Wie heeft slechte ervaring met star-hosting.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Koen Hollander

Koen Hollander

01/12/2012 10:11:57
Quote Anchor link
Hallo PHPhulp,

Ik heb al een tijdje een VPS met een enorm slechte up-time. (meer down dan up). Star-hosting.nl is ook niet bekend als registrar op SIDN.nl terwijl ze wel .nl aanbieden. Ik wil weten of iemand op PHPhulp daar ook slechte ervaring mee heeft.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 00:20:54
 
- Raoul -

- Raoul -

01/12/2012 10:49:49
Quote Anchor link
Zoek even op Google op 'star-hosting.nl reviews' of 'star-hosting.nl meningen', je maakt echt teveel nutteloze topics aan zonder even te zoeken.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

01/12/2012 10:54:37
Quote Anchor link
Dit doe ik al de hele tijd! Ze zijn niet recent! Ik wil gewoon actuele reviews zien, is dat te veel gevraagd?
 
Bart V B

Bart V B

01/12/2012 10:57:51
Quote Anchor link
Is het van belang dat andere mensen er slechte ervaringen mee hebben?
Als je een slechte uptime hebt, dan lijkt me het een beter plan om je vps onder te brengen bij een andere partij.

Om domeinnamen te registreren hoef je trouwens geen SIDN deelnemer te zijn.
Dus ik denk dat dit topic niet zo heel erg tot zijn recht komt hier.
Advies: ga eerst op onderzoek uit met ervaringen mocht je willen overstappen naar een andere hostingboer.
Kijk bijvoorbeeld eerst op webhosters.nl.

Het zal altijd zo zijn dat er een groep mensen goede en slechte ervaringen hebben bij partijen.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

01/12/2012 11:14:17
Quote Anchor link
@Bart

Kijk, dat is nu een aardig antwoord. Ik zal nar je advies luisteren.

P.s. Ik dacht dat de koffiehoek was om dingen in te bespreken. Vast verkeerd gedacht.
 
Bart V B

Bart V B

01/12/2012 11:16:47
Quote Anchor link
Dat mag ook wel, maar dan word zo'n topic meestal een afbrand topic.
Het lost je probleem niet op.
En dat is zonde want je kan geen gericht advies geven.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/12/2012 11:32:56
Quote Anchor link
De koffiehoek is ook bedoeld om allerlei vragen te stellen die niet direct PHP gerelateerd zijn. Dus je kan die vraag hier ook gewoon stellen.

- Raoul - op 01/12/2012 10:49:49:
Zoek even op Google op 'star-hosting.nl reviews' of 'star-hosting.nl meningen', je maakt echt teveel nutteloze topics aan zonder even te zoeken.

Raoul, je laatste opmerking voegt hier niet zo veel toe toch? Hoe weet jij of de TS wel of niet gezocht heeft. En de vraag of andere mensen ook toevallig problemen hebben met een bepaalde hostingpartij, waarom beschouw je dat als een nutteloos topic?
 
- Mark -

- Mark -

01/12/2012 12:04:50
Quote Anchor link
Ervaringen met een web host zijn vaak alleen maar moment opnames. Dus het is niet verkeerd om te vragen of iemand recente ervaringen ermee heeft als je alleen maar oude reviews kunt vinden.
 
Bart V B

Bart V B

01/12/2012 16:24:18
Quote Anchor link
Als we dan toch iets ontopic willen doen om Koen te helpen... :)
Wat voor VPS heb je? Een windows systeem of linux?
Want dat kan al een hele berg verklaren qua uptime..
 

01/12/2012 17:45:42
Quote Anchor link
Wat is de reden van de downtime?
 
- Raoul -

- Raoul -

01/12/2012 18:41:57
Quote Anchor link
Phoenix Bird op 01/12/2012 17:45:42:
Wat is de reden van de downtime?


Dat dus. Heb je het al even aan het team daar gemeld?
 
Bart V B

Bart V B

01/12/2012 18:47:25
Quote Anchor link
- Raoul - op 01/12/2012 18:41:57:
Dat dus. Heb je het al even aan het team daar gemeld?

Op zich kunnen we daar wel over meedenken als Koen wat meer info over geeft.
Gok zomaar dat het gaat over een windows VPS, vraag me niet waarom ik dat denk, het is gewoon een ingeving.
 

01/12/2012 19:34:50
Quote Anchor link
De downtime kan liggen aan Star-hosting.nl, maar ook aan de configuratie van de vps zelf :), dus ik ben eigenlijk benieuwd wat de reden is waarom de ts downtime heeft.

Overigens maakt het niet uit in welke omgeving de vps draait (windows / unix).
Gewijzigd op 01/12/2012 19:35:47 door
 
Bart V B

Bart V B

01/12/2012 19:40:14
Quote Anchor link
Quote:
De downtime kan liggen aan Star-hosting.nl, maar ook aan de configuratie van de vps zelf :), dus ik ben eigenlijk benieuwd wat de reden is waarom de ts downtime heeft.

:) precies.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar.
Op zich of het windows of linux is is van belang voor de mensen die antwoorden.
Zo kunnen we gerichter naar een eventuele oplossing zoeken.
Om een hoster maar meteen te bestempelen met het kaartje slecht is denk ik dan ook niet meteen op zijn plaats.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

02/12/2012 17:10:09
Quote Anchor link
Star hosting 'zegt' dat ze bezig zijn met mijn betaling. Dat zeiden ze 3 dagen geleden. Ze voeren geen flikker uit!!!! Nu is de VPS geschorst.
 
Wouter J

Wouter J

02/12/2012 17:17:37
Quote Anchor link
Quote:
Star hosting 'zegt' dat ze bezig zijn met mijn betaling. Dat zeiden ze 3 dagen geleden. Ze voeren geen flikker uit!!!!

Beetje niet echt goede reactie lijkt mij. Als je een andere hosting wilt zoek je er maar 1, maar zo'n reactie voegt niks toe en er is in dit geval toch ook niks om boos over te zijn?

Vaak heeft een bedrijf wel meer te doen dan 1 taak afhandelen. Soms hebben bedrijven niet de mankracht om alles tegelijkertijd uit te voeren. 3 dagen geleden, in het weekend is 80% van de nederlandse bevolking vrij, en dus heb je deze mail vrijdag gekregen. Dat betekend dat iets vrijdag in de TODO lijst is gekomen en ze dus vrijdag eraan konden werken, mocht alles voor je klaar zijn. Vaak betekend het dat ze er maandag of op zijn laatst dinsdag aan werken. Dus niks om boos te worden, zo werkt het bedrijfsleven nou eenmaal.
 
Bart V B

Bart V B

02/12/2012 19:21:40
Quote Anchor link
Kijk dus er is geen downtime probleem maar een betaling probleem.
Dat is heel wat anders.
Quote:
Dat betekend dat iets vrijdag in de TODO lijst is gekomen en ze dus vrijdag eraan konden werken, mocht alles voor je klaar zijn.

Daar ben ik het niet helemaal met je eens Wouter.
Laten we er even vanuit gaan dat de betaling al wel is gedaan, dan is het niet meer dan normaal dat deze even gecheckt word en vervolgens en fiat word gegeven dat deze is aangekomen.

Als het zo is dat de betaling pas op vrijdag is gedaan, ja dan is het logisch dat deze nog niet zichtbaar is voor de hoster Koen.
Maar dan snap ik niet dat je het zover hebt laten komen.
Gangbaar is dat je 30 dagen de tijd krijgt om te betalen, wat dus betekend dat die ruimschoots is overschreden.
Dan is het dus de hoster niet die in gebreken is gebleven, maar jij.
En dan is het ook niet meer dan normaal dat de VPS eruit word gehaald.
Heb even geduld, kan hooguit een paar dagen duren.
Ene de leer voor de volgende keer, op tijd je betaling doen... ;)
 
Koen Hollander

Koen Hollander

03/12/2012 07:46:31
Quote Anchor link
3 dagen geleden zei een van de eigenaren (Rick) dat hij er iets aan zal doen. Nu boert hij niks uit!!
 
Bart V B

Bart V B

03/12/2012 07:59:10
Quote Anchor link
Quote:
3 dagen geleden zei een van de eigenaren (Rick) dat hij er iets aan zal doen. Nu boert hij niks uit!!

Aan zo'n regel hebben we niks Koen.
Wat is er nou precies gebeurd?
 
Wouter J

Wouter J

03/12/2012 09:20:19
Quote Anchor link
Quote:
Nu boert hij niks uit!!

Nee, want in weekenden zijn we vaak vrij...
 
Koen Hollander

Koen Hollander

03/12/2012 16:35:11
Quote Anchor link
Goed, ik heb ze ongeveer 1 week de tijd gegeven. Rick zegt dat het voor elkaar komt, maar er gebeurd niks.

Toevoeging op 03/12/2012 16:35:37:

Goed, ik heb ze ongeveer 1 week de tijd gegeven. Rick zegt dat het voor elkaar komt, maar er gebeurd niks.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.