[PHPBB]Probleem met PHPBB installatie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Durk Houtsma

durk Houtsma

10/12/2008 21:41:00
Quote Anchor link
Hallo,

Heb de nieuwste versie van phpbb op me PC, en geupload naar de webserver.
Echter stuit ik op een probleem:
Bestanden en mappen

Vereist - Om phpBB goed te laten functioneren moeten sommige bestanden en mappen toegankelijk en beschrijfbaar zijn. Indien er "niet gevonden" staat, moet je het/de betreffende bestand(en) en/of map(pen) aanmaken. Indien er "onbeschrijfbaar" staat moet je phpBB de benodigde schrijfpermissies geven.

cache/:
Gevonden, Onbeschrijfbaar

files/:
Gevonden, Onbeschrijfbaar

store/:
Gevonden, Onbeschrijfbaar

Optionele bestanden en mappen

Optioneel - De permissie instellingen van deze bestanden en/of mappen zijn niet verplicht. Het installatiesysteem zal ze op verschillende manieren proberen maken als ze niet bestaan of niet beschrijfbaar zijn. Indien ze wel bestaan, zal de installatieprocedure versnellen.

config.php:
Gevonden, Beschrijfbaar

images/avatars/upload/:
Gevonden, Beschrijfbaar



De verplichte schrijfbare mappen zijn niet schrijfbaar, echter hebben ze genoeg permissies hiervoor.

Op het PHPBB forum werd ik niet veel wijzer, misschien dat iemand hier iets weet?
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 01:48:12
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/12/2008 21:44:00
Quote Anchor link
Wat zijn de permissies van die mappen nu?
 
Durk Houtsma

durk Houtsma

11/12/2008 06:45:00
Quote Anchor link
De permissies heb ik eens handmatig op 777 gezet.
 
Yorick17

yorick17

11/12/2008 09:09:00
Quote Anchor link
als je de permissies leeg laat komt het zoiezo goed
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.