contact formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Hans

hans

05/01/2010 08:11:00
Quote Anchor link
hoi ik heb een vraagje ben een nitwit wat php betreft
ik heb een script van deze site geplukt op zich doet hij het maar krijg een foutmelding en hij stuurt niet door naar begin pagina
wie kan mij helpen zal hieronder de link naar script zetten

http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/

foutmelding is

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php:215) in /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php on line 221

mailjes komen netjes aan.... waar komt deze error vandaan?

beste wensen en bij voorbaat dank

gr. Hans
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hans
 
PHP hulp

PHP hulp

28/05/2024 21:04:01
 
Niels K

Niels K

05/01/2010 08:42:00
Quote Anchor link
Welke foutmelding krijg je?
 
Hans

hans

05/01/2010 09:05:00
Quote Anchor link
beetje dom ja had ik er bij moeten zetten sorry

gr. Hans
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door hans
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

05/01/2010 09:17:00
Quote Anchor link
waarschijnlijk heb je je html codering bovenaan de pagina staan. in de body van je pagina heb je het script gezet. Op regel 227 voert hij nogmaals de html uit en dan krijg je dus dat er 2x een html word weergeven op 1 pagina en dat kan niet. voorbeeldje voor de duidelijkheid:

foute code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<html>
<head>
</head>
<body>
    <html>
    <head>
    </head>
    <body>
    </body>
    </html>
</body>
</html>


goede manier:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<html>
<head>
</head>
<body>
</body>
</html>
 
Hans

hans

05/01/2010 10:33:00
Quote Anchor link
nog mijn index als de contact.php beginnen met bovengenoemde html code?

bron contact.php staat op http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/

ieder geval bedankt misschien kun je me verder helpen

gr. Hans
 

05/01/2010 10:37:00
Quote Anchor link
Leer html en dan php. Zoek ook een nieuwer script. Dat script is oud.
 
Hans

hans

05/01/2010 10:46:00
Quote Anchor link
Paddestoel schreef op 05.01.2010 10:37:
Leer html en dan php. Zoek ook een nieuwer script. Dat script is oud.


hier heb ik niks aan oud wil niet zeggen dat het niet kan werken
 

05/01/2010 10:49:00
Quote Anchor link
hans schreef op 05.01.2010 10:46:
Paddestoel schreef op 05.01.2010 10:37:
Leer html en dan php. Zoek ook een nieuwer script. Dat script is oud.


hier heb ik niks aan oud wil niet zeggen dat het niet kan werken

Jawel. Je hebt er wel wat aan. Want als je html kan dan zie je dat die html van dat script slecht is. Ook merk je nu wel dat het niet werkt, komt ook doordat het voor oude php is gemaakt. Straks krijgen we php 6, dan werkt dat script helemaal niet.
 
Hans

hans

05/01/2010 11:16:00
Quote Anchor link
misschien is dat wel zo maar aangezien je weet hoe het moet help dan????

daarvoor is toch een forum
 

05/01/2010 11:31:00
Quote Anchor link
hans schreef op 05.01.2010 11:16:
misschien is dat wel zo maar aangezien je weet hoe het moet help dan????

daarvoor is toch een forum

Ja, ik help je door dit script af te raden.
Er is vast wel een nieuwer script wat beter is.
Maar ik ga dit script niet zomaar voor jou verbeteren, ik heb er even snel naar gekeken, het bevat wel wat fouten.

En als je zelf php kan, dan kan je een script maken wat helemaal voldoet aan jou wensen en eisen. Maar dan zou ik als ik jou was eerst wat html leren, want jou html kunsten zijn ook niet echt geweldig. Gebruik je een of andere oude frontpage of gebruik je word ofzo?
 
Hans

hans

05/01/2010 11:47:00
Quote Anchor link
als je goed had gekeken en gelezen dan had je begrepen waar dit vandaan komt en wie het gemaakt heeft
weerhoud je maar van commentaar
er zijn vast wel mensen die bereidwillig zijn om te helpen


laatste antwoord op paddestoel
 
Vdleije .

vdleije .

05/01/2010 11:52:00
Quote Anchor link
Nou, als je zulk commentaar gaat geven hans, heeft het denk ik niemand meer zit je te helpen.

Het script wat jij als voorbeeld geeft is oud en het is ZEER af te raden dit te gebruiken. Je kan er wel dingen uit halen en die per punt behandelen hier in het topic..
 
Niels K

Niels K

05/01/2010 12:08:00
Quote Anchor link
Misschien dat je verder moet zoeken dan de eerste link op google?
 
Hans

hans

05/01/2010 12:11:00
Quote Anchor link
vdleije schreef op 05.01.2010 11:52:
Nou, als je zulk commentaar gaat geven hans, heeft het denk ik niemand meer zit je te helpen.

Het script wat jij als voorbeeld geeft is oud en het is ZEER af te raden dit te gebruiken. Je kan er wel dingen uit halen en die per punt behandelen hier in het topic..


sorry voor de commentaar.
zal kijken of ik wat aan jouw advies heb

gr.Hans
 
Niels K

Niels K

05/01/2010 12:15:00
Quote Anchor link
http://phptuts.nl/

Hier zitten goede scripts tussen hoe je een formulier afhandelt.
 
Hans

hans

05/01/2010 12:21:00
Quote Anchor link
he Niels dank je

ben nu aan het kijken
 
TJVB tvb

TJVB tvb

05/01/2010 12:24:00
Quote Anchor link
werken en phphulp is niet altijd een goede combinatie...
Reactie klopte geheel niet
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

05/01/2010 12:33:00
Quote Anchor link
TJVB haal je niet 2 topic door elkaar heen??????
 
Niels K

Niels K

05/01/2010 12:35:00
Quote Anchor link
@hans geen probleem

@ nimtex

Haha kgloof het ook jahXD
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

05/01/2010 13:06:00
Quote Anchor link
wat ik eigenlijk bedoelde met mijn reactie is.

waarschijnlijk heb je alles klakkeloos over gekopieerd en in je body van je website gezet. (mogelijk bestaande layout). en dat is de reden dat hij zegt dat de header al verstuurd zijn. Dit formulier moet je in een geheel leeg bestand plaatsen. Probeer het bijvoorbeeld eens in notepad. en sla het bestand op als contact.php en test het maar. waarschijnlijk zal dit minder problemen opleveren.
 
Hans

hans

06/01/2010 09:41:00
Quote Anchor link
hoi Nimtex

ik heb het nog niet in mijn website verwerkt ik heb een dir. gemaakt daar de files in gezet, en deze rechtstreeks aanspreken
de aanpassingen die aangegeven werden heb ik gedaan
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.