XHTML werkt nie in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Legolas

Legolas

20/03/2005 12:15:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een XHTML template voor me site.
Die draait nu tijdelijk op http://www.leerlingenweb.net/temp.htm (moment opname) alleen hij werkt niet in IE daar komt de content niet mee... tips?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:36:47
 
Jelmer -

Jelmer -

20/03/2005 13:52:00
Quote Anchor link
Misschien heb je hier iets aan:
validate!
Waarschijnlijk heb je het zelf al lang gedaan, maar ja, het blijft IE..., de verschrikkelijke -boeman- browser.
 
Legolas

Legolas

20/03/2005 14:38:00
Quote Anchor link
Dat heb ik eigenlijk al gedaan, om het simpel te zeggen komt eruit dat:
ik de self-close er niet overal heb (<br />) en soms per ongeluk een ampersand in een url, maar ik zal het eens aanpassen en kijken of het helpt =)
 
Legolas

Legolas

20/03/2005 15:39:00
Quote Anchor link
Het helpt toch eigenlijk niet =/
 
Jelmer -

Jelmer -

20/03/2005 15:59:00
Quote Anchor link
Porbeer eens het stylesheet er even uit te halen. Dan moet je (als je een pagina hebt die goed gebruik maakt van een stylesheet) een lelijke witte pagina over houden.

Werkt daar de content wel? Indien ja, zou het dan kunnen liggen aan het stylesheet?
 
Legolas

Legolas

20/03/2005 16:08:00
Quote Anchor link
Dan is het inderdaad een lelijke witte pagina, met wat kleuren :P (er zit een beetje style="" in :P)
 
Jelmer -

Jelmer -

20/03/2005 16:10:00
Quote Anchor link
maar krijg je nu wel dat deel te zien wat anders in IE wegvalt?
 
Legolas

Legolas

20/03/2005 16:11:00
Quote Anchor link
inderdaad, dat bedoelde ik :)

edit: dat is dus ja :P
Gewijzigd op 20/03/2005 16:12:00 door Legolas
 
Legolas

Legolas

20/03/2005 16:31:00
Quote Anchor link
een float: left maakt hem zichtbaar, maar dan wel eronder...
 
Legolas

Legolas

20/03/2005 16:39:00
Quote Anchor link
Nu werkt het goed met absolute positie maar dan krijg je weer dat irritante dat de ondebalk blijft zitten dus is absolute eigenlijk niet echt een keuze...

edit: url http://www.leerlingenweb.net/temp.htm

edit2: Het is dus een kwestie van een relative die te laag uitkomt of een absolute die zorgt dat hij achter de onderkant doorloopt. Dan wordt het relative, die komt er namelijk in ff goed uit, maar in ie te laag...

edit3: en wat ie met me mooie menutje doet... :/ Denk dat het zo niet echt xhtml gaat worden...
Gewijzigd op 20/03/2005 17:04:00 door Legolas
 
Legolas

Legolas

20/03/2005 19:03:00
Quote Anchor link
Owkee... k denk da'k nu echt zo'n beetje alles heb uitgeprobeerd en het dus echt niet meer weet...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.