Versio

Clean layout

Overzicht Reageren

Niek s

niek s

16/03/2007 21:38:00
Quote Anchor link
Hi,

Ik wil nu een design maken voor een website. Deze website heeft maar 1 pagina...
Wat het probleem is: Het moet een mooie lay worden, dat iedereen meteen onder de indruk is, maar ook makkelijk.

De website heeft 1 tabel, een tabel waar alle server in staan, met online/offline status en wat extra gegevens.

Als ik een hele mooie lay zou maken, zou dat voor zo'n pagina een beetje overdreven zijn, maar een helemaal witte achtergrond lijkt me ook weer niks.

Heeft iemand tips voor me hoe ik zoiets mooi kan aanpassen? Er moet in een header zowisow staan wat de site bevat. Dat moet dus heel duidelijk.

Gr,
Niek

PHP hulp

PHP hulp

24/05/2012 06:11:56
Gesponsorde koppelingen:
BHosted Hosting al vanaf € 1,- per maand

Controleer nu gratis jouw domeinnaam:

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

16/03/2007 21:49:00
Quote Anchor link
ronde borders en strak houden.

Niek s

niek s

16/03/2007 21:50:00
Quote Anchor link
Dat strak houden had ik zlef ook wel door. Enig probleem is: Hoe pak ik dat aan :P

Niek s

niek s

08/04/2007 17:23:00
Quote Anchor link
BUMP (A)
Ik weet het, pas na 24 uur bumpen. Maar dit lijkt me ook wel genoeg.

08/04/2007 18:50:00
Quote Anchor link
Doe iets met een patroontje op de achtergrond.

Niek s

niek s

08/04/2007 18:51:00
Quote Anchor link
wat bedoel je met een patroontje? Een soort van "behang"? Of 1 achtergrond plaatje, wat niet van zijn plek afkomt bij het scrollen?

Baarr

Baarr

08/04/2007 18:54:00
Quote Anchor link
Lichtgrijze achtergrond,
Grijze border
Achtergrondkleur tabel tegen wit aan.

De rest laat ik aan jouw fantasie over ;-)

Benny Lava

Benny Lava

08/04/2007 18:56:00
Quote Anchor link
Een mooie aansprakelijke header maken waar de website over gaat.
En daaronder dan de inhoud randje eromheen.
Dit kan dan ineen tabel en die dan centeren, nog misschien wat inkleuren.

Bart van der veen

bart van der veen

08/04/2007 19:59:00

Frank -

Frank -

08/04/2007 20:24:00
Quote Anchor link
Quote:
Het moet een mooie lay worden (1), dat iedereen meteen onder de indruk is (2), maar ook makkelijk (3).

1) Over smaak valt niet te twisten, onmogelijke opgave dus.
2) Afhankelijk van het onderwerp en mijn persoonlijke ervaringen heb ik bepaalde verwachtingen bij jouw website. Wanneer jij deze, voor jou totaal onbekende verwachtingen, weet te overtreffen, dan ben ik onder de indruk. Wederom onmogelijk om te realiseren
3) Afhankelijk van mijn ervaring en jouw layout en workflow, zal de site eenvoudig in het gebruik zijn. Het kan ook té eenvoudig zijn...

Deze 3 punten zijn niet of nauwelijks te realiseren.

Tenzij je de doelgroep gaat vaststellen! Dan krijg je een idee over smaak, ervaringen en verwachtingen. Daarmee krijg jij een doel om op te richten.

Overzicht Reageren