Prestashop - Bedragen weergeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kevin de Groot

Kevin de Groot

18/02/2011 16:19:34
Quote Anchor link
Hoi,

Ik zit momenteel met een probleempje met Prestashop®. Ik wil graag de bruto-verkoopprijzen op de website tonen. Dus stel dat ik een product aanbied voor €100,00, dan wil ik graag €119,00 weergeven. Er staat me iets van bij dat dit simpel is in te stellen. Ik heb al diverse fora en mensen geraadpleegd, maar niets lijkt te werken.
Tevens heb ik in de code (template-files) een optie gevonden waarmee je kunt aangeven welke bedragen je wilt weergeven (incl. BTW of excl. BTW). Dit heb ik ook even zo gezet zoals ik het wil hebben maar hij verrekent er niets mee.
Het is dus net alsof a) de functie voor BTW is uitgeschakeld of b) de BTW 0 (nul) procent bedraagt.
Iemand hier die ervaring heeft met Prestashop®?
Alle hulp wordt op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,

Kevin de Groot
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 20:53:06
 
Victor Php

Victor Php

18/02/2011 16:39:01
Quote Anchor link
Ik heb geen ervaring met Prestashop.
Maar als je in de code kunt kijken kan je het uiteindelijke bedrag met 1,19 vermenigvuldigen.
 
Kevin de Groot

Kevin de Groot

18/02/2011 16:41:33
Quote Anchor link
Victor Php op 18/02/2011 16:39:01:
Ik heb geen ervaring met Prestashop.
Maar als je in de code kunt kijken kan je het uiteindelijke bedrag met 1,19 vermenigvuldigen.


Bedankt voor je reactie. Dit heb ik ook geprobeerd, maar Prestashop® werkt met template-files (Smarty). Hier heb ik geen ervaring mee. Ik zal het toch nogmaals proberen.
 
Bram Boos

Bram Boos

18/02/2011 16:56:51
Quote Anchor link
Als het goed is kun je dat via het admin paneel instellen, mocht dat niet werken moet je niet in de php gaan zitten rommelen aangezien er een support is wie je kan helpen.
 
Victor Php

Victor Php

18/02/2011 18:51:03
Quote Anchor link
Mocht je toch iets in de php willen doen (af te raden: Eerst naar support), maak dan altijd backups voor als er iets fout gaat ;-)
 
Bram Boos

Bram Boos

18/02/2011 22:17:07
Quote Anchor link
Zowiezo moet je niet in berekeningen van webshops gaan prutsen als je niet weet wat je doet. Voor dat je het weet geef je gratis spullen weg omdat je een foutje hebt gemaakt.

Zelfs dan helpen de algemene voorwaarden je niet.
 
Kevin de Groot

Kevin de Groot

22/02/2011 08:47:25
Quote Anchor link
Ik dank jullie voor jullie respons, ik heb het zojuist opgelost. Het probleem zat hem in de zones. Ik heb een nieuwe TAX aangemaakt en deze vervolgens op de zone 'Europe' laten gelden. Ik had het eerst in de code aangepast, toen kwam ik hierop en heb ik de back-up weer teruggezet.
 
Robert Verwoert

Robert Verwoert

09/09/2014 00:42:22
Quote Anchor link
Hallo,

Kunnen jullie me hiermee helpen?
Ik heb hetzelfde probleem dat m'n website EX BTW aangeeft, bij klanten-groepen wordt dit ook weergegeven, maar ik weet niet hoe je het aanpast.
Heb van alles geprobeerd wat jullie zeggen, maar op 1 of andere manier lukt het me niet.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Robert
 
Eddy E

Eddy E

09/09/2014 07:49:28
Quote Anchor link
Niet om het even, maar het btw-tarief is 21%!
Gewijzigd op 09/09/2014 07:52:14 door Eddy E
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

09/09/2014 07:58:09
Quote Anchor link
@Eddy: 3 jaar geleden, toen TS het topic opende, nog niet ;-)
 
Eddy E

Eddy E

09/09/2014 15:26:23
Quote Anchor link
Ooo, mijn excuses. Ik had alleen naar Robert Verwoerts-topic gekeken... die schopte het topic weer ver omhoog (3 jaar bijna).
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/09/2014 18:08:58
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.