Vast bestand uploaden naar server

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jef Peeters

Jef Peeters

04/05/2007 10:45:00
Quote Anchor link
Hello, ik ben een absolute beginner dus schiet met niet af als ik stomme vragen stel aub.
Ik heb een website waar ik plaatjes upload via PHP die ook zonder problemen werkt, gaat perfect met de input functie waar je dan makkelijk kan browsen naar de file die je wil uploaden.
Hetgene dat ik wil doen is een vast bestand uploaden (eigenlijk een selectie van 2 bestanden die altijd hetzelfde zijn)
Als ik dit lees wordt ik er zelf een beetje gek van dus ik leg het uit met een voorbeeld
- Op een pagina staan 4 foto's met daar telkens een onderschrift onder (plaatje met logotje 'OUD' of 'NIEUW'
Het gaat hier dus steeds over twee dezelfde logo's die telkens onder een andere foto komen te staan dus bv onder foto 1 staat het logo 'nieuw' en onder foto 2 bv 'oud'
Wat ik dus wil doen is met een simple script die logo's van oud en nieuw onder de 4 foto's veranderen , de ene keer is foto 1 nieuw en de andere keer oud
Ik hoop dat dit wat duidelijk is en dat jullie me kunnen helpen.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 20:13:00
 
Avenue Maple

Avenue Maple

04/05/2007 11:55:00
Quote Anchor link
Heb je het adres van die site?
 
Jef Peeters

Jef Peeters

04/05/2007 12:34:00
Quote Anchor link
Neen heb nog geen site online staan , test momenteel nog op lokale server
Heb deze vraag ook gepost op PHPFreakz en daar zeggen ze dat dit niet mogelijk is , dus ik zoek een andere manier nu .......
 
Avenue Maple

Avenue Maple

04/05/2007 15:12:00
Quote Anchor link
O, kan je dan ff je script kopieren?
 
Danny K

Danny K

04/05/2007 15:54:00
Quote Anchor link
Jef Peeters schreef op 04.05.2007 12:34:
Heb deze vraag ook gepost op PHPFreakz en daar zeggen ze dat dit niet mogelijk is , dus ik zoek een andere manier nu .......


Volgens mij kan je alles wel realiseren.. De enige grens is jou fantasie (en soms ervaring & kennis ;))..
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

04/05/2007 16:46:00
Quote Anchor link
Maar oud of nieuw... heeft dat te maken met foto-datum ? Of plaats je die gewoon random ... ?

Want dan is het gewoon ..

$rand = random (1,$aantal_photos);

en dan is $rand 'new' en de rest 'oud' ..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.