[Vrijwillig] Gamecommunity finishing touch en bug oplossingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

27/02/2009 12:32:00
Quote Anchor link
GameGrounds is een project dat een tijd geleden gestart is, maar nooit echt van de grond is gekomen. Door verschillende problemen hebben constant onze werkzaamheden weer uit moeten stellen. Op dit moment willen we het project weer op gaan pakken en willen we er iets speciaals van gaan maken.

De afgelopen tijd hebben wij niet stil gezeten. Er is op dit moment een uitgebreid functiedocument opgesteld waarin alle functies van dit project uitgebreid staan beschreven. Dit document geeft de scripter beter inzicht in het uiteindelijke resultaat.

Natuurlijk komt bij velen dan ook de vraag wat onze gamecommunity zo speciaal maakt. Ik kan jullie zeggen dat we een aantal goede ideeen op papier hebben staan welke ons project onderscheiden van de andere (reeds bestaande) gamecommunity. Ons doel is om meer focus te leggen op de gebruiker en deze ook te betrekken bij het geheel. Helaas kan ik hier geen functies bespreken, omdat er natuurlijk altijd kapers op de loer liggen. Het grafische ontwerp word op dit moment gerealiseerd en is uniek te noemen.

Op dit moment bestaat ons team uit 8 personen welke allemaal een eigen deel van de community op zich nemen. GameGrounds heeft 2 eigenaren, waarvan 1 scripter (Tom van Lith) en een algemene eigenaar (Martijn Rouwendal). Daarnaast hebben we 2 hoofdredacteuren, 1 Hoofd Media, 1 Hoofd Moderator, 1 scripter en 1 persoon welke samen met de eigenaren een oogje in het zeil houd.

Wat zoeken we ?

PHP en JavaScript Programmeurs met brede kennis, die zich volledig in willen zetten voor dit project.

Wat kunnen wij je bieden ?

Een hoop gezelligheid en een team welke zich voor 100% inzet voor dit project. Doordat we al een behoorlijk tijd met dit project in ons hoofd zitten, hebben we mensen zien komen en gaan. De mensen die op dit moment nog steeds bij ons zijn, zijn de mensen die zich er voor de volle 100% voor inzetten. Hier zijn wij dan ook trots op.

Kort samengevat zijn wij op zoek naar gezellige programmeurs welke zich voor de 100% willen inzetten voor een uniek en gezellig project. Ben jij degene die we zoeken en heb je er helemaal zin in, mail dan even je gegevens en eventuele voorbeelden naar m.rouwendal [at] gamegrounds.nl en wie-weet mogen we jou binnenkort verwelkomen in ons team.

Gelieve geen inhoudelijke vragen stellen over het project. Hier kunnen wij helaas niet op antwoorden. We vragen je om je begrip.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Rouwendal
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 13:14:34
 
Jacco Engel

Jacco Engel

27/02/2009 12:46:00
Quote Anchor link
Martijn,

Als ik zo je topic lees zijn jullie een bedrijf? Wat jij dus veracht is iemand die vrijwillig zijn tijd gaat steken in dingen waar jullie , hoop ik voor julie, een hoop geld mee gaan verdienen terwijl de programmeur hier 0,00 van terug ziet?
 
Tristan nvt

Tristan nvt

27/02/2009 12:54:00
Quote Anchor link
@Jacco - nee, we zijn geen bedrijf. Dat is ook een reden dat de site nog niet online is, omdat we het allemaal vrijwillig doen. Het is ook niet onze bedoeling er geld mee te verdienen, maar mocht dit uiteindelijk wel gebeuren, zal dit natuurlijk ook naar verhouding verdeelt worden onder de mensen die meewerken.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

27/02/2009 13:00:00
Quote Anchor link
ok dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

27/02/2009 14:59:00
Quote Anchor link
voor 40 eu per uur werk ik graag vrijwillig mee,

Maar k vraag me een beetje af wat voor programmeurs jullie in huis hebben.
Een team kan heel gezellig zijn,, maar samenwerken is nog een heel apart vak in het programmeren.
Als je eerst eens komt met een plan van aanpak en taakverdeling, en natuurlijk een sheets waarin je alle variabelen die vaker terug komen in opneemt.
 
GaMer B

GaMer B

27/02/2009 15:23:00
Quote Anchor link
Vergeet geen versie-management op te stellen ;)
 
Tristan nvt

Tristan nvt

27/02/2009 15:45:00
Quote Anchor link
Als je eerst eens komt met een plan van aanpak en taakverdeling, en natuurlijk een sheets waarin je alle variabelen die vaker terug komen in opneemt.

-----

Dat is aanwezig :) Alle documenten (plan van aanpak, functie's voor de eerste release etc.) zijn al klaar.
 
Jo colling

jo colling

27/02/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Ik zou wel willen.
maar kan niet veel met school.
 

27/02/2009 16:51:00
Quote Anchor link
jo schreef op 27.02.2009 16:45:
Ik zou wel willen.
maar kan niet veel met school.

En je moet eerst nog php en sql leren.


Ow, ik ben gemeen? Pech gehad.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Han eev

Han eev

27/02/2009 17:01:00
Quote Anchor link
Karl, wat ben je toch weer flauw bezig :P
Wat mij betreft laat je die opmerkingen voor je.
 
Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

27/02/2009 17:04:00
Quote Anchor link
Graag alleen reageren wanneer je interesse hebt.
 

27/02/2009 17:06:00
Quote Anchor link
Han schreef op 27.02.2009 17:01:
Karl, wat ben je toch weer flauw bezig :P
Wat mij betreft laat je die opmerkingen voor je.

Klopt.

Mijn onduidelijk en op een flauwe / gemene manier probeer ik duidelijk te maken dat je moet oppassen met wat voor vlees je in de kuip haalt.
 
Jo colling

jo colling

27/02/2009 17:12:00
Quote Anchor link
Martijn Rouwendal schreef op 27.02.2009 17:04:
Graag alleen reageren wanneer je interesse hebt.


ik heb intresse
 
Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

27/02/2009 18:09:00
Quote Anchor link
jo schreef op 27.02.2009 17:12:
Martijn Rouwendal schreef op 27.02.2009 17:04:
Graag alleen reageren wanneer je interesse hebt.


ik heb intresse


Zou je een mail kunnen sturen naar het mailadres in de startpost.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/02/2009 21:08:00
Quote Anchor link
Op zich heb ik wel een berg tijd over, ik ben over een maandje klaar met school maar kan pas na de grote vakantie door naar de universiteit... Een leuk PHP projectje zou dus best wel een leuke opvulling kunnen zijn.

Vraagjes; gaan jullie alles zelf schrijven of maken jullie gebruik van een standaard CMS. Indien jullie zelf gaan schrijven, is er al duidelijk of en welk framework jullie gaan gebruiken? Ik neem aan OO en MVC? Heeft die scripter wat van zijn werk online staan?
 
Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

27/02/2009 21:52:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 27.02.2009 21:08:
Op zich heb ik wel een berg tijd over, ik ben over een maandje klaar met school maar kan pas na de grote vakantie door naar de universiteit... Een leuk PHP projectje zou dus best wel een leuke opvulling kunnen zijn.

Vraagjes; gaan jullie alles zelf schrijven of maken jullie gebruik van een standaard CMS. Indien jullie zelf gaan schrijven, is er al duidelijk of en welk framework jullie gaan gebruiken? Ik neem aan OO en MVC? Heeft die scripter wat van zijn werk online staan?


Dat zou erg mooi zijn. Voor de vragen die je stelt kun je het beste bij mijn "collega" zijn. Wanneer je even een mail stuurt naar het mailadres uit de startpost, dan zal ik deze even verder door verwijzen. Hij kan wat meer antwoord geven op de vragen. Ik ben zelf namelijk geen scripter :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/02/2009 22:14:00
Quote Anchor link
Stuur hem anders even door naar dit topic, net zo netjes :).
 
M Ypma

M Ypma

28/02/2009 00:13:00
Quote Anchor link
Ik ben het eens met Arjan, ik zie je collega ook hier graag tegemoet. Kunnen we hem wat vragen stellen zodat de rest ook nog wat heeft aan zijn antwoorden.
 
Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

28/02/2009 00:45:00
Quote Anchor link
Ik heb hem even gemailt met de vraag zich hier te melden. Hij was niet op msn, dus ik hoop dat hij zich hier snel even meld.
 
Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

28/02/2009 14:08:00
Quote Anchor link
Tom van Lith zal hier morgen even reageren. Hij was vandaag niet aanwezig.
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

28/02/2009 14:14:00
Quote Anchor link
Niet bumpen :P! Je moest nog ongeveer 10 uurtjes wachten :P.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.