redirect naar subdomein in variabele...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marc Blom

Marc Blom

25/07/2008 14:55:00
Quote Anchor link
Beste allemaal,

voor mijn website (ben een beginner...) wil ik een redirect naar een subdomein. Deze subdomein is een variabel, nl. $username.

Er moet dus ongeveer zoiets uit gaan komen:
header("Location: $username/linkform.php");

jullie raden het al: dit lukt niet. weet iemand hier een oplossing voor?

ik hoor graag van jullie.

groet,
Marc
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 22:25:49
 
--

--

25/07/2008 15:04:00
Quote Anchor link
Misschien is wat jij wilt doen ook wel op een heel andere manier te fiksen. Kun je beter uitleggen wat precies de bedoeling is? Heb je een permanente redirect naar een subdomein ofzo? Of naar het subdomein van de gebruiker ofzo?
 
Marc Blom

Marc Blom

25/07/2008 15:12:00
Quote Anchor link
Het gaat om startpagina die ik voor mezelf gemaakt heb en nu geschikt probeer te maken voor familieleden die daar hun eigen startpagina kunnen maken.

www.mijndomein.nl en marc.mijndomein.nl komen uit op mijn eigen startpagina met username=marc en userid=1.

het inlogscript met inlog van bijv. jan moet dan doorverwijzen naar jan.mijndomein.nl alwaar de usernaam uit de url gehaald word en dan in mysql de juiste links getoond worden.

het redirecten vanuit de inlogpagina lukt me dus niet. via een header krijg ik zoiets als: http://www.mijndomein.nl/jan.mijndomein.nl/member.php

ik hoop dat dit de zaak enigzins verduidelijkt.

groet,
Marc
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marc Blom
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.