Uploadscript woordje toevoegen in bestandsnaam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daan Vee

Daan Vee

07/11/2019 11:13:50
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik gebruik Responsive FilemanagerResponsive Filemanager als file-uploader.

Nu wil ik elke file die geupload wordt een tag geven aan het begin van de bestandsnaam.
Bijvoorbeeld:
Je upload een video met de titel 'groenteman.mov'
Dan moet die titel in het script worden omgezet in 'groep_groenteman.mov'.

Er moet dus een woordje voor staan, in dit geval '_groep'.
Lijkt makkelijk, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Lukt het iemand? En hoe/waar moet het staan?

Gr Daan
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:44:35
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/11/2019 12:16:06
Quote Anchor link
In de documentatie las ik iets over deze functie: relative_image_creation_to_append.
Ik weet niet of je er in jouw geval iets aan hebt? Je kan er een voorvoegsel mee geven aan de filename.
 
Daan Vee

Daan Vee

07/11/2019 12:34:06
Quote Anchor link
Maar dat werkt alleen voor afbeeldingen (thumbnails), ik doe vooral video_upload...
Dan werkt dat niet... :(
Gewijzigd op 07/11/2019 12:35:49 door Daan Vee
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/11/2019 12:46:53
Quote Anchor link
Ik hoop dat dit je erbij kan helpen, hoewel ik geen tijd heb om de hele class door te spitten. Maar kan je de de huidige UploadHandler-class niet extenden om zelf een method te maken om de bestandsnaam mee te geven?

Dit lijkt mij overigens ook geen slechte feature voor dit uploadsysteem, die je best mag melden voor een toekomstige update.
 
Daan Vee

Daan Vee

08/11/2019 13:58:40
Quote Anchor link
Geprobeerd, zie dat alles upload in UploadHandler, maar ik krijg de naam niet veranderd.
Iemand die het wel lukt?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/11/2019 14:45:24
Quote Anchor link
Wat heb je nu dan?
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

08/11/2019 22:38:32
Quote Anchor link
Waarom gebruik je geen subdirectories? Daar zijn wel mogelijkheden voor? Het klinkt namelijk alsof je een soort van structuur wilt aanbrengen in deze bestanden. Mogelijk ben je dan beter af met directories in plaats van prefixes in bestandsnamen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.