WiiRevolution crew gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

08/09/2006 16:00:00
Quote Anchor link
Hallo,

Op dit moment wordt er een Wii gamesite gerealiseerd. Wij zoeken hier nog enthousiaste Scripters en Designers voor om van deze site een succes te maken. Heb je veel met de Wii, ga je er een kopen of wil je gewoon voor de gezelligheid meewerken aan deze site en behoren tot de crew? Neem dan contact op via [email protected] of kijk op www.wiirevolution.eu voor meer informatie.

Alvast Bedankt!

Martijn Rouwendal
WiiRevolution
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 23:33:50
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2006 16:08:00
Quote Anchor link
=> Sorry, je hebt al gestemd !

Echt niet.....
 
Danny K

Danny K

08/09/2006 16:56:00
Quote Anchor link
Precies ik heb ook al gestemd..

Maar dat heb ik dus niet

En alles is nog Test1?
 
Ponzi

Ponzi

08/09/2006 16:58:00
Quote Anchor link
No offense, maar: zzz... Eén in een dozijn lijkt me zo, en je bent eigenlijk al (serieus wat) te laat !
 
K i p

K i p

08/09/2006 16:59:00
Quote Anchor link
mooie site! :o
 
Ponzi

Ponzi

08/09/2006 17:00:00
Quote Anchor link
@ Boris: scroll eens door naar onder... gemaakt door een (professioneel) bedrijf.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

08/09/2006 17:08:00
Quote Anchor link
Is te veel werk, nee dankje
 
- -

- -

08/09/2006 17:28:00
Quote Anchor link
@ponzi: bedrijf heeft geeneens eigen site, alleen plaatje, dus peofessioneel...
 
Ponzi

Ponzi

08/09/2006 17:28:00
Quote Anchor link
Daarom stond het tussen () ;D !
 
Frisbee

Frisbee

08/09/2006 17:30:00
Quote Anchor link
vermoed dat het "bedrijf" in een van die boerderijen op het plaatje gevestigd is :P
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

08/09/2006 17:34:00
Quote Anchor link
Goh, wat zijn we weer gastvrij hier op phphulp!
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

08/09/2006 19:34:00
Quote Anchor link
waar slaat dat op??
je post tog niet: is te veel werk, nee dankje!
waar slaat dat op man??

en zoals danny ook! SanThe zij tog ook al dat de pol niet werkt!! dan hoeft hij dat tog niet ook nog een keer te zeggen!!

hij zoekt hier mensen die willen helpen NIET mensen die komentaar leveren!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen
 
Danny K

Danny K

09/09/2006 10:58:00
Quote Anchor link
Wat doe jij nu dan devon? :)
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

09/09/2006 11:09:00
Quote Anchor link
hem helpen tegen het fijt dat hij zoveel komentaar krijgt!!
 
Luke Banning

Luke Banning

09/09/2006 11:46:00
Quote Anchor link
Ik zal hier ff wat meer info posten voor de mensen die het niet 123 op de site kunnen vinden:
Quote:
WiiRevolution zoekt dringend nieuwe crewmembers. Ben jij goed in het zoeken en plaatsen van nieuwsbericht, het onderhouden van het forum of kan jij goed scripten of heb je verstand van design? Dan zoeken wij jou! Wil jij je inzetten om van deze website iets "moois" te maken en ga je er helemaal voor. Solliciteer dan snel! Download het onderstaande wordformulier, vul hem in en stuur hem op naar [email protected] en wie weet behoor jij binnenkort wel tot de WiiRevolution crew en gaan we hopelijk een hele leuke tijd tegemoet.

Even alles op een rijtje:

Newspublisher
Het opzoeken en plaatsen van nieuwsberichten op de site. Deze moet voorzien worden van een bron en mag niet gekopieerd worden van andere gamesites. Het is dus de bedoeling dat je dit zelf schrijft!

Forum Moderator
Heeft toezicht op het forum en zorgt er voor dat alles een beetje netjes blijft.

Scripter
Een scripter helpt met het verbeteren van de website op technisch en dynamisch gebied. Brengt nieuwe ideeën en werkt deze uit.

Designer
Een designer helpt met het verbeteren van de grafische vormgeving van de huidige website. Brengt ook nieuwe ideeën naar voren en creeërt banners.

Database onderhoud
Voor de Wii komen natuurlijk games uit en soms komen er zelfs nieuwe gamepublishers die een game gaan ontwikkelen voor de Wii. Dit alles moet natuurlijk in een database staan en moet zo nu en dan ook bijgewerkt worden.

Natuurlijk mag je ook voor meerdere categorieën solliciteren! Er word geen loon uitgegeven en alles word gedaan voor de plezier. Laten we er met z`n allen een leuke community van maken.

Misschien dat je gewoon zelf wat kunt proberen en dan gewoon om hulp vragen?
Misschien dat ik af en toe wel eens wil helpen ik ga er over denken.
Voeg me anders ff toe op MSN ([email protected]) zodat we daar ff verder kunnen praten.
Ga nu voetballen :)
Groet!
P.s. Devon kun je een beetje op je Nederlands letten?
fijt = feit | komentaar = commentaar | zij = zei | pol = poll.
Maakt het wat beter leesbaar, dank je ;)
 
Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

09/09/2006 14:06:00
Quote Anchor link
SkeyeMedia is mijn bedrijf ;-) Ik ben een designer, maar heb weinig verstand van PHP. Vandaar dat ik ook scripters zoek. Op dit moment ben ik wel bezig met het leren van PHP, maar om dat allemaal te leren voor de launch van de Wii word me net iets teveel en dan zou ik ten tweede toch nog weinig zelf kunnen maken. Er zijn mensen op dit forum die hier gewoon veel beter in zijn.

Alle script op deze site werken niet, of niet helemaal. Ik ben zelf wat aan het klooien geweest, met weinig resultaat zoals jullie zien :) Ik hoop dat ik iemand kan vinden die zin heeft om in de crew te zitten en te helpen met het script werk. Wanneer de site klaar is, kan hij/zij altijd nog blijven als newspublisher of wat anders. Dat is geen enkel probleem. Ik ben ook bezig met het zoeken van sponsoren die zo nu en dan een leuke prijs klaar willen leggen om te verloten op de site. Deze heb ik dan ook bijna gevonden. In de toekomst wil ik ook nog contacten leggen met bedrijven zoals EA en Ubisoft voor previewversies van games. Deze worden dan getest door een nader aangewezen persoon of ik zelf. Je kan dan eventueel de previewversies nog met elkaar ruilen om iedereen de kans te geven om het spel te spelen.

Ik hoop dat het nu voor iedereen hier wat duidelijker is en dat er mensen zijn die graag in een gezellige community willen komen en deze site tot een groot succes te maken.
 
Zap

zap

10/09/2006 21:25:00
Quote Anchor link
Pff, heel veel commentaar. Ik vindt je website er cool uit zien. Ik zou je wel willen helpen met wat scripts, alleen weet ik niet of je veel aan mij hebt, ik ben niet een prof in php. ik ben het nu wel heel erg aan het leren. Ben ook bezig met mijn eigen cms. Maar als jij dit al hebt gemaakt wat hier al staat, dan ben jij denk ik even goed als ik in php.

De cms die ik aan het maken ben is ook voor een gaming webiste. maar eht duurt ngo wel even voordat hij af is. ik ben er zeg maar net een paar weken mee bezig.

Maar stuur me maar een pm als je meer info wilt over wat ik kan doen...

Edit:
Oja forum moderaten kan ik ook wel, dat lijkt mij wel leuk, aangezien ik ook een gamer ben en ik een wii wil gaan kopen. En ik heb alle bijna alle forums getest en gemod, en phpBB is een heel goed gratis forum, Hoewel ik zelf smf fijner vindt werken kan je met phpbb gewoon veel meer.

M.v.g. zap
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zap
 
Jeroen

Jeroen

10/09/2006 21:45:00
Quote Anchor link
SanThe:
=> Sorry, je hebt al gestemd !

Echt niet.....


same here
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.