Query uitvoeren wil niet...?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

XSLT / Xquery Ontwikkelaar @ Den Haag

2021-06-24 iSense XSLT / Xquery Ontwikkelaar Heb jij ervaring met het ontwikkelen en beheren van Java applicaties? Heb je daarbij ook ervaring met XSLT? Dan is dit mogelijk jouw nieuwe opdracht! ISAC49772 Nieuw Organisatie KOOP ontwikkelt en beheert momenteel onder meer de volgende producten: 1. Wet- en regelgevingsportalen (o.a. Wetten.nl en CVDR ). Hier kunnen gebruikers op basis van trefwoorden en andere criteria wetten en regelgevingen inzichtelijk krijgen; 2. PUC Open Data platform (o.a. puc.overheid.nl en afgeleide producten en interne kennisbanken). Hier publiceren overheidsorganisaties zelf hun uitvoeringsinformatie die publiekelijk beschikbaar is, zoals beleid, handboeken, werkinstructies en berichten. 3. Wettenpocket+ (o.a.

Bekijk vacature »

Kevin Zegikniet

Kevin Zegikniet

16/11/2013 21:34:50
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een soort dynamische query gemaakt, en die sla ik uiteindleijk op in een session variabele.
Als ik dan de query uitvoer, en dan mysql_num_rows gebruik, krij gik wel het goede aantal rijen van de query, maar verder doet 'ie het niet.

Ik heb een vorig script gepakt, en het enige wat daar misschien aan veranderd zou kunnen zijn, is het verschil dat ik daar de query had gehardcode in het script, en ik hier een variabele gebruik. Verder niks.

Code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
CODE VERWIJDERD: PROBLEEM IS OPGELOST

Ik heb de tabel letterlijk gekopieerd van het oude script, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat daar de fout zit. Ik kan echter niet bedenken wat de fout wel zou moeten zijn.

Iemand? Alvast bedankt.
Gewijzigd op 16/11/2013 23:10:06 door Kevin Zegikniet

PHP hulp

PHP hulp

30/07/2021 15:33:38

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

16/11/2013 21:39:40
Quote Anchor link
Wat staat er in $_SESSION['query']? En waarom sla je dat op in een sessie?

Kevin Zegikniet

Kevin Zegikniet

16/11/2013 21:48:18
Quote Anchor link
Sorry, solved it.
Ik moest $row ipv $res gebruiken in de table, en de username en jaar moesten met hoofdletter...

-Aar-
Ik maak een query op een andere pagina, en die sla ik dan op in een variabele. Omdat ik met een header werk, zou ik niet weten hoe dat met $_POST moet, omdat ik dan een form zou moeten gebruiken, waar ik een submitknop voor nodig heb, en dan moet ie dus nog eens klikken. Niet handig.

Daarom gebruik ik een sessievariabele.
Gewijzigd op 16/11/2013 21:49:24 door Kevin Zegikniet

Pipo Clown

Pipo Clown

16/11/2013 23:04:29
Quote Anchor link
Kijk eens naar je for-next lus,daar staat helemaal geen stop criterium in.

Zoek eens hoe je de While loop kunt gebruiken bij het doorlopen van een query resultaat, ik denk dat het daar een stuk beter mee zal gaan.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.