[review] Dzjemo.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance java developer / scrummaster (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is

Bekijk vacature »

Senior Integration Developer

Functieomschrijving As senior integration developer at Randstad Groep Nederland IT you play an integral role in innovating and optimising our processes and way of working. As we continue to move towards a more internationally connected tech environment and build new global platforms, our integration team continues to grow. You will join the APK team (Applicatie Koppelingen), consisting of business analysts, developers, a product owner and scrum master. Together you are responsible for a fundamental aspect of our applications, providing the basis for our other development teams. What will you do as senior integrations developer? As senior integrations developer you work

Bekijk vacature »

Freelance senior Programmeur (zzp)

Dienst Uitvoering Onderwijs Uren per week: 36,00 Standplaats: Groningen Max tarief: € 90,00 Startdatum inzet: 2-1-2023 Einddatum inzet: 1-1-2024 Wat doen we voor werk momenteel? Nieuwe applicaties: We bouwen nieuwe applicaties voor inwinnen B3/B4 scholen. Deze scholen kunnen inschrijvingen via een website aanleveren per keer of meerdere inschrijvingen via bestand. Deze inschrijvingen leggen we vast en ze kunnen ook beheerd worden. Moderniseren: Daarnaast hebben we zoals alle andere teams ook een flinke migratie voor de boeg om in de Cloud te landen. Eén applicatie (AVOID) hebben we al succesvol gemigreerd en deze draait bijna in PRD. De grootste uitdaging voor

Bekijk vacature »

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Dienst Uitvoering Onderwijs Uren per week: 36,00 Standplaats: Groningen Max tarief: € 90,00 Startdatum inzet: 2-1-2023 Einddatum inzet: 1-1-2024 Wat doen we voor werk momenteel? Nieuwe applicaties: We bouwen nieuwe applicaties voor inwinnen B3/B4 scholen. Deze scholen kunnen inschrijvingen via een website aanleveren per keer of meerdere inschrijvingen via bestand. Deze inschrijvingen leggen we vast en ze kunnen ook beheerd worden. Moderniseren: Daarnaast hebben we zoals alle andere teams ook een flinke migratie voor de boeg om in de Cloud te landen. Eén applicatie (AVOID) hebben we al succesvol gemigreerd en deze draait bijna in PRD. De grootste uitdaging voor

Bekijk vacature »

Back-end Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Back-end Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Back-end Developer you score by: Back-end: Integrating backend and third party application functionality using available API’s Generic: Set up CI/CD pipelines using Azure DevOps Generic: Safeguard operational continuity Technologies we are currently using are, but not limited to: (Cloud)software architecture based on Azure Jira, Azure

Bekijk vacature »

Java Developer FlightInfo

De functie Organization We are an aviation company with an important social mission. With our airports, we create value for society and the economy. If you come on board at Royal Schiphol Group, you will enter a world that is always on the move. Your development also determines our development. We offer you all the space you need to keep moving and invest in your development and health. We base this on your own talents and qualities, because we urgently need them to achieve our ambitions: to become and remain Europe's Preferred Airport and a zero-waste airport in 2030! The

Bekijk vacature »

Medior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer - omgeving Doetinchem

Voor een familiebedrijf, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot slot verhelp

Bekijk vacature »

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Due to the expansion of our technical applications team, we are looking for a front end developer. Lianne Snellenburg, Team Manager Technical Applications: “As a front end developer in my team you will work on progressive web applications (Angular, React, Vue or NodeJS) that are essential for the daily operation of the largest high-tech organizations in the Eindhoven region. You mainly come into contact with technical applications, in which setting up a software architecture also plays a role. I am looking for someone who can enjoy a beautiful graphic design and a beautiful code just as much. The opportunities at

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »
Jesper Diovo

Jesper Diovo

14/01/2009 17:19:00
Quote Anchor link
Hoi hoi!

Eindelijk ben ik eens trots op een ontwerp van mijn min of meer portfolio/verzamel website. Nu ben ik alleen nog benieuwd naar jullie meningen.
Met behulp van een aantal mensen hier is het me eindelijk gelukt om sIFR te installeren, en werkend te krijgen, daardoor vind ik dat het er net eventjes wat strakker uitziet ;-).

http://www.dzjemo.nl/new/

Rate please! :-)

- Jezpur

PHP hulp

PHP hulp

03/02/2023 10:34:06

Eddy E

Eddy E

14/01/2009 17:26:00
Quote Anchor link
Ik vind het geel van linkjes op het o-zo-saaie grijze ondergrondje maar niets.
Tip: maar dat grijs wat donkerder (mag best bijna #555 zijn) en dan leest het toch wat prettiger.

Voor de rest... beetje kaal.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

14/01/2009 17:29:00
Quote Anchor link
Maar dan moet ik de schaduw onder de zwarte balk weer aanpassen, die zit namelijk aan deze achtergrond vast... En misschien wordt #555 ook weer net wat te donker, dan wordt het zo'n te zwarte pagina, als je begrijpt wat ik bedoel.

Edit: zie mijn huidige website maar, zo grauw en donker... :-P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

Pieter Jansen

Pieter Jansen

14/01/2009 20:01:00
Quote Anchor link
hmm ik vind dat gele menu aan de onderkant foeilelijk.. ik moet zowaar mijn bril opzetten om die dingen te kunnen lezen.. Daarnaast vind ik hem redelijk strak eruit zien. beetje saai, mag gerust mee kleur in maar layout is wel OK.

Daarnaast werkt het nog niet vlekkeloos.. als ik GO klik, krijg ik een pagina dat het woord zoeken... geen resultaten oplevert, en je contact formulier werkt ook nog niet

Rens nvt

Rens nvt

14/01/2009 20:27:00
Quote Anchor link
dat een en ander qua inhoud nog niet volledig werkt bij de review van een design lijkt me niet zo heel verwonderlijk.

Ik vind het geel op zwart zelf wel prettig, alleen begrijp ik niet helemaal waarom er witte vlakken achter de menuitems zitten... of ligt dat nou aan mijn browser?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/01/2009 16:07:00
Quote Anchor link
@Merijn: dat was ook de reden waarom ik in eerste instantie alleen de homepage 'aan' had staan. De rest werkt allemaal nog niet, dus dat is niet zo bijzonder.

@Rens: klopt. De menuitems worden met sIFR gegenereerd, de achtergrond hoort transparent te zijn. Ik denk dat het tijd is voor een update van je flashplayer ;-).

Rens nvt

Rens nvt

15/01/2009 16:13:00
Quote Anchor link
lol ;-)

Upgrade??? Neuh... Mijn flash player op linux is buggy :D Crashed zo nu en dan, en sommige dingen werken helemaal niet (zoals dus bijvoorbeeld dit menu). Heb alleen geen tijd / zin om er tijd in te stoppen :p

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.