Script in echo code plaatsen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pieter Dekker

Pieter Dekker

27/11/2010 11:28:21
Quote Anchor link
Beste Leden,

Als beginnende scripter merk ik dat ik veel experimenteer om dingen te kunnen maken. Ik loop alleen tegen een uitdaging aan waar ik geen antwoord op heb. Voor een nieuw aangekochte website wil ik graag een banner in een zoek script bouwen. Het gaat om de volgende code waarbinnen ik de banner ook wil weergeven.

if(in_array($_REQUEST['provincie'],$GLOBALS['provincies']) || $_REQUEST['provincie']=="" && !$_GET['userid']){
$sProvincie = $_REQUEST['provincie'];
//Provincie selected
if(in_array($_REQUEST['provincie'],$GLOBALS['provincies'])) {
$sTitle = "Freelance Professionals in ".$_REQUEST['provincie'];
$sSql .= " provincie = '".addslashes($_GET['provincie'])."'";
} else { $sTitle = "Zoekresultaten"; }
//Services
$aServices = $_REQUEST['aServices'];
$sSeperator = ($_REQUEST['enof']=="AND")?"AND":"OR";
if (is_array($aServices)) {
foreach ($aServices as $iServiceId) {
if ($sSqlServices!="") { $sSqlServices .= " ".$sSeperator." "; }
$sSqlServices .= "`services` LIKE '%|".$iServiceId."|%'";
}
}
if ($sSqlServices=="") { $sSqlServices="1=1";}
$sSql = ($sSql!="")?$sSql." AND (".$sSqlServices.")":"(".$sSqlServices.")";

Wat ik uit eindelijk voor elkaar wil krijgen is dat wanneer de "Zoekresultaten" worden weergegeven er middels een <script> de adsense advertentie wordt weergegeven. Het adsense script heb ik al maar ik krijg het niet voor elkaar om dit zo in dit script te verwerken zodat ik geen foutmeldingen krijg.

Heeft iemand een idee hoe ik dit makkelijk kan doen?

Groet,

Pieter
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 14:55:07
 
Cimah Potte

Cimah Potte

27/11/2010 11:43:21
Quote Anchor link
De foutmeldingen geven zou wel handig zijn ;)
 
Pieter Dekker

Pieter Dekker

27/11/2010 12:12:05
Quote Anchor link
Op dit moment is er geen foutmelding alleen krijg ik het niet voor elkaar om de Adsense <script> code hieraan toe te voegen. Ik heb geprobeerd deze achter de echo van de "Zoekresultaten" maar als ik het script hier achter zet dan leidt dat tot niets.

Dus mij vraag is waar kan ik het beste de <script> code van adsense plaatsen om de banner goed weer te kunnen geven op mijn website?
 
Bas Cost Budde

Bas Cost Budde

27/11/2010 12:56:18
Quote Anchor link
Je wil de banner weergeven? Zet 'm dan op de pagina. Het scriptfragment dat je laat zien (wordt duidelijker door het gebruik van bbcode-"code" tags) zet niets op de pagina.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/11/2010 13:16:31
Quote Anchor link
Even tussen code tags
Gewijzigd op 27/11/2010 13:18:14 door Jordi Kroon
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

27/11/2010 13:38:36
Quote Anchor link
Les 1: was dat niet dat je $_REQUEST niet moet gebruiken omdat daar $_GET/$_POST tesamenkomen en je dus in de knoop komt. Garbage in Garbage out!!

Les 2: leer ook gelijk af om te pas en te onpas je te vergrijpen aan $GLOBALS

Les 3: overzichtelijk programeren

Les 4: strings aanelkaar plakken moet je niet tot kunst verheffen

Les 5: foutafhandeling

Les 6: ontwikkelen doe je in de dubug modus
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.