Achtergrondmuziekje uitzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »
Roos

Roos

27/11/2006 19:27:00
Quote Anchor link
Bij het openen van de pagina begint er een achtergrondmuziekje. Nu wil ik graag zo'n knop/ afbeelding van een luidsprekertje met de functie om de muziek uit te zetten.

Weet iemand zo het script daarvoor?

Voor het muziekje gebruik ik:
<EMBED SRC="kerst.mp3" HIDDEN="true" AUTOSTART="true">
<NOEMBED>
<BGSOUND SRC="kerst.mp3"></NOEMBED>
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 09:49:59
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

27/11/2006 19:35:00
Quote Anchor link
misschien moet je dat hidden="true" weghalen?
 
Roos

Roos

27/11/2006 19:37:00
Quote Anchor link
Ja dat kan maar dan krijg ik zo'n grote mediaplayerconsole in beeld en ik wil alleen maar een icoontje
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

27/11/2006 19:45:00
Quote Anchor link
ik weet niet hoe je dat doet maar misschien moet je je eens in flash gaan verdiepen, zodat je een flashplayer kan maken

ik weet niet of dit iets toevoegt maar misschien is het met de <bgsound> tag makkelijker maar daar heb ik geen idee van want daar heb ik me nooit inverdiept, ik heb nog al een hekel aan achtergrondmuziekjes
 
K i p

K i p

27/11/2006 19:49:00
Quote Anchor link
Quote:
To stop playing the sound, you can use this code:
document.all['BGSOUND_ID'].src='jsilence.mid'
Here jsilence.mid is a "do-nothing" sound file - it does not play any sound at all.
 
Roos

Roos

27/11/2006 19:51:00
Quote Anchor link
Boris: toelichting??
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2006 19:51:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<EMBED NAME="Kerstliedje" SRC="kerst.mp3" HIDDEN="true" AUTOSTART="true">
<NOEMBED>
<BGSOUND ID="Kerstliedje" SRC="kerst.mp3"></NOEMBED>

<script language="JavaScript">
<!--
ver=parseInt(navigator.appVersion)
ie4=(ver>3  && navigator.appName!="Netscape")?1:0
ns4=(ver>3  && navigator.appName=="Netscape")?1:0
ns3=(ver==3 && navigator.appName=="Netscape")?1:0

function playSound() {
 if (ie4) document.all['Kerstliedje'].src='malaguena.mid';
 if ((ns4||ns3)
  && navigator.javaEnabled()
  && self.document.Kerstliedje.IsReady()
 )
 {
  self.document.Kerstliedje.play()
 }
}

function stopSound() {
 if (ie4) document.all['Kerstliedje'].src='kerst.mp3';
 if ((ns4||ns3)
  && navigator.javaEnabled()
   )
 {
  self.document.Kerstliedje.stop()
 }
}
//-->
</script>

<form name=myform>
<input type=button value="Play Sound" onClick="playSound()">
<input type=button value="Stop Sound" onClick="stopSound()">
</form>


Zie bron: http://simplythebest.net/sounds/sound_guide.html
 
Roos

Roos

27/11/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Nog niet helemaal wat ik zoek ;-(
 
K i p

K i p

27/11/2006 21:57:00
Quote Anchor link
@Robert: Het voorbeeld in de bron geeft een error bij mij. Heb het niet doorgelezen dus excuses als er staat dat het IE only is ofzo.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/11/2006 22:06:00
Quote Anchor link
Roos schreef op 27.11.2006 20:59:
Nog niet helemaal wat ik zoek ;-(

Iemand heeft voor jou zitten scripten, dus ietsje meer dankbaarheid en een duidelijke beschrijving waarom het nog niet precies is wat je zoekt zou wel op zijn plaats zijn lijkt me.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2006 23:08:00
Quote Anchor link
Hmm... Ik heb die code gewoon van die site gehaald die in de bron stond en even de "src" van de muziekbestanden aangepast naar jouw kerst.mp3, maar het werkt bij mij ook niet helemaal. Overigens werkt de embed bij mij zowel in IE als in FF (alsmede in Opera), ik gebruik daarvoor de quicktime plugin. Als ik de visibility van de EMBED op true zet en een hoogte geef van 24 en een breedte van 18, dan zie ik van quicktime alleen de play/pauze knop.

Maar dit is denk ik niet helemaal wat je wilt he?


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<embed src="kerst.mp3" height="24" width="18" autostart="false" loop="true"></embed>

</body>
</html>
 
PHP Newbie

PHP Newbie

28/11/2006 01:42:00
Quote Anchor link
gebruik deze even
 
Roos

Roos

28/11/2006 07:51:00
Quote Anchor link
Allereerst excuses indien ik niet correct gereageerd heb in mijn antwoord ik ben juist heel blij met het meedenken op dit forum!!!

Zoals ik al in mijn eerste reactie schreef zou ik graag zo'n luidsprekertje (icoontje) in beeld willen hebben en liever niet een console, hoe klein ook.

Newbie die van jou werkt wel maar ook dan zie je nog zo'n (mini-)zilverkleurige console in beeld........

Ik kan even niet zo snel een site vinden die als voorbeeld kan dienen maar ik blijf nog even zoeken.

NOGMAALS hartelijk dank voor al jullie meedenken!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.