Target bij frames met doorsturen met php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gwildor

Gwildor

26/08/2007 17:59:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik heb ergens op deze site een inlogsysteem gevonden en die heb ik gebruikt op mijn site. Nu werk ik op die sites met frames (gemaakt in html codes) en nu wil ik dat zodra ik ingelogt heb hij je doorstuurt naar een ander bestand (die de pagina's opnieuw in andere frames indeeld). Bij html kan je target=_top gebruiken maar ik heb dit bij php in het stukje in te zetten op verschillende manieren maar heb geen flauw idee hoe dit moet. Ik heb ruim een uur met google gezocht binnen verschillende forums en sites (deze ook natuurlijk) maar hier niks over kunnen vinden.
Dit is het stukje script:
elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "a")
{
header("Location: secret/index2.php");
}

Kortgezegt: Dit script staan in 1 van een aantal frames, index2.php moet echter in het hele scherm geladen worden.

Iemand idee hoe ik target in kan voegen of het op een of andere manier kan doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 18:34:02
 
Willem Jan

Willem Jan

26/08/2007 18:03:00
Quote Anchor link
Zou geen idee hebben, sorry :(
 
Mark L

Mark L

26/08/2007 18:04:00
Quote Anchor link
gebruik liever quotes eromheen: target="_top"

Maar zoiets kan niet in de header functie, maar je kan de <form> een target meegeven (Hint, hint, hint)

Edit:

Willem Jan, heb je ofzo posts nodig?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark L
 
Willem Jan

Willem Jan

26/08/2007 18:14:00
Quote Anchor link
Nee
 
Willem Jan

Willem Jan

26/08/2007 18:16:00
Quote Anchor link
Maybe euhm:
elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "a")
{
echo "";
}

en dan tussen die echo '" een meta refresh ; - )
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.