contact formulier zonder PHP script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

A Backer

A Backer

09/03/2014 20:45:02
Quote Anchor link
Hallo,

Voor de site van mijn vrouwe (zij bakt taarten vanuit huis), ben ik bezig met het maken van een website.
Ik heb gebruik gemaakt van een gratis template en het lukt me aardig om de site naar mijn wensen in te richten.
Ik ben compleet onervaren mbt programmeren maar met behulp van dreamweaver en youtube tutorials kom ik een aardig eind.
Voordat de website online kan zit ik echter met 1 groot probleem. Er zit standaard een contact formulier in de HTML template (Zie de code onder aan deze post), maar geen PHP script om het werkend te krijgen. Is er iemand die mij hier bij kan helpen? Het klinkt een beetje als bedelen, maar Ik heb op internet veel tutorials gelezen over het opzetten van een contact form en die ook werkend gekregen in een testomgeving, maar ik wil graag gebruik blijven maken van de lay out van de template, en dat wil niet lukken.

P.S. de site is al in een testomgeving te vinden: versetaarten.nl/test

Mocht je niet te ver uit de buurt wonen (Abbenes) dan bakt mijn vrouw een lekkere taart voor je!

<div id="contents">
<div class="section">
<h1>Kunnen wij je ergens mee helpen?</h1>
<p>
Heb je een vraag over onze website, onze service of onze producten: wij kunnen je altijd van dienst zijn.</p>
<form action="index.html" method="post" class="message">
<input type="text" value="Naam" onFocus="this.select();" onMouseOut="javascript:return false;"/>
<input type="text" value="Email adres" onFocus="this.select();" onMouseOut="javascript:return false;"/>
<input type="text" value="Onderwerp" onFocus="this.select();" onMouseOut="javascript:return false;"/>
<textarea></textarea>
<input type="submit" value="Stuur"/>
</form>
</div>
<div class="section contact">
<p>
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 16:27:24
 
Webmaster Robbe

Webmaster Robbe

09/03/2014 21:07:58
Quote Anchor link
Hoi,
Lees antwoord op mijn PM =)

En in ieder geval wat zeer belangrijk is aan jou website, is dat je "contact.html" opslaagt als "contact.php" want zo gaat het natuurlijk nooit lukken :)
Je kan nog steeds HTML blijven gebruiken, maar nu kun je dus ook PHP verwerken!

Maar ik wil je volledig helpen (gratis) met jou website! (Kijk naar mijn verstuurd PM)

mvg,
Robbe
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.