redirect previous page met timer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Henk de Vries

Henk de Vries

17/03/2012 19:57:26
Quote Anchor link
hallo,

Ik heb zeg maar een producten pagina waar mensen dingen in hun winkelwagentje kunnen zetten. Maar ik heb het volgende probleem. als mensen op de voeg aan winkelwagen toe link drukken gaan ze naar een nieuwe pagina die verteld "het product is toegevoegd aan het winkelwagentje ". maar hij redirect niet terug. Omdat de de link van de pagina waar de producten te zien zijn altijd anders is (ik geef een categorie mee in de link) lijkt mij het beste om een soort redirect naar de vorige pagina te gebruiken.

kan dit met html/php? of zal ik javascript moeten gebruiken?

alvast thx
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 04:17:13
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

17/03/2012 20:50:38
Quote Anchor link
Tip: stel geen vragen in de trant van of iets wel of niet kan - in principe kan alles -. Dat is iets wat je zelf kunt uitzoeken.

Als je dan iets gevonden hebt en je loopt erop stuk dan kan je alsnog met hetgeen je hebt en een duidelijk omschrijving van wat je er van verwacht over de brug komen.
 
Henk de Vries

Henk de Vries

17/03/2012 21:44:09
Quote Anchor link
ik heb het al anders opgelost. ik heb er gewoon een link van gemaakt DMV javascript en die een pagina terug laten gaan. maar alsnog bedankt

dit heb ik nu gebruikt
<input type="button" value="Terug naar het overzicht" onClick="javascript: history.go(-1)"/>
 
Php knipper

php knipper

17/03/2012 21:48:32
Quote Anchor link
je had ook de pagina kunne meegeven in de url en via een meta refrech de pagina uit de $_GET kunnen herladen


Toevoeging op 17/03/2012 21:49:10:

je had ook de pagina kunne meegeven in de url en via een meta refrech de pagina uit de $_GET kunnen herladen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.