Starcraft Source

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »
Bram Z

Bram Z

18/04/2004 16:59:00
Anchor link
Hey ik heb dus een site:
http://www.scsource.tk en voor hem te lanceren had ik mij ingeschreven in een top 200 en nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site en als jullie hem wijs vinden kunnen jullie dan ook stemmen voor mij:
http://www.gamesites200.com/starcraft/vote.php?id=2834
en ook als je hem niet leuk vind :d
alvast bedankt voor te stemmen :d
Gewijzigd op 18/04/2004 16:59:00 door Bram Z
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 17:51:15
 
Bram Z

Bram Z

18/04/2004 17:03:00
Anchor link
Precies weinig intresse ;(
 
Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 17:12:00
Anchor link
ik heb er even op gekeken, maar

hij is engels, EN DAAR HEB IK EEN BLOED HEKEL AAN

je hebt verschillende grotes gebruikt bij de links

de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)

van dat "vote for: starcraft source" snapte ik geen reet, was niet duidelijk...

achtergrond maakt het onduidelijk

maar je bent al aardig opweg

en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)

suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

arnoldxp
 
Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 17:13:00
Anchor link
EN ver wacht niet dat er na 4 min al op is gereageert. je moet iemand toch de tijd geven de site te bekijken.
 
Bram Z

Bram Z

18/04/2004 17:33:00
Anchor link
Quote:
ik heb er even op gekeken, maar

hij is engels, EN DAAR HEB IK EEN BLOED HEKEL AAN

je hebt verschillende grotes gebruikt bij de links

de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)

van dat "vote for: starcraft source" snapte ik geen reet, was niet duidelijk...

achtergrond maakt het onduidelijk

maar je bent al aardig opweg

en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)

suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

arnoldxp

Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset en wat is er nu moeilijk te snappen aan vote starcraft source ??
in het nederlands is dat stem voor starcraft source
dat wil zeggen stem voor mij want ik sta in een top 200
 
Adam

Adam

18/04/2004 18:51:00
Anchor link
Pas knopje aan "Add to favorite" moet zijn "Add to favorites". Voor de rest is het een leuke site. Heb voor je gevote trouwens.
 
Bram Z

Bram Z

18/04/2004 19:35:00
Anchor link
Thc heb ook gezien dat je op het forum iets zette en over dat menu het outje herstel ik niet meer want nu hermaak ik het menu in flash en laat ik die knop weg want bijna niemand gebruikt dat
 
Adam

Adam

18/04/2004 20:24:00
Anchor link
:D
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/04/2004 20:33:00
Anchor link
Ik heb niet gekeken, want ik vind TK te traaaag... Damn.. Binnen 5 á 10 seconden moet die toch wel in de DB hebben geken naar wel Tripod adres oid die heen moet.

Quote:
en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

Niet helemaal,... dit bericht vind ik meer tussen Site Revies en de Koffiehoek in vallen. Als de TS nou had gevraagd wat we van de website vinden had het helemaal oké geweest.. ;)

Elwin
 
Mitch X

Mitch X

18/04/2004 21:31:00
Anchor link
Quote:
nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site

Doet ie toch Kikker? :)
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/04/2004 21:38:00
Anchor link
:S

Oké... Dit hoort dus helemaal hier thuis.. :D

Elwin
 
Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 21:51:00
Anchor link
Quote:
Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset


mijn woorden over het forum trek ik terug, knap gedaan, mijn complimenten. maar van die 50000 bezoekers geloof ik niet echt, de teller is ook van geostats en is niet betrouwbaar. de F5 toets naar de kloten helpen en je bent er.
 
Bram Z

Bram Z

18/04/2004 22:00:00
Anchor link
Die 50000 hits zullen wel kloppen reken nu zelf eens ik krijg nu ongeveer 100 bezoerkers per dag en 600 pageview per dag als je die 600 pagevieuw * 3 jaar doet kom je aan meer dan 50000 en die hits komen niet van gostat maar mijn webhost zelf en die zijn 100% juist
p.s. ik gebruik ipowerweb.com:
http://www.che-lives-clan.com/starcraft
voor de mensen id ehet tk domein niet willen gebruiken
Quote:
Quote:
Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset


mijn woorden over het forum trek ik terug, knap gedaan, mijn complimenten. maar van die 50000 bezoekers geloof ik niet echt, de teller is ook van geostats en is niet betrouwbaar. de F5 toets naar de kloten helpen en je bent er.
 
Arend a

Arend a

18/04/2004 23:27:00
Anchor link
Quote:
hij is engels, EN DAAR HEB IK EEN BLOED HEKEL AAN


Gezien je spelling heb je zeker ook een bloedheken aan Nederlands?

Even mijn 50 cents.

o Je menu bevat veen 'aliased' lettertypen. Neem eens een fatsoenlijk beeldbewerkingsprogramma om je menu mee te fabriceren.

o Forum: de borders maken het er niet overzichtelijker op. Maak het iets ruimtelijker (ruimte zat!)

o De plaatjes die in het forum gebruikt zijn doen niet suggereren dat het zelf geschreven is. Waarom in de naam der heer gebruik je plaatjes bedoeld voor het blenden in een LICHTE achtergrond op een DONKERE achtergrond?

Hoe zie je over het hoofd dat het gebruik van dergelijk grafisch werk gewoon spuuglelijk en onoverzichtelijk is?

o Maak een kleine inleiding boven je nieuwspagina met wat je pagina eigenlijk te bieden heeft. Maak mensen attent op wat er wel en niet te vinden is op je webstek.

o Je 50.000 hits haal ik ook op mijn locale bak bij het produceren van een gemiddelde site waar ik een paar weken mee bezig ben. Maar in de praktijk zegt het niets. Statistieken waarbij rekening gehouden wordt met tijd, ip adres ontbreken?

Ik vind het scenario waarbij je vanaf punt 0 al 100 bezoekers per dag krijgt onrealistisch. (Geen groeiproces?). Ook is het domein che-lives-clan.com al helemaal 3 maanden geregistreerd. Dit doet meer aan het vermoeden dat de site inderdaad 3 maanden bestaat, daar doet de layout ook wel aan denken eerlijk gezegd.

Grtz,

Adje
 
Arnoldxp

arnoldxp

18/04/2004 23:39:00
Anchor link
Quote:
Gezien je spelling heb je zeker ook een bloedheken aan Nederlands?


KLOPT
 
Mitch X

Mitch X

19/04/2004 13:31:00
Anchor link
Wie niet ... :P
 
Bram Z

Bram Z

19/04/2004 17:24:00
Anchor link
mag ik er op wijzen dat de site 3 JAAR bestaad maar op een andere host en de manier dat hij zo bekend is geworden is omdat ik vroeger veel hacks and mods had tegen de 100 maar met een nieuwe patch voor starcraft werkten die allemaal niet meer :-( het is forum is van een andere site ook van mij en moet nog aan vernieuwd worden
de grafishe stuff is me paint gemaakt met lettertype starcraft en het is er mss aan te zien :-( maar nu heb ik paintsop en flash mx en ben er mee aant zoeken voor men site dus dat komt ook
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/12/2021 09:19:35
Anchor link
Dicht
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.