CodeLobster?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/05/2015 02:10:12
Quote Anchor link
Hey,

Iemand van jullie toevallig ervaring met CodeLobster? Ik zie dat als je een licentie aanschaft dat die voor altijd geldig is, dus ook voor toekomstige versies. Lijkt me handig. Ik ben benieuwd of jullie er ervaring mee hebben ...

http://codelobster.com/index.html
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 13:11:03
 
Randy vsf

Randy vsf

01/05/2015 08:58:00
Quote Anchor link
Ik heb er een tijdje mee gewerkt. Werkt opzich wel fijn. De free versie voldoet ook al. Enige verschil met betaalde licenrie is dat er dan plugins inzitten voor de grotere frameworks.

download anders gewoon de free versie, en probeer het uit ^^
 
Bart V B

Bart V B

01/05/2015 09:04:07
Quote Anchor link
Codelobster is een van mijn favoriete als ik ooit op een pc werk. Hij is snel.
De plugins zijn super handig. Maar de free versie voldoet ook.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/05/2015 09:45:42
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties! Wat kun je precies met de plugins? Als ik even naar m'n eigen situatie kijk, dan lijkt mij in eerste instantie alleen de jQuery plugin handig. Als ik het goed begrijp krijg ik met die plugin automatisch een "autocomplete" van alle jQuery functies?

Is het programma een beetje "slim"? Herkent het bijvoorbeeld automatisch classes/classnamen die in hetzelfde project zitten? En kun je er ook textsnippets (automatische tekstfragmentjes) in opslaan?
 
Randy vsf

Randy vsf

02/05/2015 09:37:04
Quote Anchor link
Jep, autocomplete zit er dan bij. En met een klik op de knop installeert die bepaalde frameworks voor je.

Het programma is ook redelijk slim.
En zoals bart ook al aangaf, codelobster is lekker snel, en een groot voordeel is dat het portable is.
En ik krijg nog regelmatig mails, dat er weer een update gedaan is. Dus de ontwikkelaars zijn er ook lekker actief mee bezig.

Maar ik zou het eens gewoon downloaden als ik jou was, en eens ff proberen. Je krijgt 30dagen premium versie gratis als ik het goed heb.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/05/2015 15:29:52
Quote Anchor link
Randy, thanks. Wat ik me nog wel afvraag ... jij schreef dat je zelf een tijdje met CodeLobster gewerkt hebt. Dus nu niet meer neem ik aan? Waarom gebruik je het nu niet meer?

Ik ben niet van plan om met bestaande frameworks te gaan werken, alleen jQuery is wel handig. Dus dan heb ik eigenlijk alleen de jQuery plugin nodig? Ik zag ook dat ze een plugin voor Angular hadden ... kent of gebruikt iemand dat?
 
Randy vsf

Randy vsf

03/05/2015 09:10:36
Quote Anchor link
Ik gebruikte codeLobster, omdat het portable is. We mochten op school niks installeren, en hun hadden alleen netBeans.

Nu doe ik alles op dezelfde laptop en gebruik ik phpstorm en sublime, wat codelobster overbodig maakt.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/05/2015 15:47:28
Quote Anchor link
Waarom kies je voor Phpstorm en Sublime? Zijn die (veel) beter dan CodeLobster? CodeLobster is niet zo heel duur en je krijgt een levenslange licentie voor alle versies, dat vind ik een groot voordeel. Phpstorm daarentegen is wel errrug duur.
 
Randy vsf

Randy vsf

04/05/2015 12:50:47
Quote Anchor link
PHPstorm doet alles wat ik wil, heel fijn voor projecten. Maar met losse files, vind ik PHPstorm te zwaar. Daar gebruik ik dan sublime voor. Sublime is helemaal aan te passen met plugins, daarom koos ik voor sublime.

Zoals ik al eerder aangaf, gebruikte ik codelobster voor op school, omdat we daar geen software mochten installeren, en codelobster vanaf usb draait.

Codelobster heb ik pas gevonden nadat ik een licentie voor phpstorm had aangeschaft. Had ik codelobster eerder gevonden, had ik phpstorm misschien niet eens aangeschaft.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/05/2015 12:52:31
Quote Anchor link
Ah oke. En laatste vraag dan, als je codelobster vergelijkt met sublime, wat vind je dan fijner?

Denk je dat als ik een licentie voor codelobster aanschaf, dat dit een goede keuze zal zijn?
 
Randy vsf

Randy vsf

04/05/2015 13:04:30
Quote Anchor link
Codelobster is een IDE, sublime een editor.
Codelobster heeft dus veel meer functies dan dat sublime heeft.

Dus het is eigenlijk niet te vergelijken

En of het een goede keuze is kan alleen jij bepalen.
probeer het eens uit, dan merk je het vanzelf :)
Gewijzigd op 04/05/2015 13:06:16 door Randy vsf
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/05/2015 15:00:02
Quote Anchor link
Oké, thanks ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.