browser compatibiliteit (IE)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 20:33:08
Quote Anchor link
Hi guys (and girls),

Ik heb me toch maar eens gewaagd aan HTML5 en CSS3.
Dat ging best wel aardig totdat zomaar opeens (na wat onbelangrijke wijzingen in de css) bij mij de pagina op de testserver opgevraagd in IE10 de browsermodus terug gezet werd naar IE7.

Ik weet dat er een meta tag is om dat te voorkomen, maar vraag me af waar dat aan kan liggen.

Erger is dat het er dan uitziet alsof ik geen verstand heb van HTML en CSS (wat bijna klopt), dus ik ben nieuwsgierig naar jullie standpunt, bouwen op IE9+ of niet?
Gewijzigd op 01/04/2013 20:34:45 door Ger van Steenderen
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 07:54:55
 

01/04/2013 21:13:20
Quote Anchor link
Ik zou bij HTML ook altijd het modernizr javascript file gebruiken vanwege oudere browsers.
Zelf houdt ik me aan IE8 of daarboven en bij elke release van een IE versie haal ik er 1tje vanaf.
Voor mij als programmeur is het teveel werk om alles op elke systeem te laten draaien.

Wel geef ik aan bij mijn klanten dat ik dit doe en als ze willen dat het op alles werkt mogen ze ervoor gaan betalen, want browsers uit 2008 kunnen van mij de pot op.

En natuurlijk als je de website bekijkt een nette melding dat de website anders kan reageren dan normaal omdat ze een oude browser hebben, na een klik op de melding word er een cookie weggezet waardoor ze de melding niet meer krijgen.
 
Erwin H

Erwin H

01/04/2013 21:25:07
Quote Anchor link
Volgens statistieken hier (download spreadsheet): http://gs.statcounter.com/#browser_version_partially_combined-ww-monthly-201203-201303
Heeft IE8.0 nog een marktaandeel van ruim 10%, IE7 nog niet eens 1%. IE8 heeft dus nog wel zin om voor te bouwen, minder dan dat niet.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

01/04/2013 21:36:26
Quote Anchor link
Als je de juiste doctype gebruikt en correcte css dan gat ie10 niet in compatibiliteit modes.

http://msdn.microsoft.com/nl-nl/library/ie/hh920756(v=vs.85).aspx
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 21:50:27
Quote Anchor link
Mooi artikel, maar drie keer raden wat de eerste regel is (<!DOCTYPE html>).
Dus zeg het maar, ik heb in ieder geval dat artikel als onnuttig aangemerkt (jammer dat er geen complete onzin optie is).
 
Wouter J

Wouter J

01/04/2013 22:08:54
Quote Anchor link
Oplossing: HTML5shiv icm de meta tag (of de htaccess oplossing)
 
Joey Drieling

Joey Drieling

01/04/2013 22:14:27
Quote Anchor link
Wat ie9 en ie10 ook in comptabiliteit mode wil zetten zijn de oude type-1 fonts.

http://bobbyjoneswebdesign.blogspot.nl/2011/12/internet-explorer-9-type-1-font-bug.html?m=1

Maar denk niet dat dar jouw probleem is.
Gewijzigd op 01/04/2013 22:19:49 door Joey Drieling
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 22:32:29
Quote Anchor link
Ik ga er een leuk verhaal van maken:
Ik heb op 2 servers EXCACT dezelfde html staan, op de locale server krijg ik bagger zooi, op de etxerne zoals het hoort.
Zelfde webserver(apache 2.2), zelfde mysql versie(5.5x).
Enige verschil is dat 1 server draait op Windows 8 en de andere op Windows Server 2008
 

01/04/2013 22:44:20
Quote Anchor link
Windows altijd -1
Maar het probleem oplossen weet ik ook niet Ger, misschien een variatie van headers die worden meegezonden?

Kan je aan ons niet een link geven zodat we ook kunnen kijken?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

02/04/2013 08:52:01
Quote Anchor link
Ja dat kan, zie hier.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

02/04/2013 10:48:57
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 01/04/2013 22:32:29:
Ik ga er een leuk verhaal van maken:
Ik heb op 2 servers EXCACT dezelfde html staan, op de locale server krijg ik bagger zooi, op de etxerne zoals het hoort.
Zelfde webserver(apache 2.2), zelfde mysql versie(5.5x).
Enige verschil is dat 1 server draait op Windows 8 en de andere op Windows Server 2008

Misschien is de verklaring dan dat de webserver deze header meegeeft:

Content-Type: text/html
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

02/04/2013 20:23:01
Quote Anchor link
Toch maar even terug naar CSS2 dan. Jammer maar helaas!.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.