Pre logon met frame

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Julian Schuis

Julian Schuis

08/10/2013 10:31:05
Quote Anchor link
Beste PHPers,

Ik ben momenteel bezig met het maken van een kleine sectie op onze klantenpagina. Op deze sectie moeten klanten onze uptime gegevens van onze data servers gemakkelijk te zien krijgen, hiervoor hebben wij ook software om dit te monitoren. Ik zit met het probleem dat ik na een inlog formuliertje dat ik het gemaakt (niks speciaals, gewoon gegevens in een ander .inc.php bestand) wordt doorgestuurd naar een andere pagina die een frame heeft naar de correcte software pakket pagina, die de upload gegevens heeft. Script werkt prima op mijn computer, maar niet op andere. Andere gebruikers krijgen de melding om binnen het frame in te loggen op ons software pakket, en worden daarna pas doorgelinkt (binnen de zelfde pagina allemaal) naar de juiste uptime gegevens. Je zou het kunnen verglijken met een frame op een pagina naar mijn facebook account. Ik zou er zo op kunnen, omdat ik standaard ben ingelogd. Andere gebruikers daarentegen krijgen eerst de melding om in te loggen met mijn facebook account, voordat ze de juiste pagina binnen het frame kunnen zien. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 16:49:00
 
John Cena

John Cena

08/10/2013 10:39:28
Quote Anchor link
Als ik het goed begrijp moeten normale gebruikers zowieso 2x inloggen?
 
Julian Schuis

Julian Schuis

08/10/2013 12:06:50
Quote Anchor link
Momenteel, ja. Gebruikers moeten nu een keer gegevens invoeren van mijn custom login scriptje, en een keer van het software pakket. Maar dit is niet de bedoeling, normale gebruikers mogen de gegevens van ons software pakket niet zelf weten. Teglijk mogen niet klanten van ons ook niet zomaar onze uptime gegevens inzien, daarom het simpele inlogscriptje
Gewijzigd op 08/10/2013 12:10:19 door Julian Schuis
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.