Aantal bestanden niet zichtbaar in FTP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Notimportant notimportant

notimportant notimportant

11/11/2014 10:30:57
Quote Anchor link
Geachte,

Ik heb via mijn website een aantal plugins geinstalleerd enkel zijn de mappen daarvan niet zichtbaar in de FTP, maar als ik via Plesk ga kijken zie ik ze wel ...

Nu is degene die de server onderhoud op vakantie en die kan pas gaan kijken zodra die weer terug is, maar zoveel tijd heb ik niet.

Wij hebben onze eigen dedicated server via STRATO ( Linux systeem CentOS L.V )
Daarop draait Plesk.

Nu denk ik zelf dat het een rechten probleem is en dat ik daardoor niet de mappen zie in de FTP ( FileZilla ). Ik heb gelezen dat dit via SSH opgelost kan worden maar heb geen flauw idee hoe en ben ook een beetje angstig om zomaar iets te gaan doen, er draait nogal een grote website op de server namelijk.

Hopelijk heeft iemand een stappen plan van wat ik moet en kan doen.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:03:14
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

11/11/2014 15:26:29
Quote Anchor link
Het kan inderdaad aan de rechten liggen. Het basisprincipe daarvan is heel logisch: iets krijgt op de server standaard nooit meer rechten dan de rechten van de client die het erop heeft gezet.

Maar om te beginnen kun je in FileZilla eens de menuopdracht Server > Weergeven van verborgen bestanden forceren proberen.
 
Notimportant notimportant

notimportant notimportant

11/11/2014 16:31:35
Quote Anchor link
Hallo Ward,

Ik heb zojuist de opdracht toegepast maar helaas had het geen zin.
Alvast bedankt voor je hulp
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.