Spam op PHPhulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

07/07/2011 06:56:41
Anchor link
Beste,

Gister middag ontving ik een PM van het systeem hier op PHPhulp. De titel luidde: \"Nieuwe functionaliteiten op PHPhulp\". Ik opende de mail, ondanks dat ik wist dat dit spam was; ik wilde de broncode bekijken.

Even later kreeg ik deze zelfde PM weer, maar dan van een andere gebruiker. Duidelijk spam wat zich probeert te verspreiden via een lek in dit o zo geweldige PHPhulp.

Ik heb de persoon die deze eerste PM naar mij heeft gestuurd een PM terug gestuurd met: \"Waarom loop je PHPhulp vol te spammen?\".

Nu wilde ik de 2e persoon ook terug PM\'en maar mijn account was geblokkeerd (voor onbepaalde tijd).

Gisteravond wilde ik terug komen op PHPhulp en krijg ik de kinderachtige melding: \"Je hebt je misdragen en bent nu niet meer welkom op PHPhulp.\", om vervolgens naar www.disney.nl gestuurd te worden.

Ik heb hier niets fout gedaan en ben al tijden een groot fan van PHPhulp. Uiteraard wordt er door Bas niet gereageerd op mijn emails, want dat zou raar zijn. Stel je voor! Een admin die zich iets aantrekt van zijn leden...

Ik wil gewoon weten hoe dit zo kan komen?

*Ik kan de site breiken vanwege een proxy*

Toevoeging op 07/07/2011 07:04:23:

Ik krijg hier geen bericht van in mijn inbox want ik heb me aangemeld met een 10minute mail. Daarnaast is dit account binnen de kortste tijd weer geblockt.

Ik wil dit gewoon aankaarten.
Gewijzigd op 07/07/2011 10:59:52 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 22:34:45
 
Chris -

Chris -

07/07/2011 09:12:00
Anchor link
Er waren een paar, niet nader te noemen personen, die zich bezig houden met het verzieken van de community. Mocht je hier terugkomen en je topic bekijken, stuur me dan even een PM met het account hiervoor. Misschien dat er iets is misgegaan en dat jij als een van de spammers bent aangemerkt.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

07/07/2011 09:30:53
Anchor link
ik heb een vergelijkbaar bericht vah Karl Karl gekregen (wat uiteraard niet direct wil zeggen dat hij hiervoor verantwoordelijk is!!!!)
 
Jelmer -

Jelmer -

07/07/2011 10:42:21
 
B a s
Beheerder

B a s

07/07/2011 10:50:32
Anchor link
Ik weet nu ook wat het scriptje deed. Het doorsturen van het berichtje. Ik dacht dat, omdat er 4 afzenders waren, jij en nog iemand in het complot zaten. Ik kreeg ook twee mailtjes via @phphulp binnen. Eén van jou en één van de andere onschuldige.

Ik unban jullie direct, excuses.
Gewijzigd op 07/07/2011 10:51:18 door B a s
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.