Site werkt niet in ie (kwa layout)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

12/08/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Ik ben (eindelijk) begonnen aan het werken met xhtml 1.0 (zeer) strict.

Tot nu toe is mijn html xhtml 1.0 strict valid.
Afbeelding
css ook:
Afbeelding

De site geeft ook goed weer in FIREFOX.

Maar helaas niet in Internet Explore 6.0.
In internet Explore 7.0 iets beter. Maar niet wat ik wil.

Ik heb op site's gezocht (en google) naar ie hacks voor men css.

Maar ik vond niks, of begreep het of er was te weinig.

En nu wil ik het aan jullie vragen, weten jullie hoe ik dit moet oplossen, tips en tricks zijn altijd welkom natuurlijk.

Ik ga hier geen code plaatsen, dan zal dit bericht kilo meters langer worden en dan ook geen eind aan komt.

Dus vandaar heb ik het anders gedaan.

Css word automatisch al weer gegeven, url:
www.knightrideronline.nl/dexora/style.css

Voor de html code, heb ik even in php file gezet en laten hightlighten:
www.knightrideronline.nl/dexora/dexora.php

Om de pagina te bekijken, om te zien wat hij doet, ga naar de volgende url:
www.knightrideronline.nl/dexora/index.html

Ik hoop dat jullie ideen hebben van hoe ik het kan doen, bijv. dank!

Alexander de Jong
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 19:24:34
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/08/2007 22:56:00
Quote Anchor link
Hoi Alexander.

Op het eerste gezicht lijdt je lay-out aan de double margin bug waar IE last van heeft. Deze bug treedt op als je een element een float geeft en een margin en dat is waarschijnlijk bij jouw menu het geval.

Zie dit artikel voor een beschrijving van de bug en voor een workaround.
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

12/08/2007 23:51:00
Quote Anchor link
Mijn goude dank is groot. Dat artikel heeft me geholpen echt nu kan ik meteen door met de stijl. Enorm maar dan ook Enorm bedankt.

Ik wens jou nog een zeer prettige avond toe.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.