Vreemd teken niet weg te krijgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Auke

Auke

19/10/2007 12:46:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een script en heb het volgende probleem in IE.

Ik krijg het € teken niet uit de pagina's

$buv = str_replace('€', '', $buv);

(dit teken is een vierkantje)

Wie weet hier een goede oplossing voor ?

BVD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Auke
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 17:41:18
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

19/10/2007 12:56:00
Quote Anchor link
Waar komt het vandaan? Misschien moet je het bij de kern al aanpakken.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

19/10/2007 13:26:00
Quote Anchor link
@Auke

Hij geeft ook vaak vierkantjes bij tekens die die niet kent. -> Zoek eens de plek op in je bron waar dat teken voorkomt. Ik denk namelijk dat het niet om de &#128 gaat, maar om een ander onbekend teken.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

19/10/2007 13:28:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 19.10.2007 13:26:
@Auke

Hij geeft ook vaak vierkantjes bij tekens die die niet kent. -> Zoek eens de plek op in je bron waar dat teken voorkomt. Ik denk namelijk dat het niet om de &#128 gaat, maar om een ander onbekend teken.
Inderdaad...

Zoals bijvoorbeeld de € die er in staat als €. Of allerlei klinkers met leestekens (Ë, á, etc) die niet in hun HTML-equivalent in de tekst staan.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

19/10/2007 13:32:00
Quote Anchor link
Ik weet niet waar je tekst vandaan komt, maar gooi er anders eens htmlspecialchars() overheen met PHP.

Of dit :)
 
Auke

Auke

19/10/2007 15:02:00
Quote Anchor link
Bedankt allemaal, ik heb het opgelost inmiddels met utf8_decode() en dan de met str_replace dit verwijderen uit de string  €

gr.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.