd zitten om te kijken of iemand een probleem heeft

Wat ik dus eigelijk wil hebben is een optie dat, als er door wie dan ook iets wordt gepost op het forum, dat ik dan een mailtje krijg.

is dit mogelijk, of heb ik weer iets verzonnen wat niet kan in PHPBB2?

Bas

PHP hulp

PHP hulp

08/12/2022 04:45:25

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Zit dat niet al in phpBB? Onder admin.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2006 21:14:00
Quote Anchor link
Je kan toch gewoon optie aanvinken :S
'Waarschuwen als er een reactie is'? (oid)

Bas

Bas

11/03/2006 21:36:00
Quote Anchor link
ja, dat kan, maar dat is alleen als je in een onderwerp zit, en daar heb je zelf ooit gepost. dan kun je in je profiel aangeven of je een berichtje wil hebben

als users dus een nieuw onderwerp starten, zul je geen mailtje krijgen

Bas

Bas

11/03/2006 21:44:00
Quote Anchor link
SanThe:
Zit dat niet al in phpBB? Onder admin.

kun je mij vertellen waar, want ik ben de hele admin al doorgeweest, maar ik vind niks

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:48:00
Quote Anchor link
Ik weet het ook niet, maar er zit zoveel in phpBB dat dat best zou kunnen.

11/03/2006 22:30:00
Quote Anchor link
Ik zou niet weten hoe ingewikkeld PHPbb geprogrammeerd is, naar net een gewoon forum doe ik deze truc ook altijd. Gewoon de PHP mail functie gebruiken. Zie www.php.net

Eris -

Eris -

11/03/2006 22:33:00
Quote Anchor link
In phpbb zit die optie alleen waar is lastig

Bas

Bas

11/03/2006 22:36:00
Quote Anchor link
ik denk dat ik een mod heb gevonden die dit doet:

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=281234&highlight=watch+forum

zo niet dan horen jullie dit nog

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.