301 redirect .htacces maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »
Michiel v

michiel v

15/11/2012 10:03:01
Quote Anchor link
Hoe maak ik een 301 permanent redirect in mijn.htacces bestand, voor de onderstaande dynamische pagina's?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
Huidige link:
http://www.mijndomein.nl/?-A-Kwaliteit-luiers-=&action=show-product&productID=44&categoryID=66&subcategoryID=77

redirect naar:
http://www.mijnnieuwedomein.nl/ad.php?adtitle=A-Kwaliteit-luiers&productid=44&lang=nl

?>



Hopelijk heeft iemand een oplossing?
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 15:51:24
 
Erwin van Hoof

Erwin van Hoof

15/11/2012 12:16:44
Quote Anchor link
Hoi Michiel,

Dient alles van de site naar de nieuwe site te worden geredirect?

Groet,

Erwin van Hoof
SiteOn
 
Michiel v

michiel v

15/11/2012 13:17:08
Quote Anchor link
Beste Erwin,

Ik heb dit probleem na wat speurwerk kunnen oplossen met een header. Via $_GET heb ik de productID uit de url gehaald en hiermee heb ik de juist redirect link gemaakt. Zie onderstaand:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
header("HTTP/1.1 301 Moved Permanently");
header("Location: http://www.testdomein.nl/$productID");
?>


Heb de info gehaald van: http://www.metatags.nl/301_moved_permanently_redirect
 
Wouter J

Wouter J

15/11/2012 13:28:19
Quote Anchor link
Het werken met PHP voor dit is niet de goede methode, je moet hier HTACCESS voor gebruiken.

Waar kom je niet uit? Want het is opzich erg simpel in HTACCESS. Mijn eerste zoektocht op htaccess redirect levert mij bij de eerste link al een geweldige nederlandse tutorial: http://www.homepage-maken.nl/htaccess/redirect-htaccess.php
 
Michiel v

michiel v

15/11/2012 13:40:15
Quote Anchor link
Waar ik niet uit kom is dat ik de naam: ( ?-A-Kwaliteit-luiers- ) ui de url moet halen en verder heb ik alleen het productID nodig.

Nu heb ik het zo geregeld dat ik met de productID $_GET een query maak waarmee ik de productnaam ophaal uit de database. Hiermee maak ik dan de redirect header link.

Ik heb dus nodig uit de oude url: product naam en productID.

Waarom is de methode header niet goed?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.