Vista hosts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »
Pepijn

Pepijn

07/05/2009 20:27:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik wil graag het bestandje 'hosts' bewerken in c:\windows\system32\drivers\etc\ maar vista zegt dan dat ik daarvoor niet de rechten heb.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik ben gewoon admin.

En ja ik heb al gegoogled.

Mvg
Pepijn
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 13:51:18
 
Midas

Midas

07/05/2009 20:33:00
Quote Anchor link
Dit topic is meer koffiehoek?

Als ultieme oplossing, zou eerst nog wat andere dingen proberen, maar:
http://www.techzine.nl/tweaks/577/Verborgen-administrator-account-weergeven.html

Daarna moet het lukken.
 
Pepijn

Pepijn

07/05/2009 20:37:00
Quote Anchor link
Ja het is eigenlijk wel koffiehoek, maar ik wilde graag snel antwoord en het heeft toch een beetje met servers te maken.

Als ik g invul moet ik naar google.nl gaan.
En y naar youtube.nl
 
TJVB tvb

TJVB tvb

07/05/2009 20:39:00
Quote Anchor link
je kunt het eventueel eerst ergens anders opslaan en er dan naartoe kopieren, dan krijg je volgens mij de vraag of je het wilt overschrijven. Of je moet UAC uitzetten.
 
Midas

Midas

07/05/2009 20:41:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:37:
Ja het is eigenlijk wel koffiehoek, maar ik wilde graag snel antwoord en het heeft toch een beetje met servers te maken.

Als ik g invul moet ik naar google.nl gaan.
En y naar youtube.nl
Jij bent niet belangrijker dan anderen. Jouw topic is niet belangrijker dan dat van een ander.

Als je dit wilt, download dan gewoon Opera. Als je daar bijvoorbeeld "g titelvanfilm" intikt, wordt een een zoekopdracht op YouTube gedaan.
 
Pepijn

Pepijn

07/05/2009 20:45:00
Quote Anchor link
Ik ga dat verborgen admin acc. maar proberen.

@Midas
Ik zeg toch niet dat mijn topic belangrijker is dan anderen.

Als er een file is en iemand rijd over de vluchtstrook omdat hij haast heeft. Is hij dan belangrijker dan de mensen die wachten in de file? Nee, het is een aso die zich niet aan de regels houd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn
 
Midas

Midas

07/05/2009 20:48:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:45:
Als er een file is en iemand rijd over de vluchtstrook omdat hij haast heeft. Is hij dan belangrijker dan de mensen die wachten in de file? Nee, het is een aso die zich niet aan de regels houd.
Net zoals jij dus. Dit topic hoort in de koffiehoek.

En ja, hij doet zich in dat geval voor als iemand die belangrijker is. Want wat jij nu doet is zeggen: "Ik moet even snel, ik wil antwoord". Daarmee vind je jouw topic dus belangrijker.
 
Pepijn

Pepijn

07/05/2009 20:53:00
Quote Anchor link
Ja ik ben een aso.
Quote:
En ja, hij doet zich in dat geval voor als iemand die belangrijker is. Want wat jij nu doet is zeggen: "Ik moet even snel, ik wil antwoord". Daarmee vind je jouw topic dus belangrijker.

De vluchtstrookrijder vind zichzelf niet belangrijker dan anderen door de regels te overtreden.

Net zoals ik. Ik vind mijn topic belangrijk, en overtreed de regels. Daarmee geef ik niet aan dat ik het belangrijker vind dan die van anderen.

EDIT:
Quote:
"Ik moet even snel, ik wil antwoord" Daarmee vind je jouw topic dus belangrijker.

Deze redenering slaat nergens op.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn
 
Afra ca

Afra ca

07/05/2009 21:32:00
Quote Anchor link
Of download firefox. En dan bij youtube op de zoekbalk right-click, sleutelwoord toevoegen ;)
 
Midas

Midas

07/05/2009 22:08:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:53:
Ja ik ben een aso.
Fijn dat je het zelf ziet.
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:53:
Quote:
En ja, hij doet zich in dat geval voor als iemand die belangrijker is. Want wat jij nu doet is zeggen: "Ik moet even snel, ik wil antwoord". Daarmee vind je jouw topic dus belangrijker.

De vluchtstrookrijder vind zichzelf niet belangrijker dan anderen door de regels te overtreden.

Net zoals ik. Ik vind mijn topic belangrijk, en overtreed de regels. Daarmee geef ik niet aan dat ik het belangrijker vind dan die van anderen.
Oh, vind je van niet? Ik vind het anders toch aardig duidelijk dat je niet aan anderen denkt wanneer je dit doet.
 
Pepijn

Pepijn

07/05/2009 22:11:00
Quote Anchor link
Is niet aan anderen denken jezelf belangrijker dan anderen vinden?
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 05:57:00
Quote Anchor link
Heerlijk al dat geleuter, maar heeft er nou ook iemand een antwoord?
Ben je wel administrator als je de file wilt editen?
 
Michel Exel

Michel Exel

08/05/2009 06:11:00
 
Pepijn

Pepijn

09/05/2009 11:14:00
Quote Anchor link
Harstikke bedankt Michel, het is opgelost.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

09/05/2009 12:55:00
Quote Anchor link
Midas schreef op 07.05.2009 20:41:
Pepijn schreef op 07.05.2009 20:37:
Ja het is eigenlijk wel koffiehoek, maar ik wilde graag snel antwoord en het heeft toch een beetje met servers te maken.

Als ik g invul moet ik naar google.nl gaan.
En y naar youtube.nl
Jij bent niet belangrijker dan anderen. Jouw topic is niet belangrijker dan dat van een ander.

Als je dit wilt, download dan gewoon Opera. Als je daar bijvoorbeeld "g titelvanfilm" intikt, wordt een een zoekopdracht op YouTube gedaan.


In firefox kun je de eerste hit van google pakken door het in de adresbalk te typen, als je er youtube voor typt pakt ie het eerste filmpje van youtube omdat google ook filmpjes indexeert.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.