Subdomein Linux

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Bart Matsko

Bart Matsko

28/10/2014 15:27:25
Quote Anchor link
Beste lezer mijn vraag is,

Ik heb een linux server bij STRATO draaien en ik probeerde via Plesk een subdomein aan te maken. Dit lukte wel in plesk maar vervolgens bleek er geen subdomein te werken. Dit leek me in principe wel logisch maar nu weet ik niet hoe ik het wel moet doen.
Ja ik heb geprobeerd te zoeken op google maar tevergeefs, ik weet ik niet precies waarop ik moet zoeken...

Mijn server draait op Debian 7. Via het STRATO control panel kan je geen subdomeins aanmaken omdat ik een server heb las ik op internet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 08:51:03
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/10/2014 15:50:54
Quote Anchor link
Hoe staan je DNS-settings?
 
Bart Matsko

Bart Matsko

28/10/2014 16:13:12
Quote Anchor link
- Aar - op 28/10/2014 15:50:54:
Hoe staan je DNS-settings?


Welke bedoel je?
Die van mijn domein staan in het strato consol naar het IP van mijn server.
 
E vH

E vH

28/10/2014 16:15:24
Quote Anchor link
juist.

Dus als je een subdomein aanmaakt, moet die ook resolven naar dat IP ( of een ander ).
Je maakt dus een A record aan voor bv: sub.domein.nl en die link je naar dat IP.

stel je gaat meer subdomeinen aanmaken dan maak je meer A records aan.
Worden het er heel erg veel, of wil je dit "gezeik" niet, maak dan gebruik van een sterretje.

dus: * (ipv. sub.domein.nl) + A Record naar IP server
Gewijzigd op 28/10/2014 16:16:33 door E vH
 
Bart Matsko

Bart Matsko

28/10/2014 17:20:12
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie, als ik bij strato mijn A record wil veranderen van mijn domein kan ik er maar 1 invoeren: http://oi60.tinypic.com/nfi1wz.jpg
 
E vH

E vH

28/10/2014 17:26:44
Quote Anchor link
http://www.strato-faq.nl/article/539/Kan-ik-bij-STRATO-ook-zelf-mijn-DNS-instellingen-wijzigen.html

Zie stukje: "Door op het "+" teken naast de domeinnaam te klikken, worden ook subdomeinen weergegeven. "
 
Bart Matsko

Bart Matsko

28/10/2014 17:40:17
Quote Anchor link
Dat heb ik niet omdat ik geen webhosting account heb maar een server. Het moet, zeggen ze, via de server. Die artikelen heb ik allemaal al doorgelezen.

Bij mij is er geen plusje: http://s2.postimg.org/f1sb7md49/Knipsel2.png

Als ik ga upgraden dan moet ik dus voor een webhosting account kiezen, maar dat is niet wat ik wil: http://s22.postimg.org/wbt84fvq9/knipsel3.png

Toevoeging op 29/10/2014 09:09:25:

Het moet dus volgens mij via mijn server gedaan worden, die indruk kreeg ik. Iemand ervaring hiermee?
 
E vH

E vH

29/10/2014 09:34:09
Quote Anchor link
Een domein, kan meerdere A records hebben, ik zou nog even goed kijken bij strato.
Het heeft niks te maken met je server, je moet kijken bij je dns instellingen van het betreffende domein, desnoods even een mailtje naar strato zenden ;-)

Zie voorbeeld:
Afbeelding

Stel je hebt echt geen mogelijkheid om meerdere A records aan te maken.
Dan zou je ook nog een CNAME kunnen aanmaken, zie voorbeeld
Gewijzigd op 29/10/2014 09:35:32 door E vH
 
Ivo P

Ivo P

29/10/2014 10:34:43
Quote Anchor link
wat voor scherm krijg je als je op
http://s22.postimg.org/wbt84fvq9/knipsel3.png

klikt op Configuratie naast A-record?
 
Bart Matsko

Bart Matsko

29/10/2014 11:13:02
Quote Anchor link
Ivo P op 29/10/2014 10:34:43:
wat voor scherm krijg je als je op
http://s22.postimg.org/wbt84fvq9/knipsel3.png

klikt op Configuratie naast A-record?


De eerste screen die ik stuurde: http://oi60.tinypic.com/nfi1wz.jpg



Toevoeging op 29/10/2014 11:13:28:

Elmar vH op 29/10/2014 09:34:09:
Een domein, kan meerdere A records hebben, ik zou nog even goed kijken bij strato.
Het heeft niks te maken met je server, je moet kijken bij je dns instellingen van het betreffende domein, desnoods even een mailtje naar strato zenden ;-)

Zie voorbeeld:
Afbeelding

Stel je hebt echt geen mogelijkheid om meerdere A records aan te maken.
Dan zou je ook nog een CNAME kunnen aanmaken, zie voorbeeld


Ik heb een mail gestuurd, bedankt voor je reactie!
 
Ivo P

Ivo P

29/10/2014 11:14:27
Quote Anchor link
een plaats voor je plaatje zonder stuiterende borsten wordt gewaardeerd.
 
Bart Matsko

Bart Matsko

29/10/2014 11:17:03
Quote Anchor link
Ivo P op 29/10/2014 11:14:27:
een plaats voor je plaatje zonder stuiterende borsten wordt gewaardeerd.


Waar heb je het over?
 
Ivo P

Ivo P

29/10/2014 11:18:18
Quote Anchor link
ik kreeg net via die tinypic url een bak reclame erbij.
 
Bart Matsko

Bart Matsko

29/10/2014 11:20:28
Quote Anchor link
Ivo P op 29/10/2014 11:18:18:
ik kreeg net via die tinypic url een bak reclame erbij.


Die zie ikzelf niet gebruik adblock, sorry voor het ongemak.
 
E vH

E vH

29/10/2014 11:41:03
Quote Anchor link
Ivo P op 29/10/2014 11:14:27:
een plaats voor je plaatje zonder stuiterende borsten wordt gewaardeerd.


Helemaal mee eens, is niet echt fun als je collega's ook af en toe op je scherm mee kijken ;-)
 
Bart Matsko

Bart Matsko

29/10/2014 12:18:33
Quote Anchor link
Elmar vH op 29/10/2014 11:41:03:
Ivo P op 29/10/2014 11:14:27:
een plaats voor je plaatje zonder stuiterende borsten wordt gewaardeerd.


Helemaal mee eens, is niet echt fun als je collega's ook af en toe op je scherm mee kijken ;-)


Lees mijn reactie hiervoor?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/10/2014 15:48:46
Quote Anchor link
Volgens mij is die foto een 'popular picture' op TinyPic ofzo, en zal wel incidenteel daar eventjes staan.
En anders kan je altijd proberen hem te rapporteren. Tot zover de borsten-discussie....
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.