Producten overzicht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »
Jaap versloot

jaap versloot

26/11/2007 17:08:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een producten overzicht op mijn site,
Nu wil ik dat je bovenaan mijn producten pagina zowiets krijgt te zien:
(Mills -> Special mills -> Mill 1.325).
Ik weet het jullie roepen nu massaal database maar het geval is dat mijn klant geen database wil.....(tja...he..)
Nu wil ik weten of er nog een simpele manier is om dat te doen...
Ik heb de producten nu allemaal gewoon gelinkt, maar dat is ook niet de bedoeling.. het word de bedoeling dat hij ook makkelijk een product erbij kan maken door simpel een nieuw html bestand aan te maken in bijvoorbeeld Mills/Special mills/ want daar staan nu ook al een paar producten van hem...

Ik zat te denken aan dat de bestands namen uit de map werden opgeroepen(zodat ik een lijstje krijg met jan.html piet.html etc... maar dan zonder .html)

Hebben jullie een oplossing?
Thnx
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 12:55:25
 
- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 17:12:00
Quote Anchor link
Uitlezen? Met readdir?
 
Jaap versloot

jaap versloot

26/11/2007 18:40:00
Quote Anchor link
Thnx maar hoe zorg ik ervoor dat .html er niet achter staat?
 
- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 18:45:00
 
Jaap versloot

jaap versloot

26/11/2007 19:21:00
Quote Anchor link
:)
ik heb nu
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php

$dir
='aanpas/producten/';
if ($handle = opendir($dir)) {
    echo "Directory : $dir<BR>\n";
    echo "Files:\n <br>";

    // Dit is de juiste manier om door een directory te wandelen. //
    while (false !== ($file = readdir($handle))) {

if ($file != "." && $file != "..") {
$getal = strlen($file)-5;
$rest = substr ("$file",0, $getal);    // geeft "bcdef"
        echo "<a href=http://site.nl/index.php?show=products&p=$file>$rest</a><br>\n";
    }

        
    }


    closedir($handle);
}

?>
  

en bij de
index
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?
if ($_GET['show'] == "products" AND !empty($_GET['p']))
{

$menu = 1;
$pagg = $_GET['p'];
 echo "<h2>$kop1</h2>";
       include("aanpas/producten/$pagg");
    
    

  
}
?>

dit is voor de html pagina's helemaal geweldig maar als er een map staat dan snapt hij het niet meer..:( ik moet eigenlijk onderscheid kunnen maken tussen mappen en html bestanden... hoe doe ik dat?
 
- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 19:35:00
Quote Anchor link
Kijk je wel eens op php.net? is_dir() en is_file().
 
Jaap versloot

jaap versloot

26/11/2007 19:49:00
Quote Anchor link
Ik kijk er als jullie er naar linken... en ik heb geen idee hoe ik daar een functie vind die ik zoek:(
 
- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 19:51:00
Quote Anchor link
jaap schreef op 26.11.2007 19:49:
Ik kijk er als jullie er naar linken... en ik heb geen idee hoe ik daar een functie vind die ik zoek:(

Gewoon zo nu en dan er een paar bekijken. Je kan aan de naam al aardig zien waar het mee te maken heeft.
Alle functies.
 
Jaap versloot

jaap versloot

26/11/2007 20:07:00
Quote Anchor link
:):) ok daar ga ik cker gebruik van maken!!!!!
Maar hoe gebruik ik is_dir?
ik heb nu
[code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
$pad
= $_GET['pad'];
$dir="aanpas/producten/$pad";
if ($handle = opendir($dir)) {
    echo "Directory : $dir<BR>\n";
    echo "Files:\n <br>";
    while (false !== ($file = readdir($handle))) {
if ($file != "." && $file != "..") {
if(is_dir($file)){
 echo "<a href=../test.php?pad=$file>$file</a><br>\n";
        }
else{              
         $getal = strlen($file)-5;
$rest = substr ("$file",0, $getal);    
        echo "<a href=http://site.nl/index.php?show=products&p=$file>$rest</a><br>\n";
        }
    }  
    }

    closedir($handle);
}

?>

maar dan krijg ik de foutmelding:
Fatal error: Can't use function return value in write context in D:\www\site.nl\www\test\test.php on line 9
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jaap versloot
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

26/11/2007 20:50:00
Quote Anchor link
file_exists() werkt ook goed i.p.v. is_file.
 
Jaap versloot

jaap versloot

26/11/2007 20:56:00
Quote Anchor link
maar dan weet ik alleen of het bestaal ik moet weten ofhet een map of een bestand is en dat werkt bij mij jammergenoeg niet:(
 
- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 21:48:00
Quote Anchor link
Geen
if(is_dir($file) = true){

Maar
if(is_dir($file)){
 
Jaap versloot

jaap versloot

26/11/2007 21:58:00
Quote Anchor link
Heb ik ook al geprobeert maar dan geeft hij:
Directory : aanpas/producten/
Files:
auto
fiets
loo

en loo is afgekort want het is loopband (en dat is een map)
dus heeft hij hem niet als map gezien:S
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jaap versloot
 
Jaap versloot

jaap versloot

28/11/2007 08:50:00
Quote Anchor link
Weet iemand waarom de map loopband als een bestand word gezien???
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.