Probleem in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Stefan Lochten

Stefan Lochten

10/08/2008 20:20:00
Quote Anchor link
Ik heb hier een deel van mijn script, het is een menu, met javascript, in ie werkt het nie meer nadat ik het heb aangepast..maar het javascript is onveranderd gebleven dus daar kan het nie aan liggen..
Kan iemand hier al een fout zien, die ik nie kan vinden??
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?PHP
error_reporting(E_ALL);
include("dbconnect.php");
$link = "SELECT * FROM pages";
$ql = mysql_query($link);        
    echo "";
while($men = mysql_fetch_array($ql)){
$stefan = $men[categorie];
$id = $men[ID];          
if(empty($men['categorie'])){
    echo"<li><a href=index.php?page={$men['ID']}>{$men['titel']}</a></li>";
    }

else{    
    echo "<div class=\"menutitle\" onclick=\"SwitchMenu('$id')\"><li>{$men['titel']}</li></div>";
    echo "<span class=\"submenu\" id=\"$id\">";
$sub = "SELECT * FROM subpages";
$subql = mysql_query($sub);
while($submen = mysql_fetch_array($subql)){                    
    echo "- <a href=index1.php?page={$submen['ID']}>{$submen['titel']}</a><br>";
        }

    echo "</span>";
    }        
}

?>

Het gaat om de volgende website http://ruiterhygiene.nl en als je in ff op het knopje kakkerlak klikt komt er een menu, en als je het met ie doet gebeurt er niks..

Alsvast bedankt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan Lochten
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 08:10:16
 
Emmanuel Delay

Emmanuel Delay

10/08/2008 23:08:00
Quote Anchor link
Je id=004, dat is een span. Ik heb al gemerkt dat IE niet goed om kan met display:none voor span, voor li, ... Het werkt wel voor divs.

Maak van id=004 eens een div. Ik denk dat dit beter zal lukken.

Edit:
Is er ondertussen iets aangepast? Nu werkt het bij mij wel met IE8 (beta). Bestaat het probleem nog?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emmanuel Delay
 
Stefan Lochten

Stefan Lochten

11/08/2008 14:16:00
Quote Anchor link
Ik heb de <li> weggehaald, ik had het helemaal opnieuw gemaakt, en dan stapje voor stapje, en toen ik de <li> toevoegde ging het fout dus heb hem weggelaten.

En nu werkt het :)
 
--

--

11/08/2008 14:29:00
Quote Anchor link
Je moet die ranzige vlieg daar weghalen hoor.. ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.