[vrijwillig/goed doel] php script veranderen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Guus Pol

Guus Pol

13/01/2015 21:25:46
Quote Anchor link
Goedendag,

ik heb een script ooit eens laten maken door een persoon voor de dierenambulance moest natuurlijk weer voor weinig omdat ze niet veel geld hebben en dat liever besteden aan de beesten wat logisch is.
Nu werkt het script niet helemaal goed bij te grote fotos geeft die foutmelding en nog wat dingen.
Ik zoek iemand die mij hierbij kan helpen aub ik kan wel wat php maar zo goed ben ik niet.
De crop functie moet worden aangepakt en wat dingen veranderd.

wie o wie?
Geen ik moet wel iemand hebben die weet wat die doet dus geen "prutsers" graag want de dierenambulance is er wel van afhankelijk..

Mvg,
Guus
Gewijzigd op 13/01/2015 22:18:18 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 20:03:52
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

13/01/2015 22:18:05
Quote Anchor link
Topic verplaatst naar juiste categorie en titel veranderd. Zou je wat meer inhoudelijk informatie kunnen geven en het topic willen aanpassen aan de vacature criteria?[/modedit]
 
Guus Pol

Guus Pol

13/01/2015 22:25:11
Quote Anchor link
Aha dank je wel Bas,
ik dacht dat die daar goed stond sorry.
Ik zal zo even wat duidelijker proberen te zijn.
Maar ik ben niet al te technisch zoals ik al zei :)
Het gaat om een dierenvermist systeem waar mensen hun verloren dier kunnen opgeven en daarbij een foto kunnen plaatsen.
Nu is het zo dat als ze een verkeerde extensie gebruiken en dat is al van alles geweest de file niet geweigerd word.
Als die te groot is werkt de crop tool niet en word die ook niet weergegeven op de site.
Dat is het grootste probleem eigenlijk..
Ik hoop dat het zo duidelijk(er) is.

Mvg,
Guus
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/01/2015 22:28:33
Quote Anchor link
Om wat voor foutmelding gaat het? In het geval van grote foto's is het vaak een kwestie van een limiet omhoogtrekken.
 
Guus Pol

Guus Pol

13/01/2015 22:46:30
Quote Anchor link
Er verschijnt dan een kruisje inplaats van de foto verder is er niets biezonders na het verkleinen van de foto op de server werkt het meestal wel
Gewijzigd op 13/01/2015 22:53:16 door Guus Pol
 
Ramon Robben

Ramon Robben

17/01/2015 17:37:35
Quote Anchor link
Ik heb wel intresse en ik kan er wel een keer naar kijken als je wilt. Natuurlijk geheel vrijwillig :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.