Veiling advertentie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Minc

Minc

29/10/2009 14:37:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met het maken van een nieuwe site (dreamveaver cs3). Ik heb al lang een domeinnaam (mincomedia.com) en hosting. Maar nu wil ik een soort veiling maken waar mensen kunnen bieden voor een plek op de homepagina. De hoogste bieder van de week mag een week zijn banner plaatsen. De betaling wil ik regelen via targetpay. Ik wil het liefste zonder account, maar met vertificatiecode (waarschijnlijk verkeerd gespeld) en een balk waar hij zijn e-mail kan ingeven. Dit adres had ik dan graag naar mijn e-mail gestuurd gekregen. Zou iemand me willen helpen met een script?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Minc
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:56:59
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/10/2009 14:40:00
Quote Anchor link
Helpen willen we altijd. Als het het maken van het script betreft, dan zou ik graag willen weten wat er tegenover staat? :)
 
Minc

Minc

29/10/2009 14:42:00
Quote Anchor link
niks, als het om geld gaat.

Wel een paar weken adverteren op mijn site
 
Minc

Minc

29/10/2009 14:45:00
Quote Anchor link
en de eeuwige roem

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Minc
 
Leen M

Leen M

29/10/2009 14:47:00
Quote Anchor link
Minc schreef op 29.10.2009 14:42:
niks, als het om geld gaat.

Wel een paar weken adverteren op mijn site

En hoeveel mensen gaan die advertentie wekelijks zien? Welke groep mensen komt er op jouw site? Dat zijn twee dingen die je er toch wel bij moet vermelden als je zo'n aanbod doet. En ik acht de kans klein dat iemand hiervoor een compleet script gaat maken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leen M
 
Minc

Minc

29/10/2009 14:52:00
Quote Anchor link
ik ben hobbyfotograaf (sony alpha 350), en zet de foto's op mijn site. Die kunnen mensen voor een kleine bijdrage downloaden. Het aantal unieke bezoekers zal dus waarschijnlijk redelijk hoor liggen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Minc
 
Mitch X

Mitch X

29/10/2009 15:42:00
Quote Anchor link
Minc schreef op 29.10.2009 14:52:
Het aantal unieke bezoekers zal dus waarschijnlijk redelijk hoor liggen.

En waarom denk je dat?
En zijn genoeg sites met foto's die nauwelijks bezocht worden.

Maak jij foto's van een bijzonder onderwerp dat vrijwel niemand fotografeert?
 
Minc

Minc

29/10/2009 15:52:00
Quote Anchor link
Mitch schreef op 29.10.2009 15:42:
Minc schreef op 29.10.2009 14:52:
Het aantal unieke bezoekers zal dus waarschijnlijk redelijk hoor liggen.

En waarom denk je dat?
En zijn genoeg sites met foto's die nauwelijks bezocht worden.

Maak jij foto's van een bijzonder onderwerp dat vrijwel niemand fotografeert?


van hunzelf. Bijv. van activiteiten op school. normaal betalen ze 70 cent (en ze kopen gemiddeld 10 foto's) per foto, terwijl ze voor 1 of 2 euro alle foto's kunnen downloaden. En de school heeft héél veel leerlingen (trevianum). Ik zit daar ook bij de kroew.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Minc
 
Mitch X

Mitch X

29/10/2009 16:02:00
Quote Anchor link
Minc schreef op 29.10.2009 14:37:
Maar nu wil ik een soort veiling maken waar mensen kunnen bieden voor een plek op de homepagina. De hoogste bieder van de week mag een week zijn banner plaatsen.

Dus welke gegevens wil je bewaren?
- Gegevens van de bieder
- Hoeveel er geboden is
- (voor) Wanneer er geboden is

Quote:
De betaling wil ik regelen via targetpay.

Zie daarvoor de API specificatie op www.targetpay.com.

Quote:
Ik wil het liefste zonder account, maar met vertificatiecode (waarschijnlijk verkeerd gespeld) en een balk waar hij zijn e-mail kan ingeven. Dit adres had ik dan graag naar mijn e-mail gestuurd gekregen.

Ok, 'gegevens van de bieder' is nu gespecificeerd als e-mailadres.
Via, bijvoorbeeld, de PHP mail() functie kun je zowel de bieder zijn/haar verificatiecode sturen als jezelf een mailtje sturen met de gewenste gegevens.

Quote:
Zou iemand me willen helpen met een script?

Bij dezen :)
 
Minc

Minc

29/10/2009 16:08:00
Quote Anchor link
Mitch schreef op 29.10.2009 16:02:
Minc schreef op 29.10.2009 14:37:
Maar nu wil ik een soort veiling maken waar mensen kunnen bieden voor een plek op de homepagina. De hoogste bieder van de week mag een week zijn banner plaatsen.

Dus welke gegevens wil je bewaren?
- Gegevens van de bieder
- Hoeveel er geboden is
- (voor) Wanneer er geboden is

Quote:
De betaling wil ik regelen via targetpay.

Zie daarvoor de API specificatie op www.targetpay.com.

Quote:
Ik wil het liefste zonder account, maar met vertificatiecode (waarschijnlijk verkeerd gespeld) en een balk waar hij zijn e-mail kan ingeven. Dit adres had ik dan graag naar mijn e-mail gestuurd gekregen.

Ok, 'gegevens van de bieder' is nu gespecificeerd als e-mailadres.
Via, bijvoorbeeld, de PHP mail() functie kun je zowel de bieder zijn/haar verificatiecode sturen als jezelf een mailtje sturen met de gewenste gegevens.

Quote:
Zou iemand me willen helpen met een script?

Bij dezen :)


hartelijk dank!!!

Dus welke gegevens wil je bewaren?
- Gegevens van de bieder (nee, alleen e-mail)
- Hoeveel er geboden is (ja, lijkt mij handig)
- (voor) Wanneer er geboden is (nee, gewoon iedere keer volgende week)

PS. je mag een paar weken adverteren trouwens :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Minc
 
Giel

Giel

29/10/2009 16:20:00
Quote Anchor link
Als je dit zelf op papier had gezet, had je dit toch ook wel kunnen achterhalen? :)
 
Mitch X

Mitch X

29/10/2009 16:20:00
Quote Anchor link
Offtopic:
Bij een reactie op m'n hele post hoef je hem echt niet helemaal te quoten.
Dat maakt het topic zo lang :P


Ok, nu je weet wat je wilt bewaren kun je gaan beginnen!

Je hebt nu een databasetabelletje nodig met 'n veld voor 'n e-mailadres, het bod, de tijd dat er geboden is (zo weet je of er nog op tijd geboden is), een verificatiecode en op welke veilig er geboden is.

Daarnaast heb je een tweede tabel nodig om de veiligen in op te slaan.
Die veilig heeft minimaal een uniek ID en een einddatum. Je kunt daarbij nog een begindatum, een beschrijvende tekst en dat soort meuk toevoegen, maar dat moet je zelf maar even bekijken.

Dan heb je nog een aantal formuliertjes nodig zodat er gegevens naar je site gezonden kunnen worden. Voor de veiling is dat een e-mailadres en een bod.


Ik denk dat je hiermee voldoende info hebt om lekker te gaan knutselen :)
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/10/2009 16:24:00
Quote Anchor link
Klaarblijkelijk hebben wij het hier over een profiteur om het maar een naam te geven. Kom op... een paar weken adverteren terwijl jij er geld aan verdient? Dat gaat toch nergens over...

Een normaal mens had bedacht dat wanneer iemand mee helpt met een site, en met die site wordt geld verdient, dat die helper dan ook graag daar zijn aandeel van krijgt. Een paar weken adverteren is niets, zeker niet met een site als die van jou. Je hebt relatief amper bezoekers...
 
Koen

koen

29/10/2009 16:28:00
 
Minc

Minc

29/10/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Mitch schreef op 29.10.2009 16:20:
Offtopic:
Bij een reactie op m'n hele post hoef je hem echt niet helemaal te quoten.
Dat maakt het topic zo lang :P


Ok, nu je weet wat je wilt bewaren kun je gaan beginnen!

Je hebt nu een databasetabelletje nodig met 'n veld voor 'n e-mailadres, het bod, de tijd dat er geboden is (zo weet je of er nog op tijd geboden is), een verificatiecode en op welke veilig er geboden is.

Daarnaast heb je een tweede tabel nodig om de veiligen in op te slaan.
Die veilig heeft minimaal een uniek ID en een einddatum. Je kunt daarbij nog een begindatum, een beschrijvende tekst en dat soort meuk toevoegen, maar dat moet je zelf maar even bekijken.

Dan heb je nog een aantal formuliertjes nodig zodat er gegevens naar je site gezonden kunnen worden. Voor de veiling is dat een e-mailadres en een bod.


Ik denk dat je hiermee voldoende info hebt om lekker te gaan knutselen :)


maar zou het bijv. mogelijk zijn dat alles automatisch gaat, en mensen automatisch hun afbeelding's url kunnen ingeven?
 
Minc

Minc

29/10/2009 16:34:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 29.10.2009 16:24:
Klaarblijkelijk hebben wij het hier over een profiteur om het maar een naam te geven. Kom op... een paar weken adverteren terwijl jij er geld aan verdient? Dat gaat toch nergens over...

Een normaal mens had bedacht dat wanneer iemand mee helpt met een site, en met die site wordt geld verdient, dat die helper dan ook graag daar zijn aandeel van krijgt. Een paar weken adverteren is niets, zeker niet met een site als die van jou. Je hebt relatief amper bezoekers...


EEY, DAT IS EEN GOED IDEE!

degene die me een werkend script kan en wil bieden krijgt 50% van de winst van de advertenties voor 1 jaar.

Gelieve Niet Bumpen: Herhaling:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Minc
 

29/10/2009 16:37:00
Quote Anchor link
Niet bumpen Minc... (De regels écht doorgelezen?)
 
Minc

Minc

29/10/2009 16:38:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 29.10.2009 16:37:
Niet bumpen Minc... (De regels écht doorgelezen?)


ik kick toch niet :-)

ps. ja, allemaal
 
Koen

koen

29/10/2009 16:40:00
Quote Anchor link
bumpen is binnen 24 uur op je eigen bericht reageren, wat jij dus 6 a 7 minuten geleden deed.
dit is niet toegestaan hier (A)
 
Minc

Minc

29/10/2009 16:42:00
Quote Anchor link
koen schreef op 29.10.2009 16:40:
bumpen is binnen 24 uur op je eigen bericht reageren, wat jij dus 6 a 7 minuten geleden deed.
dit is niet toegestaan hier (A)


okeey
 
Giel

Giel

29/10/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Minc schreef op 29.10.2009 16:34:

EEY, DAT IS EEN GOED IDEE!

degene die me een werkend script kan en wil bieden krijgt 50% van de winst van de advertenties voor 1 jaar.


Dat doet waarschijnlijk ook niemand, jij doet er niets aan, en je krijgt toch de helft.. :-)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.