probleem laden pagina gemaakt Laravel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Embedded Engineer

Bedrijfsprofiel: De Haardt BV is een klein bedrijf dat gevestigd is in Elst (Gelderland), met een grote naam in de rental kart wereld. Het bedrijf is 26 jaar oud en is een groot deel daarvan marktleider in de wereld met haar veiligheids- en timing systemen. Onze klanten noemen ons de autoriteit in de markt als het gaat om veiligheid. In Elst is De Haardt constant bezig met het verbeteren van haar producten en het ontwikkelen van nieuwe ideeën tot producten. Met 14 medewerkers, waarvan 10 ontwikkelaars, staat de focus op productinnovaties en dit gebeurd in een informele en prettige werkomgeving.

Bekijk vacature »

Oracle PL/SQL ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Mijn klant is gevestigd in de regio Velp en een bekende speler binnen de retailsector in Nederland. Vanuit het hoofdkantoor worden er dagelijks vele goederenstromen beheerd en gedistribueerd. In totaal werken er op het hoofdkantoor ruim 400 FTE en er heerst een gezellige informele werksfeer. Functieomschrijving Momenteel is de IT afdeling 30 FTE groot. Binnen deze functie word je ingezet om applicaties door te ontwikkelen , maar ook het bouwen van nieuwe applicaties gaat tot je werkzaamheden behoren. De organisatie heeft als doelstelling de externe ingehuurde Oracle ontwikkelaars te vervangen door in-house werknemers. Het betreffen complexe applicaties die door

Bekijk vacature »

Business Intelligence Developer

Role: Business Intelligence Developer (Part time – 2/3 days a week) Location: The Netherlands (Fully Remote) Salary: €50,000 - €80,000 My client, one of the largest retail chains in the Netherlands with 200+ stores is seeking a talented BI Developer to join their team on a part time basis This role is a unique opportunity to maintain the environment and work within an exciting, fast growing organisation. Benefits include: Competitive pay scales Extremely generous holiday entitlement & Bonus Further salary progression based on performance. flexible working! Pension plan Main Responsibilities: ETL (Extract, Transform and Load) Maintaining the environment Creation of

Bekijk vacature »

Business Developer Detecting Financial Crime

In het kort Vanuit onze purpose ’ Veilig en Betrouwbaar zetten we ons in voor een duurzaam, stabiel en veilig financieel systeem. Het opsporen van financiële criminaliteit staat bij ons dan ook hoog op de agenda. Voor jou is dat niet nieuw, omdat je het nieuws volgt, breed geïnteresseerd en maatschappelijk betrokken bent. Je wilt het juiste voor klanten, de maatschappij en de bank. Daar ga je voor! Binnen Detecting Financial Crime (DFC) zijn de activiteiten rond het opsporen van financiële criminaliteit samengebracht. Door kennis, expertise en krachten te bundelen, zijn we beter in staat financiële criminaliteit uit onze banksystemen

Bekijk vacature »

BPM Developer

Je levert een belangrijke bijdrage aan de optimalisatie en inrichting van onze processen. Voor ons hoofdkantoor in Waalwijk zoeken wij een BPM Developer voor 32 tot 40 uur per week. Als BPM Developer lever je een belangrijke bijdrage aan de optimalisatie en inrichting van onze processen. Je levert een coördinerende en uitvoerende bijdrage in elke fase van de digitalisering van ons bedrijf. DMG, een huis vol mogelijkheden. DMG werkt met de software van Pegasystems. We werken zeer nauw samen met de Pega organisatie in NL, USA en India. DMG is begonnen met de invoering van Customer Service, Sales en Field

Bekijk vacature »

Back-End Developer Java

APPLICANTS MUST LIVE IN THE NETHERLANDS As a Back End Developer you will be responsible to maintain and continuously develop new features and functionality in the micro-service environment. Being a part of the back end team you will work in multidisciplinary squads and have the unique chance to continuously develop and improve the technology stack. Client Details APPLICANTS MUST LIVE IN THE NETHERLANDS Key-Account of Michael Page / Famous A-Brand Description APPLICANTS MUST LIVE IN THE NETHERLANDS As a Back End Developer you will be responsible to maintain and continuously develop new features and functionality in the micro-service environment Being

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer (C, C++)

For our high-tech business partner, we are in search of a Software Design Engineer / Software Developer with a MSc. or BSc. In Computer Science and relevant experience in C, C++. Do you like to work in a challenging environment in which you are able to work on world changing technology? Read on and apply! Functie As a Software Design Engineer / Software Developer you are responsible for the development and realization of software solutions to make the machines of our business client run. It is your challenge to make the machines run as smoothly as possible, so that they

Bekijk vacature »

SAP Consultant Logistiek

SAP Consultant Logistiek Functiebeschrijving: Als SAP Consultant Logistiek bijdragen aan projecten met impact op de veiligheid binnen Nederland? Dat kan bij CGI! Wat ga je doen? Als SAP Consultant ben je betrokken bij vraagstukken en integratieaspecten van SAP in het logistieke domein. Je bent bereid om nieuwe SAP uitdagingen zoals S/4HANA eigen te maken en dit te delen met jouw collega’s. Denk aan het voorstellen en implementeren van wijzigingen in SAP Logistiek; het oplossen van logistieke vraagstukken; het onderzoeken van nieuwe mogelijkheden in S/4HANA. Je bent van nature nieuwsgierig naar de nieuwste mogelijkheden van SAP binnen logistieke omgevingen. Wat breng

Bekijk vacature »

Front-end Mendix Developer

Front-end Mendix Developer Den Haag HBO/WO IT - software development Professional "PostNL wordt een logistiek tech bedrijf, waarbij data, technologie en een development cultuur een belangrijke rol spelen. Om de favoriete bezorger van Nederland te zijn en te blijven, zetten wij Mendix in om onze kritieke processen te ontwikkelen." Wat ga je doen? PostNL heeft de ambitie om uit te groeien tot het meest efficiënte en innovatieve logistieke post en e-commerce platform in de Benelux. Om die digitale transformatie tot een succes te maken, maken wij op een unieke manier gebruik van Mendix technologie. Wij zetten Mendix namelijk in voor

Bekijk vacature »

Junior Software Developer Energietransitie HBO/WO

Bedrijfsomschrijving Wij zoeken voor een jong bedrijf dat zich richt op de energietransitie naar een Junior Software Developer op HBO of WO niveau! Deze organisatie richt zich op verduurzaming van woningen in Nederland en dat doen zij door het aanbieden van slimme (monitoring) software. Deze tech scale-up heeft een eigen ontwikkelteam en kent een platte organisatiestructuur. Dit vraagt om een actieve inzet van iedere medewerker, maar ook een stukje eigen zelfstandigheid. Er wordt hier hard gewerkt aan prachtige software, kom jij het team ondersteunen? Ben jij net klaar met je HBO of WO studie in de richting van ICT, of

Bekijk vacature »

Java ontwikkelaar

Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java ontwikkelaar. Wij zoeken een Java ontwikkelaar voor ons hoofdkantoor in Waalwijk voor 40 uur per week. Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java ontwikkelaar. DMG, een huis vol mogelijkheden. Als Java ontwikkelaar werk je aan business applicaties, API’s en webservices die zowel binnen het bedrijf als door klanten en/of zakelijke partners worden gebruikt. Op deze manier kunnen we onze klanten nog beter bedienen en kunnen medewerkers hun werk eenvoudiger uitvoeren. Het

Bekijk vacature »

Agile Projectmanager IT

Heb jij het liefst de touwtjes in handen, denk je niet één, maar meerdere stappen vooruit en weet je het team collega's hierin mee te krijgen? Wij zijn op zoek naar een ervaren it projectmanager die ervoor zorgt dat onze projecten effectief verlopen. Iets voor jou? Lees dan snel verder. Wat ga je doen? Als Projectmanager draag je zorg voor het uitvoeren, bewaken en opleveren van projecten op het gebied van IT voor de verschillende ondernemingen van de Rensa Family. Dit betekent dat je het projectplan schrijft, de projectorganisatie inricht, als aanspreekpunt voor de projectomgeving fungeert, leiding geeft aan één

Bekijk vacature »

Scrum Master - Public Transport

Scrum Master - Public Transport Functiebeschrijving: Ben jij een Agile/Scrum enthousiast en wil jij het gedachtegoed en de werkwijze overdragen aan één of meerdere scrum teams? Zoek jij een nieuwe uitdaging en een omgeving waar vrijheid, teamspirit en ondernemerschap onderdeel zijn van het DNA? Dan nodigen wij jou uit om verder te lezen! Wat ga je doen? Als Scrum Master binnen de Transport & Logistics sector, help je onze klanten de Agile werkwijze eigen te maken door het begeleiden en ondersteunen van scrum teams. Je coacht de Product Owners en teamleden bij de uitvoering van hun Agile verantwoordelijkheden. Je begeleidt

Bekijk vacature »

Mendix Lead Developer

Mendix Lead Developer Den Haag HBO/WO IT - software development Professional "Werk samen met ons om van PostNL een 'logistical tech (driven) company' te maken door Mendix in te zetten voor onze kritieke logistieke processen". Wat ga je doen? PostNL heeft de ambitie om uit te groeien tot het meest efficiënte en innovatieve logistieke post en e-commerce platform in de Benelux. Om die digitale transformatie tot een succes te maken, maken wij op een unieke manier gebruik van Mendix technologie. Wij zetten Mendix namelijk in voor onze meest kritieke logistieke systemen. Daarom bouwen we hard aan onze eigen Mendix engineering

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Heb jij passie voor software ontwikkeling en vind je het leuk om eindgebruikers snel te helpen door het realiseren van web en mobiele applicaties? Wil jij ervaring opdoen om van beginnend developer door te ontwikkelen naar een Full Stack ontwikkelaar? Dan is dit jouw topbaan! Met meer dan 100 bedrijven in verschillende product-marktcombinaties is geen dag hetzelfde bij VDL. Wat ga je doen? Als Low Code Developer ga je aan de slag om nieuwe applicaties te ontwikkelen op het gebied van web en mobiele applicaties die onder andere een Make To Order platform ondersteunen. Met behulp van bestaande bouwstenen ben

Bekijk vacature »
Danny DeMeersman

Danny DeMeersman

12/09/2021 20:16:52
Quote Anchor link
Besten,

Ik wil graag op mijn localhost server een website testen die gemaakt is geweest met laravel.

Nu tracht ik de homepage te bereiken maar ik krijg een error

Illuminate\Database\QueryException
SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column 'status' in 'where clause' (SQL: select * from `quotes` where `status` = 1 order by `id` desc limit 10)

Als ik verder ga naar bvb de login is er geen probleem.

Echter mijn kennis was basis een jaar of 10 geleden en die wil ik nu weer een beetje bijschaven.

Aangezien Laravel voor mij nieuw is wilde ik eens informeren wat er mis zou kunnen zijn waardoor hij niet normaal wil laden .

PHP hulp

PHP hulp

28/01/2022 06:23:17

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

12/09/2021 21:09:03
Quote Anchor link
Als je het vertaalt dan kom je erop uit dat de kolom status niet bestaat in de 'quotes' tabel.
Dit is niet specifiek een Laravel-probleem, maar een fout vanuit je MySQL database.

PS: Je mailadres staat openbaar in je profiel bij interesses. Dat lijkt mij niet de bedoeling.
Gewijzigd op 12/09/2021 21:09:41 door - Ariën -

Danny DeMeersman

Danny DeMeersman

12/09/2021 21:31:02
Quote Anchor link
Dankje wel Ariën, hoe mijn email adres daar kwam is me vreemd maar heb et gewist :-), dus als ik het goed begrijp moet ik een kolom bijvoegen in de quotes tabel ?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

12/09/2021 21:32:41
Quote Anchor link
Klopt.

Ik ga eens uitzoeken hoe je mailadres daar komt.

Danny DeMeersman

Danny DeMeersman

12/09/2021 21:35:25
Quote Anchor link
dankjewel, heb het gedaan en inderdaad , het is in orde nu waarvoor dank :-)

kan ik weer wat kennis bijschaven :-)

Ik kan me niet herinneren dat ik het had ingevuld alleszins :-)

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

12/09/2021 21:41:17
Quote Anchor link
Danny DeMeersman op 12/09/2021 21:35:25:
Ik kan me niet herinneren dat ik het had ingevuld alleszins :-)

Ik ga het eens uitzoeken... ;-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.