[review] Layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer Geospatial Technology

Would you like to be part of an innovative, inspiring and international environment? Are you excited to work in a Geo-ICT, Asset Management, Energy, Water & Telecom industry and do you have strong programming skills? The job as Experienced GIS Software Developer offers the challenge you are looking for! Software Developer Geospatial Technology 32-40 hours per week Your Job As Experienced GIS Consultant you will work in an international team on projects at leading customers in the Netherlands. You will deal with design solutions in which emerging technologies play an important role. Along with your colleagues and customers you will

Bekijk vacature »

Full stack developer - Oil & Gas unit

Ben jij een allround ontwikkelaar die wil bijdragen aan de energietransitie? Lees dan verder! Wat ga je doen? Als Full Stack Java Ontwikkelaar draag je verantwoordelijkheid voor het gehele proces van het omzetten van wensen, problemen of vragen naar concrete oplossingen. Integratie, testen, vastleggen van kennis en beslissingen, problem management en automation zijn onderdeel van je takenpakket in zowel SAFE of DevOps gestuurde omgevingen als ook in omgevingen die nog werken volgens het traditionele waterval model. Als ontwikkelaar krijg je alle mogelijkheden om je technisch verder te ontwikkelen en samen te werken met gedreven collega's. Wat breng je mee? •

Bekijk vacature »

.NET Developer / Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is gevestigd in het hart van Brabant en wordt gezien als de één van de beste .NET development organisaties in de provincie. Dagelijks werk je hier met ruim 40 enthousiaste .NET Developers, verdeeld over 9 Scrum teams, aan zeer complexe backend systemen. De backend systemen staan in het teken van high-intensity en high-availabilitiy en zijn opgebouwd met onder andere: - C#; - ASP.NET MVC / ASP.NET Core; - Microservices Architectuur; - Azure; - WCF. De teams bestaan uit 3-5 ontwikkelaars, 1 of 2 vaste (technisch)testers, 1 informatie analist en een Product Owner. Je zal niet alleen schakelen

Bekijk vacature »

New Business Developer IT

Ben jij het zat om alle KvK-lijsten volledig af te bellen? Komt de koffie van die ene persoon waar je nog steeds geen deal hebt gesloten je neus uit? En blijf je potentiële klanten stalken zonder resultaat? Dan is het tijd om het anders te gaan doen! Neem afscheid van de standaard salesaanpak en ga bij PEAK-IT aan de slag met onze unieke en eigenwijze salesstrategie! Word onze New Business Developer IT in Naarden, Rijswijk of Eindhoven die niet bang is om het anders te doen! Hoe maak jij onze klanten blij? Dankzij jou hoeven onze klanten niet bang te

Bekijk vacature »

PHP Developer

Validaide supports pharmaceutical logistics service providers in transporting valuable and sensitive pharmaceutical products using our data-sharing Capability Platform and data-driven Lane Assessments and Lane SOPs. Especially with the enormous task of global Corona vaccine distribution, saving time to quickly deliver vaccines has never been more important. With Validaide we help to ensure that healthcare products can be delivered to patients around the world in good quality. Pharmaceutical manufacturers and logistics service providers (DSV, Agility, Yusen, Hellmann, etc) use Validaide to assess transportation risk and optimize their transportation and packaging decisions. We enable this by providing a new level of transparency

Bekijk vacature »

.NET developer

Wil jij samen met gemotiveerde en slimme collega’s bouwen aan ons geavanceerde landschap in Azure? En vind je het ook nog eens leuk om jouw kennis te delen met junior- en medior devs? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Senior fullstack .NET developer voor ons kantoor in Alkmaar Over de positie: Bij SnelStart werken we in een AGILE-structuur om de productie meer focus en impact te geven. Met je collega’s kom je tot de beste resultaten door onderlinge discussie, goede refinement sessies, reviews en écht teamwork. Je hebt de vrijheid om de dingen te doen zoals jij

Bekijk vacature »

Senior Software Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar je komt te werken is een enterprise omgeving waarbij IT een belangrijke rol speelt. Door de vele veranderingen in de markt waar zij op in moeten spelen, werken zij met innovatieve technologieën. Het team is erg stabiel en werkt continue aan het optimaliseren van de complexe omgeving, het implementeren van vernieuwingen. Jou kennis, expertise en enthousiasme zal hier een belangrijke bijdrage aan leveren! Belangrijk onderdeel van de werkzaamheden zal het optimaliseren van de Cloud omgeving zijn. Er heerst een familiare sfeer en collegialiteit is een belangrijk element. De maximale werkweek bestaat uit 40 uur deze zijn

Bekijk vacature »

Fullstack Java Developer

Bedrijfsomschrijving Our relation is an international organization that is located in the area of Amsterdam. They are well known in the market due to their innovative service delivery on the IT side and their passionate employees. They have received several awards for their efforts in IT! They strive to stimulate working and self-development in order to bring out the best in every organization worldwide. IT is crucial in this organization in order to improve their services. Currently, they have a monolithic architecture and they want to make the shift to Microservices. As this project is just starting you will be

Bekijk vacature »

PHP Developer / Drupal / Symfony / API's

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant, een vooruitstrevend en informeel bedrijf in het zuiden des lands, zoeken wij een ervaren PHP Developer. Het bedrijf, dat bestaat uit zo'n 25 mensen, maakt slimme online oplossingen voor diverse klanten in de regio maar ook internationaal. Voor grote hoeveelheden data gebruiken ze een Drupal gebaseerd platform en hieraan wordt ontwikkeld met PHP, Symfony en Javascript. Ook werk je aan koppelingen met andere applicaties via API's. Er lopen diverse toffe projecten waar je als ervaren ontwikkelaar aan bij kan dragen, zo loopt er momenteel een internationaal project waarin data vanuit een grote telescoop wordt gecentraliseerd in

Bekijk vacature »

Security Engineer

Security Operations Engineer Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Utrecht zijn weop zoek naareen security operations engineer o.b.v. deta-vast. Als security operations engineer maak je deel uit van het Infra & Security team binnen IT. Het team bestaat uit 4 collega’s die rapporteren aan de Manager Infra & Security. Daarnaast werk je nauw samen met de information security officer. In een innovatieve ‘open space’ afdeling waarin alle ICT en E-commerce disciplines vertegenwoordigd zijn werk je samen aan de optimale ontwikkeling en dienstverlening voor de opdrachtgever. Wat zijn jouw verantwoordelijkheden en werkzaamheden? Jouw verantwoordelijkheden: Als security operations engineer ben je

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie in de regio van Ede/Wageningen waar jij als .NET Developer komt te werken is marktleider en pionier op het gebied van High-Quality apparatuur in de zorg. Het Scrum team waar jij deel van zal uitmaken bestaat uit zes developers. Als .NET Developer draag jij dagelijks bij aan een gezondere toekomst. De apparatuur waar jij de software voor ontwikkelt wordt wereldwijd ingezet in meer dan 5000 ziekenhuizen. Iedere 4 minuten krijgt iemand ter wereld een behandeling middels deze apparatuur. Omdat de organisatie continu bezig is met innovatie krijg jij als .NET Developer de ruimte om met nieuwste- en

Bekijk vacature »

Agile Developer - Banking

Do you embody the Agile principles? Do you have passion for innovation and get motivated by complex challenges and innovative solutions? Are you ready for working with state of the art technology stacks? Your day-to-day activities As an experienced full stack Agile Developer you design, develop and test software systems and applications. You know what the software system of the client needs to do and you find ways to improve and revolutionize them. You create software tailored to the clients’ specific needs. High quality is important to you. Continuous Integration and Continuous Deployment are no strangers to you. Things you

Bekijk vacature »

WordPress Developer

Bedrijfsomschrijving Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Javascript, HTML, XML en CSS. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De omgeving zal geheel worden vernieuwd en je zal werken met nieuwe tools en technieken zoals React.js en Azure. Je ontwikkeld de website met WordPress en bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van alle WordPress-sites. Functieomschrijving Ben jij een Developer en heb

Bekijk vacature »

Functional Analyst

Zit je altijd vol ideeën over hoe dingen beter kunnen? Ben je graag bezig met verschillende opdrachten en vind je een uitdagende functie leuk? Bedenk je graag slimme oplossingen? Kom dan ons team versterken!! Gateway ontwikkelt en distribueert hèt standaard pakket voor Douane activiteiten. Hierbij gaat het om het sturen van aangiftes en ontvangen van retourberichten, koppelingen in verschillende formaten, real-time koppelingen met de Douane, zoals DTV, en veel meer. Alles gericht op de optimale controle over en inzicht in Douane processen. Met expertise, enthousiasme en kennis van de markt wordt er aanhoudend aan Gateway gewerkt – en al dit

Bekijk vacature »

IT Traineeship, open voor alle studieachtergronden

IT Traineeship Zonder IT opleiding aan de slag in de IT, de meest innovatieve bedrijfssector op dit moment? Dat kan! Ontdek je innerlijke IT’er tijdens de Calco MasterClass. Een uniek IT traineeship waarin wij ambitieuze nog-niet IT’ers opleiden tot hét talent van de toekomst. Crisis of geen crisis, baanzekerheid in deze sector is nagenoeg 100%! Onze opdrachtgevers zitten door heel het land. Iets voor jou? We vertellen je graag meer! Over de Calco MasterClass De eerste twee maanden van de Calco MasterClass word je opgeleid in ons opleidingscentrum in Amsterdam (uiteraard met inachtneming van de corona maatregelen en een hieraan

Bekijk vacature »
Harmen

Harmen

22/08/2007 13:42:00
Quote Anchor link
hallo,
't zal niet de eerste keer zijn, maar hier is weer een layout. Het is voor een bedrijfje waar dingen online worden verkocht. Hier is het layout:

edit: ik heb em weer geupdate:
http://www.d-a-e.eu/website2/echt-layout.png
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

PHP hulp

PHP hulp

18/05/2021 20:32:00

ArendJan

ArendJan

22/08/2007 14:03:00
Quote Anchor link
Iets te simpel en te saai naar mijn smaak, maar zeker niet slecht.

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

22/08/2007 14:19:00
Quote Anchor link
idd te simpel, verder vergroot meer regel afstand de leesbaarheid van de tekst enorm. Ik zou ook de bovenkant van het plaatje gelijk uitlijnen met de bovenkant van de tekst.

Het lettertype van 'titel' vind ik zelf helemaal niets.
De kleur van de tekst van de footer mag wel iets zachter en minder opvallend.

Je bent opweg het is het alleen nog net niet helemaal

Harmen

Harmen

22/08/2007 15:08:00
Quote Anchor link
ik pas de tekst wel wat aan, normaal komt er ook niet zo'n enorme lap te staan, titel's lettertype is precies hetzelfde als dat daarboven. footer maak ik zo ook wel wat anders, dan komt de nieuwe versie :))

Edit: Ge-update -> zie bovenaan

Vdleije .

vdleije .

22/08/2007 16:26:00
Quote Anchor link
Eigenlijk vind ik deze layout wel strak :D

Wat wilde je achter de link 'winkel' plaatsten?

Harmen

Harmen

22/08/2007 19:45:00
Quote Anchor link
Quote:
Wat wilde je achter de link 'winkel' plaatsten?

Ik heb alles al gemaakt hoor, webwinkel is al klaar. Moest eigenlijk alleen layout nog doen, misschien een rare volgorde, maar photoshop was tijdelijk niet beschikbaar, dus begon ik maar met php...

edit typo

Arwin  vdv

Arwin vdv

22/08/2007 19:47:00
Quote Anchor link
Ik vind het een leuke layout, alleen niet voor een webwinkel.

Johan

Johan

22/08/2007 20:23:00
Quote Anchor link
Het ziet er leuk uit, maar niet echt voor een webwinkel.. Ik vind het niet echt strak en zakelijk enzow..

Om te beginnen, ik mis een menu. Die 3 linkjes boven kan ik niet echt een menu noemen, meer een submenu achtig iets... Ik ben heel erg fan van gewoon rechts (of links, liever rechts) een mooie menu balk.. Met een strak menu.. En dan eventueel boven een submenu, met dingen als "Disclaimer", "Intern" en "Contact".. Op de frontpagina.. De indruk die ik hiero krijg is dat het niet echt een winkel is.. Op de homepagina zou ik iets doen als nieuws of aanbiedingen..

Maar voor de rest ziet het er wel netjes uit hoor.. Header en schaduwen leuk gedaan.. Maar niet helemaal mijn smaak.. Ik zou het niet prettig winkelen vinden in gegeven layout...

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/08/2007 20:26:00
Quote Anchor link
Het is een begin, maar nog niet uitgewerkt. Ik zou de tekst uitlijnen met de breedte van de vier plaatjes erboven.

ArendJan

ArendJan

22/08/2007 20:45:00
Quote Anchor link
Ziet er gewoon een beetje te goedkoop uit eigenlijk.

Harmen

Harmen

23/08/2007 10:07:00
Quote Anchor link
Jullie hebben wel gelijk, ik heb alleen maar dingen aan de homepage gedaan, terwijl het eigenlijk om de winkel gaat, ik zet em gewoon in elkaar. Met een extra menu aan de zijkant ipv dat plaatje van een toetsenbord :). Daar komen dan de categorieën te staan, als die actief zijn krijgen die een ander kleurtje, bovenaan blijven de links zeg maar hetzelfde.. contact en home lijkt mij handig daar bovenaan. Bij het submenu dat dan straks rechts komt ipv het plaatje zet ik wel een titel "winkel" neer als je bij winkel bent.. enz

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.