<center> Probleem
http://djthew.eu5.org/tracks.php
In FF zie je het zitten zoals ik het wil zien zitten
maar in IE (8) Zit het fout! wat is er aan de hand?
In FF zie je het zitten zoals ik het wil zien zitten
maar in IE (8) Zit het fout! wat is er aan de hand?
Gesponsorde koppelingen:
Printscreentje van IE8 misschien?
En waar zit de fout precies, zit het hele design bij FF in het midden maar bij IE juist niet, iets meer informatie zou handig zijn.
En waar zit de fout precies, zit het hele design bij FF in het midden maar bij IE juist niet, iets meer informatie zou handig zijn.
Edit::
Designs worden gemaakt met behulp van div's en niet met behulp van tabellen.
Mocht je het toch zo nodig met tabellen willen doen, misschien dat je dan: <table align="center"> moet proberen?
Mocht je het toch zo nodig met tabellen willen doen, misschien dat je dan: <table align="center"> moet proberen?
Gewijzigd op 12/06/2010 17:25:01 door Joost van der Meijden
W3C Validator: Result: 134 Errors, 4 warning(s)
CSS Validator: Sorry! We vonden de volgende fouten (1)
CSS Validator: Sorry! We vonden de volgende fouten (1)
In HTML 4.0 heeft het CENTER element het label afgekeurd gekregen. Gebruik liever:
of CSS.
Edit:
Als ik in die broncode kijk kom ik om van de tables en <center>-tags. Beiden zijn in een web 2.0 nauwelijks tot niet nodig, en zeker niet in de vormgeving. Kijk eens naar <div>. Met div's kan je al deze problemen oplossen en is je site weer valid. Misschien is het voor die lijst met downloads een idee om een ordered list <ol> of unordered list <ul> te gebruiken ;-).
of CSS.
Edit:
Als ik in die broncode kijk kom ik om van de tables en <center>-tags. Beiden zijn in een web 2.0 nauwelijks tot niet nodig, en zeker niet in de vormgeving. Kijk eens naar <div>. Met div's kan je al deze problemen oplossen en is je site weer valid. Misschien is het voor die lijst met downloads een idee om een ordered list <ol> of unordered list <ul> te gebruiken ;-).
Gewijzigd op 13/06/2010 15:29:04 door Ivo K
<div style="text-align: left;">Blabla</div>