Chatbox generator script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Herman Duc le

Herman Duc le

23/06/2015 15:14:45
Quote Anchor link
Hallo,

Voor mijn chatservers zoek ik een script. Ik kan zelf niet scripten dus plaats ik het verzoek hier. Wij bieden al onze diensten gratis aan maar voor dit script wil ik wel wat betalen.
Een globaal voorbeeld van wat ik bedoel staat hier:

http://www.lightirc.com/

En dan het script wat begint onder de menuknop "your chat" Hier aan toegevoegd zou ook nog een optie moeten komen dat de chatters zelf een webradioplayer kunnen toevoegen aan hun chat. Daar zijn wel voorbeelden van maar dan moet ik een url van een chat geven en daar moet je dan ook inloggen om het te zien. Dat is denk ik dus voor degene die me wil helpen. Ik hoop dat iemand dit voor me kan doen. Het moet gaan draaien op Joomla websites. Als er iemand is die dit kan en voor me wil doen laat me dan ook even weten wat ik daar ongeveer voor zou moeten betalen.

Met vriendelijke groet, Herman.

Mijn huidige generators staan hier: www.place2chat.com en dan met name de bovenste is de voorganger.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.