Beginnend php-er

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Pietje akkers

pietje akkers

12/11/2011 23:43:06
Quote Anchor link
Ik ben een beginnend php-er en heb wat vragen gesteld aan anders php-ers.
Ze zeggen dat als je andere scripts de-bugt, dat je er dan veel van leert. Is dit waar, zo ja, heeft iemand een idee waar ik bugged scripts kan vinden die ik kan debuggen.

Als dat misschien niet echt de beste manier is, wat is het dan wel?
Ik heb al veel kennis van php, en heb al verschillende dingen gedaan. Heb al veel tutorials doorgelezen en begrijp ik goed. Nu ben ik zelf wat gaan maken, zoals kleine scripts met loops, if-else statements, session(klein). Eigenlijk de basis van php en MySql. Nu ik de basis heb, wat is de volgende stap? Kan iemand me die vertellen hoe ik nu het beste verder kan gaan?

mvg
piet
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 06:01:03
 
Mitchel V

Mitchel V

13/11/2011 00:37:02
Quote Anchor link
Het is heel belangrijk dat je het basis pakket van PHP kent, zodat je weet welke functies er zijn en wat ze doen en wanneer je deze het best kan gebruiken, want omdat iets werkt betekend het niet dat het netjes gecodeerd is =)

Ga eens beginnen met PHP net door lezen en daarna wat leuks voor je zelf maken, mocht je ergens tegen aan lopen... post dan wat op het forum en er zullen genoeg mensen zijn die je graag zullen helpen!

succes!
 
Pietje akkers

pietje akkers

13/11/2011 01:16:07
Quote Anchor link
Ja maar ik kan wel php.net gaan doorlezen. Maar dat is zo gigantisch groot, en als ik niet weet waar ik moet gaan zoeken, is het beetje nutteloos. Dat is hetzelfde als naar de bieb gaan, en dan alle boeken langs gaan ipv daar in database te zoeken. Ik heb voldoende kennis en ervaring om netjes en goed te coderen. (Op basis niveau dan). Wat is nu dus nodig heb is wat uitdaging, misschien wat opdrachten en hopelijk misschien wat dingen om mijn kennis te vergroten. Dat zoek ik dus.
 
- SanThe -

- SanThe -

13/11/2011 01:20:17
Quote Anchor link
Ik heb toen ik pas begon te programmeren veel simpele spelletjes gemaakt. Mijn eerste was zeeslag.
 
Pietje akkers

pietje akkers

13/11/2011 01:22:50
Quote Anchor link
Ik denk zelf dat ik daar nog niet helemaal aan toe ben, misschien iets simpelers? Ik heb wel een simpel spel al gemaakt: raad het getal. Daar ligt mijn niveau nu een beetje op te hangen. En dat soort niveau opdrachten zoek ik. Sorry dat ik misschien zo lastig ben.
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

13/11/2011 01:47:38
Quote Anchor link
Er zijn genoeg 'bugged' scripts onder 't kop PHP scripts
 
Pietje akkers

pietje akkers

13/11/2011 01:50:42
Quote Anchor link
Heb je gelezen op welk niveau ik lig, en heb je de scripts gezien in de libary? Sorry hoor, maar ik denk dat me dat niet gaat lukken;) daarom zoek ik nog extra opdrachten op MIJN niveau, waar ik van kan leren.
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

13/11/2011 01:54:49
Quote Anchor link
Pietje akkers op 13/11/2011 01:50:42:
Heb je gelezen op welk niveau ik lig, en heb je de scripts gezien in de libary? Sorry hoor, maar ik denk dat me dat niet gaat lukken;) daarom zoek ik nog extra opdrachten op MIJN niveau, waar ik van kan leren.


Oke, hmm, probeer om bestanden te schrijven.
Als dat je lukt, probeer deze bestanden via een html formulier aan te maken.
Als dat ook gelukt is, om deze bestanden handig op je scherm te laten weergeven.

Wanneer je klaar bent, of mocht het zo zijn dat je problemen bent tegen gekomen. Dan kun je of mij een PM sturen of gewoon de Forum gebruiken. Wij zullen je script dan controleren en een soort van score geven.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

13/11/2011 12:22:21
Quote Anchor link
Ik vond een gastenboek niet vervelend om mee te beginnen vroegah :). Relatief simpel maar erg leerzaam.
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

13/11/2011 12:48:51
Quote Anchor link
Jacco Engel op 13/11/2011 12:22:21:
Ik vond een gastenboek niet vervelend om mee te beginnen vroegah :). Relatief simpel maar erg leerzaam.


Precies!
Ik gaf hem eigenlijk indirect ook de componenten daarvoor.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

13/11/2011 13:31:52
Quote Anchor link
gastenboek is inderdaad een goede leer methode, daar naast een inlog ook.

Als je die uit je hoofd kunt maken, dan heb je de basis voor veel dingen al
 
Pietje akkers

pietje akkers

13/11/2011 13:33:31
Quote Anchor link
Ja, de inlog en gastenboek ken ik al inderdaad uit mijn hoofd. Gastenboek is gewoon kwestie van de berichten in de database doen en uitlezen. Inlog heb ik al een aantal gemaakt. Daarom weet ik ook niet wat ik nu het beste kan gaan doen
 
Jacco Engel

Jacco Engel

13/11/2011 13:37:50
Quote Anchor link
Probeer eens een forum zou ik zeggen :)
 
Pietje akkers

pietje akkers

13/11/2011 13:40:50
Quote Anchor link
Waar moet ik dan aan denken. Soort gastenboek denk toch?
 
Jacco Engel

Jacco Engel

13/11/2011 20:26:20
Quote Anchor link
Zoiets ja :)
 
Mitchel V

Mitchel V

14/11/2011 09:55:03
Quote Anchor link
ga anders even PHPBB debuggen ;)
 
Kees Schepers

kees Schepers

14/11/2011 09:58:48
Quote Anchor link
Niet aanstellen, gewoon beginnen :p lekker een diepe sprong maken en inderdaad een bestaande applicatie ofzo doorspitten of iets zelf bouwen en je lekker in het diepe gooien dan ga je hardste!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.