browser compatibiliteit (IE)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 20:33:08
Quote Anchor link
Hi guys (and girls),

Ik heb me toch maar eens gewaagd aan HTML5 en CSS3.
Dat ging best wel aardig totdat zomaar opeens (na wat onbelangrijke wijzingen in de css) bij mij de pagina op de testserver opgevraagd in IE10 de browsermodus terug gezet werd naar IE7.

Ik weet dat er een meta tag is om dat te voorkomen, maar vraag me af waar dat aan kan liggen.

Erger is dat het er dan uitziet alsof ik geen verstand heb van HTML en CSS (wat bijna klopt), dus ik ben nieuwsgierig naar jullie standpunt, bouwen op IE9+ of niet?
Gewijzigd op 01/04/2013 20:34:45 door Ger van Steenderen
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 07:39:57
 

01/04/2013 21:13:20
Quote Anchor link
Ik zou bij HTML ook altijd het modernizr javascript file gebruiken vanwege oudere browsers.
Zelf houdt ik me aan IE8 of daarboven en bij elke release van een IE versie haal ik er 1tje vanaf.
Voor mij als programmeur is het teveel werk om alles op elke systeem te laten draaien.

Wel geef ik aan bij mijn klanten dat ik dit doe en als ze willen dat het op alles werkt mogen ze ervoor gaan betalen, want browsers uit 2008 kunnen van mij de pot op.

En natuurlijk als je de website bekijkt een nette melding dat de website anders kan reageren dan normaal omdat ze een oude browser hebben, na een klik op de melding word er een cookie weggezet waardoor ze de melding niet meer krijgen.
 
Erwin H

Erwin H

01/04/2013 21:25:07
Quote Anchor link
Volgens statistieken hier (download spreadsheet): http://gs.statcounter.com/#browser_version_partially_combined-ww-monthly-201203-201303
Heeft IE8.0 nog een marktaandeel van ruim 10%, IE7 nog niet eens 1%. IE8 heeft dus nog wel zin om voor te bouwen, minder dan dat niet.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

01/04/2013 21:36:26
Quote Anchor link
Als je de juiste doctype gebruikt en correcte css dan gat ie10 niet in compatibiliteit modes.

http://msdn.microsoft.com/nl-nl/library/ie/hh920756(v=vs.85).aspx
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 21:50:27
Quote Anchor link
Mooi artikel, maar drie keer raden wat de eerste regel is (<!DOCTYPE html>).
Dus zeg het maar, ik heb in ieder geval dat artikel als onnuttig aangemerkt (jammer dat er geen complete onzin optie is).
 
Wouter J

Wouter J

01/04/2013 22:08:54
Quote Anchor link
Oplossing: HTML5shiv icm de meta tag (of de htaccess oplossing)
 
Joey Drieling

Joey Drieling

01/04/2013 22:14:27
Quote Anchor link
Wat ie9 en ie10 ook in comptabiliteit mode wil zetten zijn de oude type-1 fonts.

http://bobbyjoneswebdesign.blogspot.nl/2011/12/internet-explorer-9-type-1-font-bug.html?m=1

Maar denk niet dat dar jouw probleem is.
Gewijzigd op 01/04/2013 22:19:49 door Joey Drieling
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/04/2013 22:32:29
Quote Anchor link
Ik ga er een leuk verhaal van maken:
Ik heb op 2 servers EXCACT dezelfde html staan, op de locale server krijg ik bagger zooi, op de etxerne zoals het hoort.
Zelfde webserver(apache 2.2), zelfde mysql versie(5.5x).
Enige verschil is dat 1 server draait op Windows 8 en de andere op Windows Server 2008
 

01/04/2013 22:44:20
Quote Anchor link
Windows altijd -1
Maar het probleem oplossen weet ik ook niet Ger, misschien een variatie van headers die worden meegezonden?

Kan je aan ons niet een link geven zodat we ook kunnen kijken?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

02/04/2013 08:52:01
Quote Anchor link
Ja dat kan, zie hier.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

02/04/2013 10:48:57
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 01/04/2013 22:32:29:
Ik ga er een leuk verhaal van maken:
Ik heb op 2 servers EXCACT dezelfde html staan, op de locale server krijg ik bagger zooi, op de etxerne zoals het hoort.
Zelfde webserver(apache 2.2), zelfde mysql versie(5.5x).
Enige verschil is dat 1 server draait op Windows 8 en de andere op Windows Server 2008

Misschien is de verklaring dan dat de webserver deze header meegeeft:

Content-Type: text/html
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

02/04/2013 20:23:01
Quote Anchor link
Toch maar even terug naar CSS2 dan. Jammer maar helaas!.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.