phpMyAdmin Updaten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »
Vdleije .

vdleije .

21/04/2007 13:13:00
Quote Anchor link
Hallo,

Is het mogelijk om mijn phpMyAdmin up te daten? Neej hij is niet gehost op mijn lokale PC, maar online host. Help!

Ik heb de zip al gedownload en als ik naar de index.php ga, snap ik het niet meer :S

Iemand?

Mijn dank is groot,
Jeffrey
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 06:20:40
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/04/2007 13:16:00
Quote Anchor link
Ja, dat hangt er vanaf. Welke rechten heb je op die server?
 
Vdleije .

vdleije .

21/04/2007 13:17:00
Quote Anchor link
Die snap ik niet,

Ik kan wel max naar 755 CMODDEN!
 
Luke Banning

Luke Banning

21/04/2007 13:18:00
Quote Anchor link
Ben jij de server beheerder of heb je gewoon shared hosting?
Als je shared hosting hebt heb je waarschijnlijk geen toegang tot SSH en kun je dus geen phpMyAdmin updaten..
 
Vdleije .

vdleije .

21/04/2007 13:19:00
Quote Anchor link
Shared hosting bij Digitalus.nl

Zal ik een mailtje hun kant op sturen?
 
Baarr

Baarr

21/04/2007 13:22:00
Quote Anchor link
Je kan ook gewoon phpmyadmin op je site zetten natuurlijk, dus in je htdocs map of public_html , of wat voor standaard je host daar ook voor gebruikt.
 
Luke Banning

Luke Banning

21/04/2007 13:22:00
Quote Anchor link
Oké, ik zie op hun site niks staan over SSH toegang bij shared hosting.
Je kunt dus vragen of zij phpMyAdmin willen updaten, maar beetje hostingbedrijf heeft op een paar dagen na altijd de recenste software...
Edit:

Quote:
Je kan ook gewoon phpmyadmin op je site zetten natuurlijk, dus in je htdocs map of public_html , of wat voor standaard je host daar ook voor gebruikt.

Waarom zou je het er dubbel opzetten? Het kost alleen maar ruimte voor jou wat anders niet het geval is en nu moet je het dan zelf updaten, lijkt me beetje nutteloos.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
 
Vdleije .

vdleije .

21/04/2007 13:30:00
Quote Anchor link
Tjah, dat haat ik ook aan digitalus:

2 sites gehost bij digitalus, maar de een draait op PHP 5, de andere PHP4, de nieuwste heeft wel de nieuwste phpMyAdmin, en de wat oudere niet. Dit geldt ook voor de mysql versie!

@all BTW: Mailtje gestuurd (reactie binnen 24 uur).
 
Luke Banning

Luke Banning

21/04/2007 13:32:00
Quote Anchor link
vdleije schreef op 21.04.2007 13:30:
Tjah, dat haat ik ook aan digitalus:

2 sites gehost bij digitalus, maar de een draait op PHP 5, de andere PHP4, de nieuwste heeft wel de nieuwste phpMyAdmin, en de wat oudere niet. Dit geldt ook voor de mysql versie!

@all BTW: Mailtje gestuurd (reactie binnen 24 uur).


Dan stuur je ook een mailtje of die 2 accounts op een server mogen staan?
Of je stapt over naar een andere :)

Edit:
Als ik zo de prijzen van hun zie ken ik goedkopere, en zo te horen aan jou, betere partijen ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
 
Baarr

Baarr

21/04/2007 13:33:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 21.04.2007 13:22:
Waarom zou je het er dubbel opzetten? Het kost alleen maar ruimte voor jou wat anders niet het geval is en nu moet je het dan zelf updaten, lijkt me beetje nutteloos.


Duh,

Als je perse de nieuwste versie wilt hebben en het hosting bedrijf werkt niet mee.

Anders niet natuurlijk slimmerd.
 
Vdleije .

vdleije .

21/04/2007 13:33:00
Quote Anchor link
Dat vind ik een hele goede, ik ben al 'lid' sinds 2003 en nooit een mailtje of een bedankje. Ik moet er altijd achteraan lopen!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.