Array

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Robin C

Robin C

09/09/2011 13:23:11
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag.
Sinds kort ben ik gevraagd voor mijn waterpolo vereniging om een website te maken voor statistieken. Hier moeten de doelpunten en persoonlijke fouten in worden bijgehouden.

Ik heb een database met daarin voornaam, achternaam en team.
Het gene wat ik graag wil is dat per team een lijst wordt gepost. Hier in wil ik graag invoervelden zodat ik de score en persoonlijke fouten in kan verwerken.

Is dit mogelijk? Zo ja, zou iemand mij op weg kunnen helpen?

Ik ben een beginner met php en mysql, maar ben er wel mee bezig.


Robin
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 06:43:28
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/09/2011 13:26:46
Quote Anchor link
Ja, dit is zeker wel mogelijk? Waar loop je op vast?
 
Robin C

Robin C

09/09/2011 13:39:49
Quote Anchor link
Nou om eerlijk te zijn ben ik nog niet begonnen, wilde eerst graag weten of dit mogelijk is. Ik zal kijken of ik met mijn kennis iets kan maken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/09/2011 13:41:04
Quote Anchor link
Met een while() en een mysql_fetch_assoc kan je prima door records van databases loopen.
 
Robin C

Robin C

10/09/2011 13:56:26
Quote Anchor link
Goed, ik ben bezig om alles in een array te zetten,

deze code heb ik nu :
Quote:
$heren1= "SELECT id, voornaam, achternaam
FROM Leden
WHERE team ='h1'
ORDER BY id";
$h1 = mysql_query($heren1);

If (!$h1) {
echo "Kan de query: ($heren1) niet uitvoeren in deze database: " .mysql_error();
exit;
}

If (mysql_num_rows($h1) == 0) {
echo "Geen tabellen gevonden";
exit;
}

while ($row = mysql_fetch_arry($h1, MYSQL_NUM)) {
printf("Capnummer: %s Voornaam: %s Achternaam: %s", $row[0], $row[1], $row[2]);
}

mysql_free_result($h1);


Hier komt echter nog geen resultaat uit. (die accoc die je zei, krijg ik alles op 1 rij)

Hoe krijg ik alles onderelkaar?

Het is de bedoeling dat boven de rijen ook tekst komt te staan die niet uit de database komt. ( doelpunten en persoonlijke fouten ). bij doelpunten en pers. fouten wil ik graag een invoerveld hebben.

Hoe kan ik dit het beste doen? kan iemand me op weg helpen?

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 10/09/2011 14:00:36 door Robin C
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

10/09/2011 14:06:15
Quote Anchor link
het is mysql_fetch_array ipv arry, verder krijg je een enter door echo "<br />"; erin te zetten.
 
Robin C

Robin C

10/09/2011 18:06:32
Quote Anchor link
Ik heb deze code nu
Quote:
$heren1= "SELECT id, voornaam, achternaam
FROM Leden
WHERE team ='h1'
ORDER BY id";
$h1 = mysql_query($heren1);

If (!$h1) {
echo "Kan de query: ($heren1) niet uitvoeren in deze database: " .mysql_error();
exit;
}

If (mysql_num_rows($h1) == 0) {
echo "Geen tabellen gevonden";
exit;
}

while ($row = mysql_fetch_assoc($h1)) {
printf("Capnummer: %s Voornaam: %s Achternaam: %s <br/>", $row[0], $row[1], $row[2]);
}

mysql_free_result($h1);


Nu geeft hij weer :

Quote:
Capnummer: Voornaam: Achternaam:
Capnummer: Voornaam: Achternaam:


Hij haalt nog niks uit de database.
 
Wesley PHP

Wesley PHP

10/09/2011 18:13:14
Quote Anchor link
Je moet $row[0] veranderen in $row["Capnummer"], $row["Voornaam"] enzovoort.
 
Robin C

Robin C

10/09/2011 18:47:02
Quote Anchor link
Dan geeft die nog steeds hetzelfde weer.

Quote:
Capnummer: Voornaam: Achternaam:
Capnummer: Voornaam: Achternaam:
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

10/09/2011 18:48:08
Quote Anchor link
je moet dan ook 'id', 'voornaam', 'achternaam' gebruiken, dus in dit geval zonder hoofdletter, en capnummer is ID
 
Robin C

Robin C

10/09/2011 19:15:55
Quote Anchor link
Dit heeft tog niet het gewenste effect zoals ik wil.

ik heb even een plaatje gemaakt voor de duidelijkheid.

Afbeelding

De uitkomst op dit moment is :

Capnummer: 1 Voornaam: Robin Achternaam: C
Capnummer: 2 Voornaam: Piet Achternaam: P

Ik heb de gespeelde wedstrijden / doelpunten en pers fouten wel in mijn database, alleen wil eerst kijken of het er zo uit komt.
Gewijzigd op 10/09/2011 19:18:10 door Robin C
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

10/09/2011 19:39:17
Quote Anchor link
gewoon een simpele html table
 
Robin C

Robin C

10/09/2011 20:14:21
Quote Anchor link
Ja met data uit de mysql database

hoe krijg ik dit voor elkaar?
Gewijzigd op 10/09/2011 20:33:11 door Robin C
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.