Web fon line height probleem?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Eddy E

Eddy E

11/06/2013 20:56:34
Quote Anchor link
Joey Drieling op 10/06/2013 00:14:03:
Goedendag,

Ik heb ff mijn oude situatie online gezet http://rakoda.uphero.com/

M.V.G. Joey


In Opera zijn beide woorden even groot en staan ze even hoog. Linkertekst is korrelig. Blijft bij inzoomen zo. Selecteren = gelijke hoogte.
In Opera zijn beide woorden even groot en staan ze even hoog. Tekst is korrelig. Na inzoomen glad. Selecteren = gelijke hoogte.
In Firefox zijn beide woorden even groot en staan ze even hoog. Tekst is glad (altijd). Selecteren = gelijke hoogte
In Internet Explorer 10 zijn beide woorden even groot en staan ze even hoog. Tekst is glad. Bij selecteren blijken ze echter totaal op verschillende hoogten te staan.

Mijn conclusies: Internet Explorer doet raar... Maar wellicht krijgt die andere CSS van jou?
 
PHP hulp

PHP hulp

01/09/2024 05:33:56
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

11/06/2013 21:19:59
Quote Anchor link
@Frank
Dat zegt helemaal niets!
Want jij vertaald 'ik gebruik een web font' naar 'ik geen web font'.
Daarnaast ga je als iemand kritiek heeft op jouw JS oplossing ineens jquery erbij betrekken.
Get real!, met jquery gaat dit veel makkelijker en met minder code.

En dan hebben ook nog [url=<link href="http://fonts.googleapis.com/css?family=Yanone+Kaffeesatz" rel="stylesheet" type="text/css" />dit[/url]
 
Eddy E

Eddy E

11/06/2013 21:37:05
Quote Anchor link
Waarom gebruik je die dan niet? Ik heb daar nog nooit zulke problemen mee gehad.

Maar goed, ik probeer ook geen 'plaatje' te maken van tekst. Tekst is gewoon tekst. En een kop heeft een ander lettertype maar geen 2 naast elkaar.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

11/06/2013 21:58:45
Quote Anchor link
Ik denk dat we het daar allemaal over eens zijn.
Maar zoals ik al eerder aangaf, lijkt mij dit meer een puur css verhaal, en ga je dit niet oplossen met wazige javascript en/of jquery
Gewijzigd op 11/06/2013 21:59:19 door Ger van Steenderen
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.